Gennemsnits levealder i F.I.K.?

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Er vi for negativt indstillet i White Hawks?

Ja
10
53%
Nej
9
47%

Total votes : 19

Postby KBH » Sat Dec 27, 2008 11:11:33

[quote="WH til jeg dør"]Det utroligt så klog man kan blive af at læse avis! Hvis man havde en lille interesse i klubben, og en smule indblik hvordan tingene er skruet sammen, så ville i sgu nok vide hvor lidt jeres fucking 100 kr pr kamp har at sige i deres sammenlagte økonomiske beregninger. Men nej hvorfor ikke bare sidde og råbe og skrive som rød stue i børnehaven.

Dette er og bliver en Børnehave![/quote]

Jeg må give dig ret - tilskuerindtægterne er ikke den primære indtægtskilde for klubben og det synes jeg også tydeligt WH´s ageren overfor almindelige fans viser. Man koncentrerer sig 100% om Erhvervsklubben! Men når det er sagt kan vi da vel nok blive enige om at tilskuerindtægterne næppe lever op til det budgetterede?

Jeg er da bedøvende ligeglad om Mogens Andersen skriver en julehilsen, som der er nogen der har efterlyst, men jeg synes da det er bemærkelsesværdigt så langt der efterhånden er mellem "Kære fans" :roll:

Fint med mig at du kalder dette forum en børnehave - det er jo ligesom vilkårene i de fleste fora. Jeg er ikke stødt på mange fora, hvor debatten ikke har tendens til at blive lidt animeret - det skulle da måske lige være hvis Jehovas Vidner har et forum :P
KBH

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks