22.12.2008: Rødovre Mighty Bulls-Frederikshavn White Hawks

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby KBH » Tue Dec 23, 2008 7:53:14

Beklager hvis min negativitet støder nogen, men vi har ikke været fem potter pis værd i denne sæson - hvilket vi iøvrigt heller ikke var i sidste sæson før få kampe før slutspillet :evil:

Tror ikke på det er Heikkis skyld, men et eller andet må der altså prøves nu!! Lad Chappy eller en anden styre boksen resten af sæsonen - det kan ikke blive værre!

Der skal sgu andre boller på suppen til næste sæson ellers dør hockeyen i Frederikshavn :cry:
KBH

Postby FWH_Support_Brønshoj » Tue Dec 23, 2008 3:22:35

Der var bare ikke noget at stille op igår. Rødovre var alt for stærke.

I første periode havde vi en del chancer, som det bare var sort uheld, at vi ikke fik prikket ind. Der kunne nemt have stået 2-2 efter denne periode.

2. + 3. periode skal bare glemmes. Når man ikke kan score i 5 mod 3, så har man ikke fortjent at vinde.

Lyspunktet i går var igen Spanhel. Han var stort set den eneste, som kunne udfordre Rødovreforsvaret. Utroligt, men den mand er som forvandlet efter at han har spillet sig op i førstekæden. Også plus til Morten Lie.

Globke og Jokinen var til gengæld total skuffende igår. Førstnævnte har slet ikke målfarlighed, og Tomi havde mange dårlige aktioner.

Øv for en aften. Man bliver så forbandet!
FWH_Support_Brønshoj

Postby Corry Perry » Tue Dec 23, 2008 3:58:40

Den der med uheldet har vi hørt før. Den mener jeg ikke er nogen god undskyldning. Det har jeg aldrig gjort :P
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby FWH_Support_Brønshoj » Thu Dec 25, 2008 10:00:44

Ret skal være ret. Globkes afbrænder i første periode 1,5 meter foran et gabende tomt mål var ikke sort uheld, men klodsethed af værste skuffe.

Men der var andre gode angreb i 1. periode, der fik én til at håbe på en gentagelse af sidste 2-1 sejr i arenaen.

Resten af kampen var det ren afklapsning
FWH_Support_Brønshoj

Postby Fiksuperstars » Mon Dec 29, 2008 10:38:35

FWH_Support_Brønshoj:

Vil du ikke lige kontakte mig via fiksuperstar@hotmail.com - Jeg har nogle ting jeg lige vil diskutere med dig.
Aalborg på landkortet - FIK i hjertet
Fiksuperstars

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks