Falliterklæring!

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby Mogens Andersen » Wed Dec 24, 2008 3:39:18

Nu viser de manglende tilskuere først og fremmest kun en ting, dem der ikke kommer til kampene for tiden er kvalitetsbevidste, og vil ikke bruge deres penge og tid på den slags, som der leveres i klubben nu.
Det er så op til klubben, at få rettet op på dette, hvilket så er umuligt med en elendig styrelse (bevist gang på gang).

NO98 ultimo 2008 er der ikke balance i budgettet, hvilket der stort set aldrig har været i klubben, hvis man ser bortset fra vore Fætter Højben held sidste år, hvor vi kom med i slutspillet, og kom meget meget længere end forventet.
Sponsorindtægterne har været lettere stigende, men denne misererable sæson og finanskrise, vil give kraftigt udslag næste sæson.
forventede tilskuere????? behøves det kommenteres....... Vi ligger ca. 40-45% under det budgetterede.
Der er ikke noget som hedder sammenlagt egenkapital for årets resultat, så hvis du vil strø om dig med opdigtede revisorgloser, så er du kommet til den forkerte, jeg er statsautoriseret revisor min dreng.

Du skal ikke tage mit ord for det, spørg nu Mogens Andersen, så kan han komme med een redegørelse.
Lige nu prøver han kun på at hytte sit eget skind, og frodreje sine egne tidligere udsagn, og i hopper lige på valsen.

God jul alle sammen.
Mogens Andersen

Postby NO98 » Wed Dec 24, 2008 3:53:27

Ganske som forventet. Det ene postulat efter det andet, uden fakta, men mavesure opstød. Så blev det også udstillet, tak for det.
Nu opdigter jeg ikke noget som helst, men du læser jo ikke hvad man skriver. Jeg bad om balancen i budgettet - dette sammenlagt med egenkapitalen.
Revisor ho ho - hvis du læser regnskaber som du læser og skriver indlæg - puha, så er der endnu mere grund til at frygte finanskrisen.
Så nok et indlæg uden nogen form for substans, selvfølgelig udover din mavesure indstilling og beskyldninger uden nogen form for realistisk grundlag.

Hvorfor spørge Mogens? Jeg tror han kender sit job, og bestyrelsen kender deres ansvar - især i forhold til økonomien. Og tro mig, jeg tager ikke dit ord for det, dine indlæg er varm luft.

Er du blevet forbigået til en vigtig post i Whitehawks? Du lyder bitter...

Op på hesten igen MA - kom med tal og fakta der kan understøtte dine indlæg, ellers har du totalt udstillet dig selv.
NO98

Postby NO98 » Sun Dec 28, 2008 12:47:06

Altså........varm luft
NO98

Postby WH » Mon Dec 29, 2008 6:01:32

Hvem er der lige, som blæser varm luft ud her N098, det er dig.
WH

Postby NO98 » Mon Dec 29, 2008 6:27:34

WH - har din mor ikke lært dig at man ikke blander sig når voksne taler eller diskuterer?

Husk dine sikkerhedsbriller nytårsaften!!!
NO98

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks