Hyldest til Mogens Andersen

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Hyldest til Mogens Andersen

Postby M Spanhel » Sun Dec 28, 2008 12:21:45

Jeg vil godt hylde Mogens Andersen og vores bestyrelse for i den grad at holde fingeren på pulsen, og ikke ødelægge fundamentet for hockey i Frederikshavn fremover. Man kunne jo være fristet til at følge de andre klubber, og dermed køre med massivt underskud. Tror der ville være svært hvis vi i WH havde underskud på 8.9 million som de har i Nordsjælland. Syntes jo klart vi skal stå sammen om en langtidsholdbar løsning. Men kan jo godt se folk herinde hellere vil skyde det hele af 1 sæson og så tage en konkurs. Desuden syntes jeg det helt hen i vejret at Mogens Andersen skal ha skylden for uanset hvad der sker i klubben. Det lige fra at vi taber kampene eller om pomfritterne er kolde! Tag jer sammen, og støt op om den Direktør og bestyrelse som i den grad er realister. Men ved godt at flere herinde nok har mere forstand end Mogens Andersen. Men der er trods alt en lille folk hvis forstand kun rækker til Romerlys og Røgbomber. Burde Mogens Andersen ikke når nu han har ansvaret ha smidt jer ud af hallen forlængst!!!!
Johnny Pedersen
M Spanhel

Postby NO98 » Sun Dec 28, 2008 12:43:11

Jeg ved nu ikke om direktøren og bestyrelsen ligefrem skal have en hyldest, de passer vel bare det de er ansat og valgt til. Men derudover synes jeg du har fat i det rigtige.
Et godt sigte er at gøre 80% tilfredse, og så ikke lade sig styre af de sidste 20%. Jeg tror mange af de sidste 20% huserer i dette debatforum, og her ser man med al tydelighed, de bliver aldrig tilfredse. Indeværende sæson er ikke den bedste vi har haft, men derfor er der vel ikke grund til at føre et korstog for at finde synderne.
Det er for billigt at finde problemer uden at have ansvar for løsningerne - og om jeg begriber at man stadigvæk går til hockey, når der er så stor utilfredshed.
Men desværre også typisk nordjysk, ingen optimisme og hænderne kommer først op af lommerne når der står 3 eller 4-0 og en placering i top 2. Det er åbenbart svært at have det mentale overskud til at stå sammen - især i nedgangstider. Det hedder klubfølelse
Et lyspunkt er der dog, det er ikke debattørerne i dette forum der sætter kursen for Whitehawks :D :D :D
NO98

Postby agerskovjensen » Sun Dec 28, 2008 1:30:15

M Spanhel og NO98

Endeligt er der da nogen som er fornuftige at høre på - jeg er fuldstændig enige med jer!!
agerskovjensen

Postby WH » Sun Dec 28, 2008 4:23:54

Skal vi hylde den nuværende 9 plads.....
Skal vi hylde økonomien, så syntes jeg da, at vi skal vente og se årets resultat......
M Spanhel hvad er vores egenkapital nu???? siden du ved så meget om økonomien i Whitehawks.....
Skal vi hylde den massive tilskuernedgang........
Skal vi hylde den håbløse indkøbspolitik, hvor der bliver købt "stjerner", som siden hen fyres med økonomisk tab til følge......
Og trænere til lige med......
Skal vi hylde, at vi fyrer vores topscorer.......
Skal vi hylde det hold, som i år blev lovet stærkere, men som var en løgn......
Eller den stærke back, som blev lovet og aldrig kom.....
osv osv osv.....

Hvad er det vi skal hylde???????
Hvad positivt skal vi hylde????
WH

Postby Skytten » Sun Dec 28, 2008 5:55:13

Flot af drengene at slå Odense idag, de var mere kommet for at slås...nytårsklaphatte!!
Håber vi får samlet nogle point ind her til sidst og håbe på en 8 pl for ligesom at få nogle hjemmekampe i "mini" slutspillet!
Skytten

Postby Skytten » Sun Dec 28, 2008 6:06:55

Forøvrigt synes jeg det er en latterlig overskrift, vi kan hylde nogen for sidste års resultat til sidst og sidste års overskud, ok ikke prangende, men dog væsentlig bedre end alle andre.
Men at begynde at hylde nogen i bestyrelsen nu eller Mogens Andersen for dens sags skyld er da latterligt, vi ligger for andet år i træk med røven i vandskorpen og håber da vi redder den, men mener det er noget urealistisk at nogen skulle kunne gøre det 2 år træk, men lad os se...Herning vinder jo år efter år, så kan vi vel også komme bagfra år efter år :wink

NO98 dine skriverier er noget bedrevidende og alle vi andre er klaphatte med røgbomber...tror sgu det er dig der har fået for mange juleøl :P
Skytten

Postby NO98 » Sun Dec 28, 2008 6:28:14

Ho ho ho - nu er det ikke svært, at komme til at virke bedrevidende for en som dig. Det tror jeg såmænd også mine børn ville.
Spar nu på krudtet og pas godt på dig selv nytårsaften :D :D
NO98

Postby cawh » Sun Dec 28, 2008 7:13:59

FLOT indlæg NO98 er helt enig i dine synspunkter.

Dejligt vi ikke ligger på samme kurs som mange af de andre klubber.

Til alle jer negative røvhuller, find sku da en anden sport I er for lamme at høre på.
Har sagt det før og siger det igen, der er bare ikke nogen som må være positive inde på de her debatforums.

Lav sku da jeres egen tråd hvor I kan være negative, og lad os andre være sammen om vores positive indlæg

godt nytår
cawh

Postby WH » Sun Dec 28, 2008 9:33:10

Jamen alle jer evighedsoptimister, så fortæl os dog, HVAD ER DET, AT VI SKAL VÆRE SÅ GLADE FOR DENNE SÆSON??????
Der må være nemt for jer, at komme med eksempler eller hva do....
WH

Postby Skytten » Sun Dec 28, 2008 10:08:35

Synes sgu os "negative" er realisterne, for factum er at vi nu for andet år ligger i bunden og det eneste i "positive" kan finde ud af er at kritisere os....

Negative røvhuller...må jeg være fri, vi er mange der har støttet klubben i mange år og vil det bedste, men de sidste par år har sgu ikke været prangende, og dette er et debatforum...debatforum, så CAWH du er et kavt pattebarn, du skal ikke bestemme om vi skal skrive det ene eller andet :evil: klovn
Skytten

Next

Return to Frederikshavn White Hawks