Hyldest til Mogens Andersen

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby Skytten » Sun Dec 28, 2008 10:11:30

Hvis man aldrig kritiserer så bliver det aldrig bedre...for klap klap på skuldren, det går så godt og de betyder intet om vi forbliver bundhold.....kom dog videre, intet bliver bedre af at køre i samme rille, derfor mskal der kritik til :wink:
Skytten

Postby #12 » Sun Dec 28, 2008 10:23:32

Skytten: Som du selv siger, så er dette et debatforum.. Så fortæl mig lige, hvorfor så mange skal bruge det som en børnehave, hvor man kan komme med personlige angreb?

Og ja - selvfølgelig må man kritisere, det har jeg da vist sagt et par gange efterhånden..
Der er jo heller ingen der siger, at det ikke er tilladt at være lidt negativ? Vi er jo vendelboer, trods alt :wink:
Men det er altså tilladt at være positiv over en sejr, det er også tilladt at rose ledelsen for (endelig) at gøre noget godt, ved at satse på noget langtidsholdbart i stedet for at bruge mange flere penge, end de har. Og det var vel i realiteten det, denne tråd gik ud på..

Postby KBH » Sun Dec 28, 2008 10:58:12

Det her er dog den lammeste tråd jeg endnu har læst - hvad er det lige MA skal hyldes for??? Det sportslige i denne sæson og vores nuværende placering? Sidste års regnskab, hvor vi kommer ud med et lille overskud efter at have fået uventet sportslig success og indtægter i slutspillet? Eller skal vi hylde ham og ledelsen for indeværede års regnskab - som vi endnu ikke kender?

Kom lige ind i kampen makker!

Man skal hyldes for en ekstraordinær indsats - ikke for at passe sit daglige arbejde!

Nej - vi skal ikke altid være negative - tillykke med sejren over OIK - det er sgu herligt at få en sejr mere. Forhåbentligt melder storformen sig i sidste øjeblik, så vi igen kan liste os med i slutspillet - så kan alt ske :D
KBH

Postby WH » Mon Dec 29, 2008 6:00:22

Kom nu på banen M Spanhel og NO 98, vi vil gerne have at vide, hvad vi skal hylde??????
Hvad har i at byde på ABSOLUT INTET......
WH

Postby NO98 » Tue Dec 30, 2008 7:28:44

WH - læs nu indlæggene, det er sq for trættende at skulle forklare dig alt. Jeg skriver netop at MA og bestyrelsen bare passer det de er ansat til.
Pas nu på dig selv nytårsaften - og husk dine sikkerhedsbriller...
NO98

Postby Mogens Andersen » Tue Dec 30, 2008 4:44:52

Varm luft og ellers ingenting, det er dit evige kendetegn N098.
Skræppen op som en gammel kælling, men intet konkret på bordet - sørgeligt.
Mogens Andersen

Postby NO98 » Tue Dec 30, 2008 11:40:44

LOL MA - du viser virkelig format. Nå men du er så ynkelig at jeg simpelhen fremover, kun vil slå en latter op når du latterliggør dig selv, og holde mig fra at kommentere dine indlæg. Det er alt for belastende at skulle bevæge sig ned på dit niveau.
NO98

Postby M Gray » Wed Dec 31, 2008 1:30:00

[quote="WH"]Kom nu på banen M Spanhel og NO 98, vi vil gerne have at vide, hvad vi skal hylde??????
Hvad har i at byde på ABSOLUT INTET......[/quote] vær glad for at vi ikke er i økonomisk krise som så mange andre klubber for så var der sku ikke noget der hed Frederikshavn White Hawks og vær ked af at der er nogle der ikke kan opføre sig ordentlig til kampene men fuck nu det godt nytår alle sammen
M Gray

Postby M Spanhel » Wed Dec 31, 2008 2:26:42

Har svært ved at tage mand seriøst som ikke engang kan stave til Grey. Men ok. Jeg er træt af at høre folk evig og altid kritiserer Mogens Andersen og så bestyrelsen. Så er det Spanhel der skal smides på porten. Så er Mike Grey fed og færdig. Så det galt der kommer flere tribuner så man kan pleje sponsorene. Der er altid noget galt. Men aldrig 1 ORD der er positivt.
Johnny Pedersen
M Spanhel

Postby WH » Wed Dec 31, 2008 4:46:21

Og M Spanhel har stadigt ikke kommet frem med, hvad vi skal hylde - altså bare en gang mundlort igen.

Hvis du er træt af berettiget kritik, jamen så lad dog være med at læse forummet, hvor svært kan det være?
WH

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks