Hyldest til Mogens Andersen

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby M Spanhel » Wed Dec 31, 2008 6:35:43

Ja hvor dum kan du være?? Vi skal hylde vi har en klub med gode rødder og et stort netværk masser af sponsorer som støtter op om ishockey. Vi har en god ledelse og god direktør. Det skal vi hylde. Så vil jeg iøvrigt skide på andres mening! :wink: For det kan jo kun være brok :)
Johnny Pedersen
M Spanhel

Postby KBH » Wed Dec 31, 2008 8:35:15

[quote="M Spanhel"]Ja hvor dum kan du være?? Vi skal hylde vi har en klub med gode rødder og et stort netværk masser af sponsorer som støtter op om ishockey. Vi har en god ledelse og god direktør. Det skal vi hylde. Så vil jeg iøvrigt skide på andres mening! :wink: For det kan jo kun være brok :)[/quote]

Jeg er da med på at hylde klubben og sponsorerne, men nu startede du jo med at skrive, at det var Mogens Andersen, der skulle hyldes. Du er tilsyneladende meget tilfreds med ledelsen og Mogens Andersen - og det er jo fint nok - men selvfølgelig temmeligt subjektivt.

Hvis en person skal hyldes eller have en medalje, kræver det i mine øjne en ekstraordinær indsats, hvor man outperformer ift. et eller andet benchmark. Og hvis man skal have sådan en hyldest, kræver det, at den der indstiller til det, motiverer det ordentligt. Hvis man skærer al mudderkastningen ud af denne tråd, tror jeg i bund og grund, at det er dét fok ønsker du gør Johnny!

Jeg skal gentage, hvad jeg har spurgt om før - skal direktøren hyldes pga:

* Det sportslige i denne sæson og vores nuværende placering?
* Sidste års regnskab, hvor vi kommer ud med et lille overskud efter at have fået uventet sportslig success og indtægter i slutspillet?
* Indeværede års regnskab - som vi endnu ikke kender?
* Eller noget helt andet?

Godt nytår! :wink:
KBH

Postby M Spanhel » Thu Jan 01, 2009 5:05:17

Mener jo sportsudvalget er til for det sportslige, og vores placering. Kan man give skylden til Mogens Andersen? Vil give folk ret i at overskudet sidste år ikke var prængende men til stede. At jeg lige hyllede Mogens Andersen var for at få reaktion. Mener stadig der er for meget kritik. Men set i lyset af de andre klubber mener jeg stadig vi har haft en ansvarlig ledelse deribland Mogens Andersen. Det vel ham der hjølper med at skaffe sponsorer. Ingen er perfekt :) heller ikke Mogens, men når alt kommer til alt går det vel egentlig ok. Sportsligt kunne vi ligge bedre, men vent nu og se om ikke vi har startet det gode spil nu.
Johnny Pedersen
M Spanhel

Postby KBH » Thu Jan 01, 2009 7:42:19

[quote="M Spanhel"]Mener jo sportsudvalget er til for det sportslige, og vores placering. Kan man give skylden til Mogens Andersen? Vil give folk ret i at overskudet sidste år ikke var prængende men til stede. At jeg lige hyllede Mogens Andersen var for at få reaktion. Mener stadig der er for meget kritik. Men set i lyset af de andre klubber mener jeg stadig vi har haft en ansvarlig ledelse deribland Mogens Andersen. Det vel ham der hjølper med at skaffe sponsorer. Ingen er perfekt :) heller ikke Mogens, men når alt kommer til alt går det vel egentlig ok. Sportsligt kunne vi ligge bedre, men vent nu og se om ikke vi har startet det gode spil nu.[/quote]

Provokationer er et glimrende redskab og jeg formoder, du har opnået den ønskede effekt :wink:
KBH

Postby Skytten » Fri Jan 02, 2009 1:18:55

Provokationer er helt fine, men så må man også forvente positive og negative kommentarer og holdninger og det er vel i grunden også det de her sider handler om...give and take.

Nogen er kritiske og nogen synes det går ok og så længe det sker i en forholdsvis sober tone, er der vel ingen problemer i det.
I bund og grund vil vi alle det samme...have god okø, spændende spillere, talentfabrik og ædelt metal :lol:

Men fælles for alle er at vi holder med White Hawks...Pride of the north, selv om man engang imellem er sur, skuffet, irritabel og pist off når det ikke lige går som man kunne have forventet...havde vi fået 3 point hjemme mod Aab, så havde vi sgu nok nappet 6 pl, men hvis og hvis...vi napper den måske alligevel :D

Håber altså vi kommer i det slutspil, for holdet er sgu ok som sidste år, bare for svingende!
Godt nytår og skal vi så starte den store maskine og rykke fra dem alle også Herning!
Skytten

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks