Balkon

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Balkon

Postby Ishåki » Sat Jan 17, 2009 6:34:05

Ser at Mogens i hans egen tråd her i panelet bagatelliserer generne af stolpeskoven ved den nye balkon. Han kan vel heller ikke andet hvis han skal forsvare sådan et gang makværk. Det er slut med at se hockey fra hovedtribunen uanset om man står op eller sidder, og det vil give meget utilfredshed når folk først finder ud af hvor skidt det egentlig er. Har iøvrigt hørt at balkonen ikke skal strække sig over hele langsiden, men slutter ca, udfor faceofcirklen i nordlige ende. Der bliver kamp om de sidste få ståpladser i den nordlige ende, som er fri af stolperne....
Ishåki

Postby KBH » Sat Jan 17, 2009 7:38:48

Mon ikke vi roligt kan konkludere, at arkitekten ikke har lavet computersimulationer af modellen, for at sikre at alle har godt udsyn. Det gjorde nordmændene i forbindelse med OL i Lillehammer!
KBH

Postby Springsteen » Sun Jan 18, 2009 12:10:47

Nu må jeg simpelthen oprette mig som bruger i dette forum efter det nye balkon projekt på isstadion!

Jeg er kommet på isstadion i ca 24 år nu og de sidste 15 år har jeg stået på langsidens sydlige ende, altså der hvor første del af balkon er opført og efter min mening banens bedste pladser og der hvor der altid er lidt stemning...

Må sku give folk ret, det er til dato den største skandale af lappeløsninger der er lavet i den hal og det er ikke fåtal der efterhånden er lavet gennem årene.

Jeg er ganske enkelt rystet over hvordan man kan lave sådan et lorte projekt der er SÅ GENERENDE for hovedparten af alle tilskuere der kommer for at se ishockey på LANGSIDEN!!!

Man laver ikke sådan en balkon, hvis det er på premisser der betyder en kraftig forringelse af så mange tilskueres udsyn! For det er virkelig blevet voldsomt generende og skal stå og se ishockey mellem utallige tykke stolper! Jeg undre mig kraftigt over man ikke har kunne lave en hængende balkon, når den kun skal rumme én række stole (100 mennesker) Med så kraftige spær hallen består af, vil man med kraftige stålstolper i U form kunne have lavet en balkon monteret på dem hele vejen igennem hallen uden en eneste stolpe under! Under alle omstændigheder med LANGT færre og kun én for hver 10-15 meter i stedet for som nu, med 2 for hver 5 meter! Det er ganske enkelt en kæmpe skandale!!!!!

Og ikke nok med det, jeg ser også til sidste kamp trappen man har lavet til den nye balkon. Det er en kæmpe monster af en ståltrappe der går skråt og ret ned midt i tribune området på sydsiden, hvor der står aller flest mennesker, når der er mange på isstadion og optager mindst 30-40 af de bedste pladser! Jeg var ganske enkelt målløs!
Den slutter sågar helt oppe bagved, hvor der er allermest klemt i pauserne og man i forvejen næsten ikke kan komme forbi, hvis vi er over 1000 mennesker! Og bliver øl boden ikke fjernet 10 meter væk, tør jeg slet ikke tænke på forholdene til fredagens brag mod Ålborg deromkring!!

Hvad skal der dog laves sådan en enorm trappe for til så få og så lige der? For os almindlig mennesker virker det oplagt og have lavet trappen hen langs den sydlige væg over til ende tribunen, dette ville ikke have generet nogen som helst yderligere på langsiden :?:

Mogens og Ehvervsklubben i bliver nød til at tage fat om den kæmpe skandale i er i gang med udrette nu, inden i får spoleret mere for resten af de trofaste fans der støtter holdet hver hjemmekamp og giver hele 100 kr. I kan ikke tage 100 kr for så usle ståpladser, det ligger helt fast! Trappen må fjernes fra nuværende, stolperne må hvis ikke fjernes/ændres kunne hblive mindre synlig, som på modsat side? hvorfor er de heller ikke malet hvide om ikk andet, det havde hjulpet bare lidt!

Det virker også hovedløst man ikke har lavet en kæmpe ehvervs balkon over cafeteria med plads til 2-300, inden langsiden skulle ødelægges på fantastisk vis!!!
Det er en kæmpe skandale og jeg er blot en af få, der nu har de røde lygter ude nu inden det går helt galt for klubben :!:

Folk er negative som aldrig før, og det stopper ikke :cry:

Handling nu...
Springsteen

Postby Ishåki » Wed Jan 21, 2009 10:07:55

Hvorfor skal dette projekt iøvrigt hastes igennem...? Efter fredagens kamp mod AAB, hvor balkonen jo selvsagt endnu ikke står færdig, er der kun 2 hjemmekampe tilbage for WH i årets turnering - nemlig 13/2 og 20/2 mod hhv. Esbjerg og Herlev. Kun et Hvidovre-exit kan vist forlænge sæsonen med yderligere et par hjemmekampe, men så er det også endegyldigt sommerferie, da man ingen chance har mod Herning set over syv kampe...
Ishåki

Postby Skytten » Wed Jan 21, 2009 3:29:46

Der kommer formentlig en sæson igen næste år, men rigtigt denne er sgu ved at være slut, har egentlig følt den har været længe...

Skal ud og se kampen fre og jeg håber s ikke for Elite Nord at de igen har skidt i skoven med den balkon, så skal jeg den ondte lynme skrive svinsk :wink: for det er ikke første gang og vi alm dødelige skal vel ikke have 1000 stolper som i gl dage i Ålebyen.

Hvis man bruger 1,5 mio på 100 sæder må de være muligt at lave noget lidt arkitektonisk smart i udseende og uden ulempe for halvdelen af hallen...
Skytten

Postby AK47 » Thu Jan 22, 2009 9:12:04

Skytten wrote:Der kommer formentlig en sæson igen næste år, men rigtigt denne er sgu ved at være slut, har egentlig følt den har været længe...

Skal ud og se kampen fre og jeg håber s ikke for Elite Nord at de igen har skidt i skoven med den balkon, så skal jeg den ondte lynme skrive svinsk :wink: for det er ikke første gang og vi alm dødelige skal vel ikke have 1000 stolper som i gl dage i Ålebyen.

Hvis man bruger 1,5 mio på 100 sæder må de være muligt at lave noget lidt arkitektonisk smart i udseende og uden ulempe for halvdelen af hallen...

:D :D Det med det arkitektoniske smarte er de vist kommet let hen over, men lad os nu se hvor slemt det bliver med udsynet. Som det ser ud nu, så er det vel kun, Morten Lie, Jaska Vilen og Radim der kan blive usynlig bag en stolpe :lol:
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby Skytten » Thu Jan 22, 2009 3:18:42

haha, den var sgu god...
Skytten

Postby M Spanhel » Sat Jan 24, 2009 10:59:12

Syntes ikke den nye balkon ødelægger så meget som først frygtet. :) :) .
Johnny Pedersen
M Spanhel

Postby Ishåki » Sun Jan 25, 2009 12:06:19

jeg synes den ødelægger meget mere end frygtet - men pyt, jeg bliver bare væk til de fleste kampe og kommer i stedet 2 timer før til de få interessante...
Ishåki

Postby WH forever » Sun Jan 25, 2009 10:33:58

:roll: flot skrevet ishåki..... dejligt med en ægte fan :roll: lad nu den balkon være..... næste sæson er den "glemt" og fansene finder deres pladser hvor der er bedst udsyn...... støt nu holdet og lad os snuppe den 8 plads foran de røde fjolser..... :twisted:
WH forever

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks