Balkon

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Balkon

Postby Ishåki » Sun Jan 25, 2009 12:21:05

Din mening om hvorvidt jeg er en ægte fan eller ej må stå for egen regning. Fakta er at jeg har fulgt FIK lige siden dengang Chappy kom til byen. At jeg vælger kampe fra pga. de efterhånden elendige forhold på isstadion er vist alle andre uvedkommende. Jeg gider ikke betale 100 kr. for en forringet vare, håber næsten at flere vælger det samme. Den balkon er og bliver en katastrofe for alle. Selv dem som skal sidde deroppe kan umuligt være særlig tilfredse, man er nødt til at stå op hvis man skal kunne se hele banen og så er der endda også her nogle endnu tykkere stolper i vejen (20x20 cm). Der må være nogen som har fået røde ører i forbindelse med dette byggeri...
Ishåki

Postby Fiksuperstars » Sun Jan 25, 2009 12:58:02

Jeg kan tildels godt forstå dem der brokker sig over balkonen, fordi det generer udsynet. Men den gør over stemningen mere tydelig, det synes jeg man kunne mærke i fredags.

Jeg vælger at se sådan her på det; Vores elskede klub har ikke super mange penge, kommunen har slet ingen og derfor må der komme det vi kan kalde lappe løsninger. Man skal huske på at sponsorerne ligger langt de fleste penge og det er et spørgsmål om tilgode se alle, men det har ALTID en begrænsning og den er den økonomiske.

Ishåki> altså diskussionen om ægte fan er da ligegyldig.. Hvis man støtter klubben så støtter man klubben, gør man det under de forhold der er , fordi det er jo ikke forholdene der afgør følelserne.. :-) - Men vil anbefalde dig at vælge de mindre interessante kampe idet der er langt flere tilskuerer til de "store" kampe.. Så vil sige at det et selvmål du er ved at scorer.. :lol:

Hvis vi stod sammen og gik til klubben sammen havde vi lagt større mulighed for at få bedre forhold.. Men det handler om at folk viser flaget i stedet for at skrive her.
Aalborg på landkortet - FIK i hjertet
Fiksuperstars

Postby Skytten » Sun Jan 25, 2009 12:58:52

Man kan roligt sige, at den "sænketunnel" svævende i luften ligner PIS, så arkitekten skal ingen penge have og der hvor jeg sidder er der een stolpe lige hvor vi plejer at have power play, men hvad fanden, det virker ikke alligevel :lol:

Synes det ligner noget rod og der er fandme mange stolper, kunne der ikke være lavet en pænere løsning ala den anden side med glas osv - men skidt når musikken spiller og vi forhåbentlig næste år har et skræmmende hold :P så tror jeg ikke der tænkes så meget på stolper og udseende.

Men synes stadig det er mærkeligt at bruge 1,5 mio på noget så lidt pænt, hvorfor ikke få det til at ligne noget....

Det skide cafeteria skulle have været flyttet i stedet og så skulle man have lavet en samlet løsning, så det lignede et stadion og ikke en opmarchplads for byggeprøver...men der mgl pengene nok, fatter egentlig ikke kommunen går med til dette. Nå gider ikke bruge mere energi og plads på dette stolpehelvede.
Skytten

Postby Ishåki » Fri Feb 13, 2009 10:51:22

Netop vendt hjem efter aftenens kamp mod Esbjerg, hvor jeg for første gang oplevede den nye balkon. Jeg er chokeret. Et er de alt for mange stolper, det kan vel ikke være anderledes. Noget andet er at hele konstruktionen går i resonans når musikken spiller, det lyder så forfærdeligt at man krummer tæer. Nu er lyden også spoleret. Der må være nogen som sidder med røde ører og en flov smag i munden. Hallen er med et slag totalt ødelagt, både arkitektonisk og mht. brugervenlighed. De sidste gode pladser er pist væk. Jeg kan simpelthen ikke forstå at man har fået lov til sådan en konstruktion. Hvor er de kommunale embedsfolk henne i denne sag - endsige halinspektøren, har han virkelig ikke noget at skulle have sagt...?
Må jeg opfordre til at man piller lortet ned hurtigst muligt. Eller bedre: laver en aftale med et par unge knægte om at stikke ild til et par affaldscontainere, som det skete i Vrå - med det resultat at de nu har et af nordjyllands bedste og mest moderne idrætsanlæg...
Ishåki

Postby Springsteen » Sun Feb 15, 2009 8:04:38

Jeg er fuldstændig enig! Fuldstændig vanvittig forhold, har sku da aldrig oplevet noget lignende!

Det er jo helt galt når først der kommer så mange mennesker som i fredags, hvor udsigt forholdende i forvejen altid har været yderst skandaløse!

Jeg har aldrig set så elendigt som i Fredags på trods af jeg kom i god tid og kom foran. De stolper var uanset hvordan jeg stillede mig midt i målene i den ene eller anden ende plus i slottet foran målene, nej nej nej...
Og det går igen hos alle på langsiden, ældre folk der er kommet igennem 20-30 år ryster på hovedet!

Jeg holder ikk ud at vi har folk i min egen klub igennem 24 år der kan lave sådan en gang lort af dimmensioner, der går ud over så mange mennekser!!!!

Jævn den lorte balkon med jorden og det kan slet ikke gå stærkt nok!!!!
Springsteen

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks