Så er det vist slut for iår...

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Så er det vist slut for iår...

Postby Munk » Tue Jan 13, 2009 9:54:56

Jeg er normalt ukuelig optimist, men de sidste to hjemmekampe jeg har set er det værste spild af entré jeg nogensinde har været ude for.

Aldrig er jeg gået før en kamp har været slut. Idag gik jeg - det var sgu for pinligt. Spillerne er gået på sommerferie. Hvorfor ikke bruge Aaby, som sikkert er sulten efter at vise hvad han kan. Pisar ligner een der er så mæt at han dårligt kan bevæge sig.

Jeg er rystet :shock:

Ros til Herlev for at spille deres chance trods deres ringe chance for noget som helst.

Frygter en stor sæk i TV-kampen torsdag.
Munk

Re: Så er det vist slut for iår...

Postby Skytten » Tue Jan 13, 2009 10:06:14

Har skrevet min kommentar under sidste overskrift, men er helt enig, sæsonen er slut for WH i år!
Vi har heller intet fortjent..havde vi heller ikke sidste år...men der forstår en store ændringer på holdet til næste år, håber ledelsen har modet, nosserne og bare lidt kroner til at gøre os glade igen, selvfølgelig indenfor de øko rammer - som nok ikke bliver større af at slutspillet er misset i år, uanset MA mener det intet betyder...tror ham ikke :cry:
Skytten

Postby WH forever » Tue Jan 13, 2009 10:07:35

jeg har i mine 23 år som Wh fan aldrig set noget så pinligt...... Pisar for helvede....... skrid ad h....... til...
WH forever

Postby Corry Perry » Tue Jan 13, 2009 10:11:19

I dag var det simpelthen så hånligt at stå og se på!
Den flok ligegyldige, hovedløse og åndsfraværende kødhatte var seriøst ikke værd at spilde tiden på. Jeg ville fandme hellere have set en fodboldkamp i serie 6, og jeg HADER fodbold :!:

De skal den onden lynemig godt nok ikke komme og klage for lidt opbakning og støtte i de afgørende kampe, for med den levering af hockey (eller mangel på samme!!!) så kommer der edermame bare ikke nogen andre end folk som har deres skide plastickort.
Føj hvor er jeg maksimalt skuffet! :evil:
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby 3jw1n » Tue Jan 13, 2009 10:17:38

skal indrømme jeg ikke var i hallen så spørger var det så slemt? jeg vil gerne vide om i ærligt mener det er bedre at blive hjemme og se kampen torsdag så de i det mindste ikke skal have lov til at se mig stå som flov WH fan i TV ? Skal ikke så langt bor i aalborg men vil bare høre bør jeg være fornuftig og spare entre ??? Må ærligt indrømme jeg blev meget pinlig berør da jeg fulgte live og så Herlev på 0-1 men ja det blev jo ikke meget bedre mod slutningen ja jeg forsøgte faktisk at gemme mig i min egen lejlighed FYDA!! FØJDA!!
3jw1n

Postby Corry Perry » Tue Jan 13, 2009 10:22:36

Det var meget værre end du hoverhovedet kunne forestille dig.
Pisar droppede 0-1 målet. En Herlev spiller skyder et fladt tøse skud fra blue-line og Pisar har helt frit udsyn... fortsættelse følger............

Det bliver godt nok flovt på torsdag, og så foran hele ishockey Danmark :cry: :cry: :cry:
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby WH forever » Tue Jan 13, 2009 10:27:06

en rettelse til corry perry.... 1-0 målet var ikke Pisars skyld... der var ikke frit udsyn mads beck kørte ind foran målet ..... og selvfølgelig skal i komme til aalborg torsdag..... WH forever...... :oops: støt holdet i medgang og modgang.........
WH forever

Postby Skytten » Tue Jan 13, 2009 11:11:27

Der økonomisk krise i DK, så forventer du vel ikke at folk smider den ene 100 lap lige i lokummet efter den anden :wink:
Rigtige fans støtter ja korrekt, men der skal f lev lidt tilbage den anden vej og det har holdet vist haft mere end svært ved i år, pinligt pinligt at vicemestrerne...flot navn, klinger lidt hult!

Pengene hænger jo ikke på træerne, finder WH sikkert også ud af når øko melder sponsorerne fra til foråret!

På en eller anden måde synes jeg man ligger som man har redt, men det kan heldigvis næste kun gå frem ad...næste sæson.

Fy for fanden jeg ikke gider ydmygelsen af en flok slappe flyvende knopsvaner tors og så på tv, og jeg hader ikke mindst at vi altid skal være det tynde øl efter de røde Sv....!

WH luk butikken for i år og gør nu noget med spillere til næste år please, så vi igen kan være stolte i nord :D
Skytten

Postby Fiksuperstars » Tue Jan 13, 2009 11:20:33

Det er ikke meget jeg plejer at brokke mig herinde, kun direkte under kampene mv.!

Men jeg forstår simpelthen ikke at ledelsen i klubben trækker en kanin op af hatten og for en kort periode ansætter en mentaltræner der virkelig kan give især angriber troen på at pocken kan gå ind, vi lukker 4 mål ind i aften.. Men har måske chancer til 10 mål eller derover og det har vi haft i flere af vores kampe..

Jeg mener et sådanne tiltag er et tegn på handling og erkendelse af problemet.. Fordi det åbenbart ikke muligt at vende skuden internt.. MENTAL TRÆNER NU!!!

OG SELVFØLGELIG SKAL ALLE DER HAR MULIGHED FOR DET KOMME TIL AALBORG!!! SÅ SVINGENDE SOM VI ER I ÅR SÅ LUR MIG OM VI IKKE TAGER EN SEJR MOD ÅB!!!

FORZA WHITE HAWKS - Aalborg på landkortet - WHITE HAWKS I HJERTET!!
Aalborg på landkortet - FIK i hjertet
Fiksuperstars

Postby mike grey » Wed Jan 14, 2009 12:59:32

Er enig med jer det var det værste gang lort der længe er vist direkte pinligt men jeg er klar til at sejre sammen med holdet i ålborg eller gå ned med skuden hvis det går sådan nægter at forlade den synkende skude håber i er flere der har samme mening der er EN chanse tilbage så lad os gribe den og støtte holdet ålborg har sku heller ikke noget at være stolte af i år og fuck det TV i viser ikke at i taber bare at i støtter jeres hold lige meget hvad og er i flove over jeres hold kan i jo bare købe en rød trøje i stedet for og slille jer i den anden ende undskylder manglen på tegn men fulgte ikke så meget med i skolen
mike grey

Next

Return to Frederikshavn White Hawks