Så er det vist slut for iår...

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Så er det vist slut for iår...

Postby Skytten » Wed Jan 14, 2009 8:07:49

Først mentaltræner: Det er alt alt forsent og løser intet her 7 kampe før sidste fløjt for os, det er bare penge ud af vinduet.
Men helt ærlig, der er ingen på holdet der har lev nogen stabil præstation på noget tidspunkt af året og slet ikke bare 5 kampe i træk, så ender man 9 hele vejen igennem. Heldigvis kommer der en ny sæson, bare så lang tid til...men så har ledelsen jo muligheden for i god tid at finde ud af hvad de vil, og har råd til

Andet: Man skal ikke udgive sig for nogen man ikke er!!!
Det var meget sjovt da een skrev Kære fans af Mogens Andersen...men at udgive sig for Mike Grey, det er latterligt, og en lallende måde at tror folk gider køre til Åleborg for at se skuden blive skudt i sænk, så Mike hvem du end er så gå i skole igen!
Skytten

Postby KBH » Wed Jan 14, 2009 8:32:38

Svært at skrive noget, der ikke har været på banen før, men jeg er enig med Skytten i, at det er alt for sent med mentaltræner.

Tror aldrig jeg i mine godt 25 år som fan af klubben har oplevet noget så skuffende som resultatet igår. Jeg skal ikke kunne kommentere på eventuelle drops og manglende fightervilje, da jeg af geografiske årsager ikke så kampen, men jeg er målløs over, at vi kan tabe til et Herlev-hold, der allerede inden de skildte sig af med en række profiler var ringere end alle andre hold...... hvad f.... kan man sige? :evil: :evil:

Det er svært som fan at gætte på, hvad der er gået galt i denne sæson, men jeg mener bestemt ikke, at det er noget ringe hold vi har. Om det så er mentalt, taktisk eller kemien den er gal med, skal jeg ikke kunne sige. Når vi har overstået de sidste (pinefulde) kampe, må direktør, bestyrelse, trænere og spillere kigge hinanden dybt i øjnene og finde årsagen, ellers kommer vi til flere år fremover at bide os fast i bunden sammen med Herlev og spille på en halvtom hjemmebane hver gang! :(

Forstår iøvrigt ikke hvorfor Aaby ikke fik chancen igår - men det kan jo være han får de næste kampe nu.... Hvis ikke vi vinder i Aalborg, kan man ligeså godt give de unge noget kamptræning, så de er bedre rustet til næste sæson. Hovedparten af vores udenlandske "stjerner" fortjener ikke genvalg!
KBH

Postby WHawks » Wed Jan 14, 2009 12:56:52

Kunne se ud til at vi får en gave, hvis man da kan kalde den det, i det Totempos deltagelse i slutspillet hænger i en meget tynd tråd, og såfremt vi skulle ende som nr. 9 er det vel os der får den plads. Man kan så diskutere om det er fortjent eller ej...og så skal det jo også lige ske først.
WHawks

Postby 3jw1n » Wed Jan 14, 2009 1:32:42

Måske en gave. Men havde nu håbet WH ville slippe for slutspillet hvis ikke man når en 8. Plads for når vi det fra en 9.plads er det vel andet år i træk hvor man når det i sidste øjeblik og tror ærligtalt de har brugt for en lærestreg der siger at vi ikke skal vigtige(de så kaldte 6. points kampe) eller gratis (som det så ud burde Herlev være gratis) point væk. og håber nu også af min "kærlighed" til sporten at Hvidovre ikke går konkurs. Da vi så er tilbage på 9. hold hvor af de 8 er "sikre" på Playoff. Som styrke forholdet er idag.
3jw1n

Postby KBH » Wed Jan 14, 2009 1:59:27

Ser det heller ikke som nogen gave - det er ikke os der har fortjent pladsen.

Desuden er det jo lidt som at give livsforlængende behandling til en patient, der er erklæret hjernedød - det giver kun falske forhåbninger til de pårørende!

Lad os give de unge chancen i de sidste kampe og se frem mod den nye sæson, som forhåbentligt byder på et mere velsmurt WH-hold end denne sæson :)
KBH

Postby stoke city » Thu Jan 15, 2009 10:07:31

[quote][/quote]

Sku' vi ikke lige se tiden an

super flot resultat iaften

nu er det dobbelt ærgerligt med katastrofen i tirsdags
stoke city

Postby Stålkøbmand » Fri Jan 16, 2009 7:57:29

code]AND THEY'RE BACK............ 8)

Som Mike Grey sagde efter kampen - "Det var en helt anden indsats end i tirsdags"

Korrekt Mike - I spiller som et hold der vil i slutspil ....and then some - men når i Napper
Esbjerg derned - så tror vi at beskeden er opfatteT

Og Spanhel og Matt - gudekamp - og Pisar spillede sig op igen - GODT GÅET GUTTER
Last edited by Stålkøbmand on Fri Jan 16, 2009 9:14:56, edited 1 time in total.
Stålkøbmand

Postby Corey » Fri Jan 16, 2009 8:34:28

Sig mig hvad fanden sker der med Spanhel, han er gået fra at være vores dårligste udlænding i starten af grundspillet til at være en af de bedste slutningen af grundspillet ??

Tænk hvis han havde spillet sådan i hele sæsonen !!
Corey

Postby Slagteren » Fri Jan 16, 2009 11:44:48

Nemlig !

som vi alle kan blive enige om, så var 4 kæden den der kæmpede mest igår mod Aab og det var i store træk dem der gav energien til de lidt ældre spillere igår.

Stor ros til Kennie og blockhus en for KÆMPE god fight
Slagteren

Postby Ishåki » Wed Jan 21, 2009 9:55:58

Efter tirsdagens nederlag i Esbjerg bliver hjemmekampen på fredag sidste chance for at nå den forjættede 8.plads (en 9.plads kan dog stadig vise sig at give adgang til kvartfinalerne hvis Hvidovre må trække sig). Denne kamp SKAL vindes!!

Men skal vi ikke være realistiske: Hvad er chancerne for at slå Herning eller Rødovre over 7 kampe...? Hvis alt går op i en højere enhed kan vi måske vinde en kamp eller to - men fire, arh mon....!?

Bedre held næste sæson... :wink:
Ishåki

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks