Så er det vist slut for iår...

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Så er det vist slut for iår...

Postby Stålkøbmand » Wed Jan 21, 2009 10:05:16

Og vi siger ikke endnu tak for sæsonen

Vi skal lige nakke de rø'e Fredag - så er du fan - og mener noget med det:

SÅ KOMMER DU I HALLEN OG STØTTER VORE GUTTER - Det var ikke i år vi røg til tops - men vi
har vel også Håneretten at kæmpe for - og Aab skal bare ikke vinde mere i Frederikshavn - i år eller
for den sags skyld EVER!!! 8)
Stålkøbmand

Så er det vist IKKE slut for iår...

Postby Munk » Tue Jan 27, 2009 2:13:33

Der er sgu sket en del siden jeg oprettede denne tråd i skuffelse over vort nederlag til HH... 8 point i 4 kampe, og 5 af 6 mulige mod de røde. Tilmed er vi via HvIK's (kedelige) exit sikret en plads i slutspillet. Så jeg må revurdere min plan om ikke at se flere hjemmekampe i denne sæson. Nu er det sgu' blevet lidt spændende igen :)

Næste vurdering: Vælger Herning os eller AaB til slutspillet? Det kunne være sjovt at tæve Rødovre een gang til - ihvertfald sjovere end at skulle ud mod Herning...
Munk

Postby KBH » Tue Jan 27, 2009 2:51:16

Tror ikke Herning vælger os - de kan nøjes med at køre 65 km mindre og møde et hold der er ligeså "dårligt". Mon ikke også Esbjerg kunne være interessant for Herning? Udover Matzka og Lysak - hvad er de så? Vi er trods alt mere uforudsigelige...

Herning er bestemt ingen ønskemodstander for nogen i kvarten!
KBH

Postby Munk » Tue Jan 27, 2009 9:57:55

[quote="KBH"]Tror ikke Herning vælger os - de kan nøjes med at køre 65 km mindre og møde et hold der er ligeså "dårligt". Mon ikke også Esbjerg kunne være interessant for Herning? Udover Matzka og Lysak - hvad er de så? Vi er trods alt mere uforudsigelige...

Herning er bestemt ingen ønskemodstander for nogen i kvarten![/quote]

Nu er jeg på lidt usikker grund, men kan Herning ikke kun komme til at vælge imellem nr. 7 eller 8? Sådan var det da (så vidt jeg husker) sidste år. I så fald er Esbjerg jo ikke et emne. Dem henter hverken vi eller AaB.

Og ja... Herning er frygtindgydende - om muligt endnu bedre end sidste år. Dem vil vi gerne udenom tak.
Munk

Postby KBH » Tue Jan 27, 2009 10:24:06

Tror du har ret - my bad :?
KBH

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks