Helt ny begyndelse i næste sæson

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Helt ny begyndelse i næste sæson

Postby Jeff Corey » Wed Jan 21, 2009 1:54:12

Martin Spanhel har ikke kontrakt for næste sæson.
Han fik forlænget sin kontrakt inden denne sæson med ét år :)
Jeff Corey

Postby KBH » Wed Jan 21, 2009 2:20:25

Fanduls og Reeder havde også kontrakter....
KBH

Postby Corry Perry » Wed Jan 21, 2009 2:23:52

Spanhel fik den godt nok forlænget med 2 år :wink:
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Skytten » Wed Jan 21, 2009 3:19:50

Elite Nord beholder dem de gider beholde kontrakt eller ej, sådan har det været indtil nu...
Hvis ikke vi havde mistet Pelle lige der hvor han egentlig var god og Spanhel intet viste, så tror jeg Elite Nord havde sendt Spanhel af h til igen kontrakt eller ej.

Globke har ingen forskel været overhovedet...
Alt efter pengene så er der kun, Matt D, Dubbe og Mike Martin der kan beholdes, resten gør ingen forskel stort set, sorry men sådan er det i en proff klub, leverer du ikke så farvel, Herning køber bare lidt dyrer ind end alle andre, derfor lev deres stort set hver gang, skræmmende styrke de har igen i år, efter alle sagde de mistede et halvt hold.
Ikke noget under deres nye dir siger 6 udl, for de køber bare 6 stk til 1 mio stk :lol: resten har de i danske gode spillere...
Skytten

Postby ForzaWH » Mon Jan 26, 2009 8:53:21

Når det drejer sig om vores udlændinge er mit bud på dem, der skal blive følgende:

#25 Jokinen: Arbejder kopiøst hårdt og binder forsvar-angreb godt sammen
#44 Birnstill: Bliver bedre og bedre og er begyndt at markere sig med et moderne fremadrettet backspil.
#2 Martin: Er ikke meget bevendt fremad, men stadig bundsolid foran eget mål.
#12 Spanhel: Mystisk type, der ikke altid tager de rigtige beslutninger. Han er dog en fantastisk skøjteløber og bliver altid bedre som sæsonen skrider fremad.
#19 Davidson: Vokser hele tiden og besidder et fantastisk overbliv i sit spil.
#21 Dubkov: Den mand er simpelthen krumtappen i vores angrebspil og er vel involveret i en trejdedel af alle mål. Dette på trods af at han nutildags er meget mere defensivt orienteret end tidligere.
ForzaWH

Postby JB » Tue Jan 27, 2009 12:56:12

Helt enig med ForzaWH!
JB

Postby KBH » Tue Jan 27, 2009 10:12:29

Jeg er så ikke enig!

Spanhel spiller godt nu, men vi har ikke råd til at én af vores 8 udlændinge kun spiller med halvdelen af sæsonen. Spanhels pointhøst set over en hel sæson er ikke godt nok - vi har brug for en pålidelig pointmaskine istedet.

Vi kan vist godt være enige i, at vi i de sidste to års grundspil ikke har haft en tilfredsstillende placering. Nu har I (forzaWH + JB) så brugt 6 pladser til udlændinge - hvem skal have de sidste to, for at vi kan forbedre vores spil?? Hvis ikke I vil have Pisar, skal vi have en anden udl. målmand. Så er der én plads tilbage til en udlænding, der kan gøre en forskel for os!

Jeg er nysgerrig! :D
KBH

Postby Slagteren » Tue Jan 27, 2009 10:21:16

Jeg vil godt give KBH ret, spanhel er sgu ikke stabil hele tiden og jeg mener og tror ikke han giver så meget extra til holdet.

Dog ville jeg heller ikke have Dubkov, hvis der bliver lavet lønloft på 6mill. Tror nemlig han er en fandens dyr herre og han til og rende rundt i Frederikshavn. Brug han løn på sorokins og træn vores egne GODE angriber op som Kennie.
Slagteren

Postby WHawks » Tue Jan 27, 2009 10:37:20

Tror godt du kan regne med at Sorkins' løn ligger væsentligt over Dubkovs, og hans markeds værdi er næppe faldet selvom han ikke er fast mand i KHL. Bortset fra det er jeg nu også tilhænger af at det er tid til at tage afsked med Dubkov og takke ham for alt hvad han har gjort for klubben. Der skal nye kræfter og et nyt koncept til der er bygget op over den nordamerikanske spillestil. Mest fordi det er den type spillere der ser ud til at være størst sandsynlighed for at få til rimelige penge og kvalitet.
WHawks

Postby 3jw1n » Tue Jan 27, 2009 11:56:28

Nu bliver der nævnt at Mike Martin ikke er meget værd i offensive men skal da love for han har lavet nogle points i de sidste par kamp. Så mon ikke han er en del værd alligevel. Men synes faktisk at holdet så ud til det havde en fin styrke inden vi gik igang i år og synes da også stadig det ser stærkt ud, desværre mest på papiret. Håber sku de får skruet en homogen truppe sammen næste år med FIGHTERE og måske en enkelt point høster der kan lidt på egen hånd men kan faktisk ikke komme med navne på hvem jeg gerne ser kommer til klubben, For håber vi finder en i en anden liga. også håber jeg at vi igen får nogen af ligaens bedste danskere(Som vi underligt nok har haft iår). Håber da på god vind i PO, vi har jo overrasket før :D.
3jw1n

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks