hvorfor?!!

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

hvorfor?!!

Postby HEMLOCK » Fri Jan 23, 2009 10:57:17

hvorfor er det igen vores fans der skal ryge ud når det er aab der laver problemerne?! de har da fået så mange nye vagter i år... har de ikke nosser nok til at gå ind i kampen?!.. begynder sgu snart at savne nogle af de gammel vager der var herude!
HEMLOCK

Re: hvorfor?!!

Postby Fiksuperstars » Fri Jan 23, 2009 11:12:42

Jeg hørte både klager fra AaB og Frederikshavner tilskuere i aften og jeg selv var udsat deres mere eller mindre total grinagtige ageren i forskellige situationer.

Jeg foreslår, hvis folk er interesseret i det, at vi henvender os til klubben og forlanger et møde omkring kontrollørerne.. Skulle der være nogle af disse kontrollørere herinde, så vil jeg minde om i "arbejder" i en service virksomhed, hvilket indbærer at der, efter min menig, skal være plads til at vise følelser i den pågældende situation.

Det kan bliver noget bedre på det område!
Aalborg på landkortet - FIK i hjertet
Fiksuperstars

Postby Mr. Niceguy » Sat Jan 24, 2009 12:22:36

Der kan komme nogen vagter der ud, som ved hva de laver, men det sker ikk så længe Anna Phil er der ude.
Det er derfor hun tager de små drenge ind, som man kan flytte med den ene arm på ryggen, og som mangler nosser.

P.S Det er så nice Aab fik røvfuld
nu bliver jeg nok politianmeldt:-)
Mr. Niceguy

Postby Mogens Andersen » Sat Jan 24, 2009 3:06:37

En såkaldt professionel virksomhed (som Whitehawks kalder sig), burde i deres branche have professionelle vagter, men det er ikke tilfældet i Whitehawks.
Gad vide hvad der sker, hvis der f.eks. opstår en brand i hallen???

Man kunne lige så godt have 40 vagabonder gående i hallen under kampene, de vil gøre lige så meget nytte, som de magtsyge "vagter", der patruljere i hallen, og skaber mere uro end tilskuerne.
Mogens Andersen

Postby Skytten » Sun Jan 25, 2009 1:10:57

Det er nok ikke nemt at få frivillige til et sådant job og sådan er det det med alle servicestillinger til idræt og Elite Nord har nok ikke super mange penge till vagter...vi vil jo også gerne have et ordentlig hold...men alle jer der altid opfører jer pænt og lader Aab og andre om at lave ballade...kan vel "søge" ind som vagter, for det vil i jo have styr på ganske gratis :lol:
Skytten

Return to Frederikshavn White Hawks