Ny træner!

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Ny træner!

Postby Ishåki » Fri Feb 06, 2009 7:30:51

valget på henrik c er vel ligetil:
1) lønloftet i dansk ishockey kræver en billig træner hvis man også skal have råd til spillere. vil tro at han er ½ pris i forhold til hidtidige trænere...
2) lønloft og udlændingebegrænsning kræver flere spillere fra egne rækker. henrik kender om nogen de unge gutter i fik

tror dog ikke lige at valget vil give mere attraktivt hockey i frhavn, men det er på kort sigt vel også bare et spørgsmål om overlevelse - så må vi se hvor vi står når de unge er blevet modnet...
Ishåki

Postby Slagteren » Fri Feb 06, 2009 8:51:27

TAK MOGENS !!!!

det lyder godt og er glad for det er en vi kender og som kender os/klubben
Slagteren

Postby Skytten » Fri Feb 06, 2009 11:55:45

Synes sgu ikke der så meget takke for, FIK/WH kører omtrent rundt i de samme trænere, der vender tilbage igen og igen og der er sgu ærligtalt langt mellem snapsene og ingen formår at få ret meget ud af det gældende hold og de fleste fyres så også igen, langt tid før deres kontrakt er udløbet.

3 år er fint, så er der tid til at opbygge, men ligger vi efter de første 20 kampe i næste sæson omtrent sidst igen, så er der pres på igen, og hvad gør man så...målsætningen er jo ikke blevet indfiet ret mange gang de sidste 10 år.

Det er ikke for at være negativ og jeg ved også godt det er p.g.a pengene at man laver løsninger som denne, men jerg tror desværre ikke det er slut med bundhockey og defensiv spillestil i Fr.havn. Hvad skulle gøre at Henrik nu lige skulle være den rette og får han 4-5 udl stjerner, kan han så styre dem...jeg tvivler.

Min tvivl skal komme ham til gode og hvor vil jeg håbe han/klubben/holdet får succes, det tror jeg alle parter tørster lidt efter!
Skytten

Postby Mogens Andersen » Sat Feb 07, 2009 9:16:23

Ak ja, så kan vi se frem til endnu en gang pindsvine hockey, som vi er blevet kendt for i det ganske land.
Whitehawks er ishockeyens svar på Norges drillo fodbold.
Har vi ikke prøvet den løsning før uden succes, hvorfor skal vi blive ved med at køre med de samme trænere, justra, Eller, Henrik osv, få da noget nyt blod ind på trænerposten - OFFENSIVT BLOD.

ØV
Mogens Andersen

Postby heintzel » Sat Feb 07, 2009 9:30:43

Henrik C , den havde jeg heller ik set . Men inden alle de kloge ishockey "trænere / direktøre " maler fanden på væggen. Så har vi en kommende head coach som ved hvilke unge spillere vi skal satse på, som kender klubben - samt har klubfølelse , som jer ser som et stort plus . Lad os håbe at Henrik har udviklet sig med 1 div som har gjort det rigtigt flot.
Tror det er et ok træk , fra Mogens & co side . Vi spare lidt penge på træneren som måske kan betyde at vi kan få ordenlig kvallitet på udl siden..
En 23 , der er kun en 23 ....
heintzel

Postby Corry Perry » Sat Feb 07, 2009 9:49:11

Men selvom vi kan få bedre udlændninge, så skal træneren også kunne motivere dem og tyre dem!
Det håber jeg selvfølgelig han kan, og jeg håber også at klubben endelig har fundet den rette træner til den rette pris.

Så lad os for filan da håbe at det bliver godt næste år!!!
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Ishåki » Sat Feb 07, 2009 9:08:40

Ret beset kan han vel ikke gøre det ringere end de sidste mange trænere, som jo for de flestes vedkommende er blevet fyret....
Ishåki

Postby NO98 » Sun Feb 08, 2009 10:13:13

Ak ak, så er man godt i gang med at brokke sig over næste sæson, det er sku´imponerende. Tænk at starte i et job - hvor der er dømt fiasko på forhånd, det er da en ønskesituation for enhver. Tænk at man er udskældt på forhånd, uanset hvilke resultater man kan skabe, ak ak ak.
Med løn- og spillerloft, skal et WH hold bygges op over 2-3 sæsoner, med grundstammen af de danske talenter der er i klubben. Så alle i, som forventer guld og sejre på 10- 0 hver gang, i kan godt holde en pause. Vi som synes at det er en god langsigtet strategi, kan jo nyde sporten - uden at høre på jeres evindelige "ekspertsnak".

Man orker næsten ikke at læse dette debat forum længere, det er som en læge der skal diagnosticere en hypokonder, der er noget galt igen i morgen.

Glæd jer nu over sporten, at klubben ikke er i samme vanskeligheder som det er tilfældet andre steder, og at der er fornuft bag beslutningerne i klubben.

Når man peger fingre af andre, er der som bekendt 3 der peger ind mod en selv, måske i "psudofans" skulle arbejde lidt på jeres egen rolle - og slippe af med rygtet, "Danmarks suverænt dårligste publikum". Tag en studietur rundt i aldre hockeyarenaer - se hvordan man kan støtte sit hold, i medgang og modgang. Hvis man ikke er en del af løsningen, så er man en del af problemet.

Jeg vil gerne sige velkommen til Henrik - og held og lykke i den kommende sæson.
NO98

Postby Slagteren » Sun Feb 08, 2009 12:21:11

NO98, det kan godt være at du mener at de er "jer" der kommer til og nyde den kommende tid ude i scanel. Det er osse helt i orden at du kommer til og nyde at se ishockey der ude sammen med mange andre, det vil jeg eller nogen andre slet ikke spænde ben for.

Men jeg bliver sgu noget sur når du begynder at skyde efter de "unge" fans der mener at den måde de støtter holdet på er den rigtig. Fordi hvis det er sådan man selv oplever den bedste støtte så er det sgu sådan man bør gøre. En ting som man bare hurtig glemmer er at for 10 år siden var der ballade HVER kamp og meget mere råb og skrig, men det var okay dengang så er det sgu osse nu.....

Jeg tror på den nye træner og syndtes det er det helt rigtig og gøre for kluben, men jeg gider fanme ikke høre at jeg skal stoppe med og komme med min menning bare fordi du ikke mere den holder. Vi har lige så meget ret til og sige hvad vi vil som dig. Og ja der er mange der går for langt men det høre sgu til.
Slagteren

Postby Mogens Andersen » Sun Feb 08, 2009 12:35:55

Hvor meget får den nye træner i løn, siden så mange kloge hoveder ved at vi sparer penge på denne post??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Mogens Andersen

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks