Jamen hva' i al...?

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Jamen hva' i al...?

Postby Corry Perry » Mon Feb 16, 2009 11:21:33

Har lige læst oplæg til kampen i morgen og blev helt harm da jeg så hvem der skal dømme.
Brian Nørgaard Janum!!!!!!!!!!!!!!!

Så begynder kampen allerede nu at se nærmest håbløs ud!

Hvordan hulen kan de da finde på at sætte den kanalje til at dømme en så vigtig kamp mod hans yndlingshold?!!
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Re: Jamen hva' i al...?

Postby Whalk » Tue Feb 17, 2009 8:14:02

Til gengæld er det sammen med Alan Smith, så den lille lort kan lære noget. Jeg tvivler, MEN måske.
F...... AaB
Whalk

Postby 3jw1n » Tue Feb 17, 2009 9:00:23

Whalk wrote:Til gengæld er det sammen med Alan Smith, så den lille lort kan lære noget. Jeg tvivler, MEN måske.

Janum kan jo ikke se ned i Smiths ende uden briller og dem har han jo nok ikke på... :D
3jw1n

Postby AK47 » Tue Feb 17, 2009 12:09:25

3jw1n wrote:
Whalk wrote:Til gengæld er det sammen med Alan Smith, så den lille lort kan lære noget. Jeg tvivler, MEN måske.

Janum kan jo ikke se ned i Smiths ende uden briller og dem har han jo nok ikke på... :D

Det med han ikke kan se ned i den anden ende det behøver vi ikke være nervøse for, Janum ser rigtig mange ting som ingen andre ser. :shock: :D

lad os nu se, vi kan jo bare spille med hovedet, og undgå hævnagter, så kommer vi lagt i aften. Lad os tage sejren :mrgreen:
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby Skytten » Tue Feb 17, 2009 2:40:22

Nu kan Aallan S jo desværre ikke dømme for Janum, den latterlige klovn med indopereret fløjte :twisted:
Men synes f det er helt tåbeligt at Aab lige selv tager dommeren med i arenaen...hallo de ved jo han dømmer af h til og fløjter som en gal ikke mindst mod hans hadehold no 1 :WH

Skal godt nok der ud, men kan næsten ikke holde ud at høre alt det fløjteri og så ser han kun en vej, synes det er pinligt at de vælger hj dommer til sådan en kamp!!!!

Håber han slår en bøvs og sluger fløjten, så kun Allan S kan dømme :D
Skytten

Postby ForzaWH » Tue Feb 17, 2009 11:23:11

Jeg kan oplyse at Janum gjorde det rigtig godt i aftes. Han var Aab's klart bedste mand :wink:
ForzaWH

Postby Ishåki » Wed Feb 18, 2009 9:36:26

Dommer eller ej - den kamp blev allerede tabt i fredags mod Esbjerg, hvor FWH havde styr på kampen og førte 5-1, men skulle spille smart og lukkede Esbjerg ind i kampen - til sidst blev det hele alt for spændende og ikke mindst hektisk med matchstraffe til følge. Kasper P kan sagtens undværes, men uden Dubkov bliver angrebet noget tyndt - især i powerplay, hvor han er en meget vigtig brik.
Ishåki

Postby Skytten » Wed Feb 18, 2009 1:15:16

Synes Janum fløjtede langt mindre end normalt, og grunden er helt sikkert Allan Smith der lagde en dæmper og autoritet over opgøret, Janum skulle ikke vise sig som første fløjter...klædeligt, håber han lader holdene spille i slutspillet :wink:
Skytten

Return to Frederikshavn White Hawks