TV 2 Sport bliver lidt for dygtige

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

TV 2 Sport bliver lidt for dygtige

Postby Ilya Dubkov » Tue Feb 17, 2009 1:28:24

Lad mig starte med at sige, at jeg er tilhænger af direkte TV fra kampene i Al-BankLigaen. Det er altid dejligt at der er fokus på vores sport.

Men når det så er sagt, så er det direkte uanstændigt af TV 2 Sport, at de nu her få dage før slutspillet begynder, har dikteret Rødovres første hjemmekamp spillet allerede på mandag!!!

Den kan vi i realiteten blive sat til at spille, men for os fans er det ikke særlig rimeligt. Nu blev det for en måned siden offentliggjort at alle kampe i slutspillet ville blive afviklet tirsdag, torsdag og lørdag, alle med starttidspunkt 19:30.

Det har jeg, og sikkert mange andre, taget fri fra arbejde for, og planlagt efter, så man kan følge sine helte på både hjemme og udebane i det spændende slutspil.

Det er altså for useriøst, at man nu så bare laver det om. Hvad bliver det næste. Skal kvartfinalekamp 4 så lige pludselig også spilles på en mandag? Og hvornår finder de ud af det. Søndag aften?

Nej TV 2 Sport. Det kan I ikke være bekendt over for os der planlægger vores tilværelse en hel del efter, hvornår vores helte skal løbe på isen.
Ilya Dubkov

Re: TV 2 Sport bliver lidt for dygtige

Postby KBH » Tue Feb 17, 2009 1:33:10

Og selvfølgelig er det en RMB kamp de starter med at vise.....
KBH

Re: TV 2 Sport bliver lidt for dygtige

Postby Skytten » Tue Feb 17, 2009 2:33:53

Lige nøjagtig...hvad fanden skal hockeydanmark rette ind efter tv2 sport, de gider da ikke vise en skid alligevel og når de endelig gør, ja så SKAL et af holdene være de slappe tyre fra HOVEDSTADEN, hallo det er rent til grin.

Latterlig sportskanal!
De er da faldet helt på gulvet i forhold til hvad tv2 sporten kunne præstere...

Lad os nu for h se nogle andre hold end RMB, journalistfedtehold...bavdr!
Skytten

Return to Frederikshavn White Hawks