Tudefjæsene fra Rødovre

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Tudefjæsene fra Rødovre

Postby Mogens Andersen » Sun Mar 01, 2009 5:20:23

Jeg troede de værste tudefjæs var fra bundholdet AaB, men Rødovre er tæt på at overgå dem.
1 kamp i Rødovre: løgne historie fra rødovre om at Frederikshavns spillere har smadret det halve af hallen.
1 kamp i Rødovre: bliver personlig og kalder Mike Grey en masse lort offenligt i kampprogrammet.
2 kamp i Rødovre: Larrivée viser at han skulle gå til ballet, da han ikke kan tåle mosten, og piver "De vil skade mig bevist" piv piv piv og violinen får fuld gas.

Rødovre i er en flok tudefjæs og en skamplet for dansk ishockey, før for satan.
Rødovre = http://www.soze.dk/tude/

Lad os alle mand komme på isstadion tirsdag, og så give den max gas, så de sinker fra bistandsøen kan blive sendt ud af slutspillet igen igen.
Mogens Andersen

Re: Tudefjæsene fra Rødovre

Postby Ishåki » Sun Mar 01, 2009 5:36:06

Smagløst indlæg...
Ishåki

Postby Corry Perry » Sun Mar 01, 2009 7:42:45

Well, nok ikke det mest intelligente indlæg, men faktisk temmelig enig :roll:
Jeg mener bestemt ikke Rødovre skal komme for godt i gang mht. til angreb og skadede spillere. De har nok glemt sidste års slagtning af Spanny..............!

Desuden stod der på al-bankligaen.dk at de gik mest efter-og var meget hårde ved Mads Bech og Morten Lie, såå det.....
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Slagteren » Sun Mar 01, 2009 8:04:55

Jeg vil også sige at jeg skammer mig over at jeg ovehovede har set nogle af Rødovres indlæg. De piver og græder jo over ingen ting, og de lyver famne over det mest underlige.

Men jeg glæder mig mest til og se hvad de finder på nu her når White hawks har slået dem ud, hvordan skal ligaen så spilles? Det var jo dem der ville have den ændret fordi at de blev slået ud sidste gang og det burde man ikke bare så`n kunne.
Slagteren

Postby Ishåki » Mon Mar 02, 2009 6:18:50

Er der tvivl om der blev smadret noget i spillergangen i Rødovre efter kamp 1, ja så er der vist syn for sagen i kamp 3, hvor Kasper P. bliver sendt i bad. Se klippet på http://www.mightybulls.tv/ "højdepunkter fra den 3. kvartfinale" (ca. 3:50 inde). Det flyver om sig med glasskår. Mon der allerede er en regning på vej til Mogens...?
Ishåki

Postby KBH » Mon Mar 02, 2009 7:45:20

Det er sandsynligvis et lysstofrør - mon ikke Mogens har råd til det :wink:
KBH

Postby Mogens Andersen » Mon Mar 02, 2009 10:22:39

Uha Ishåki vi må hellere rundt med indsamlingsbøsserne på isstadion imorgen, så vi kan få dækket regningen til det neonrør.
Det er da en forfærdelig sag, mon ikke du skal politianmelde det voldsomme hærværk mod et sagesløst neonrør.
Mogens Andersen

Postby Munk » Mon Mar 02, 2009 10:58:44

[quote="Ishåki"]Er der tvivl om der blev smadret noget i spillergangen i Rødovre efter kamp 1, ja så er der vist syn for sagen i kamp 3, hvor Kasper P. bliver sendt i bad. Se klippet på http://www.mightybulls.tv/ "højdepunkter fra den 3. kvartfinale" (ca. 3:50 inde). Det flyver om sig med glasskår. Mon der allerede er en regning på vej til Mogens...?[/quote]

Se samme klip 1:52 inde. DER kan man da tale om en spiller der går efter at skade sin modstander. Psykopat...

Klippet hvor Larivee bliver skadet er ikke engang med. Så mon ikke de tuder uden grund....
Munk

Postby Skytten » Mon Mar 02, 2009 11:03:05

Må håbe det er RMB`s tur til at få dobbelt op på udv i morgen....
Håber også vi lige sætter dem på plads de howski snowski kjøwenhavnere for som de siger, vi forstår intet, for vores hold er jo langt bedre end WH....
Med lille budget og kun een nr. 23, fighter af guds nåde, så når man langt, så kan de lære det over på lorte øen
Skytten

Postby Jeff Corey » Mon Mar 02, 2009 11:15:19

Nu jeg sidder og ser billederne, og videoreferaterne fra kampen i Lørdags, det er jo en skandale!!!!

Hvordan kan det være der ikke bliver 2+10 eller game til den spiller, der tackler Morten Lie i ansigtet? Kængten er jo harmløs i den situation, og har ingen mulighed for at forsvare sig selv, og dommeren står bare og kigger, mens han bløder i ansigtet (!!!!!!)

En anden situation jeg vil fremhæve, er tacklingen er kommer lige i ryggen af Mads Bech Christensen, fra en hvis Mike Oliviera.. Hvilken svinestreg at lave, og der får han sjovt nok heller ikke udvisning (!!!)

Jeg ved godt ishockey er et meget fysisk hårdt spil, og jeg ved det, tro mig, jeg har selv spillet det i mange år. Men kan det virkelig passe at der ikke er en grænse?? Håber Rødovre-spillerne får af samme skuffe når de kommer herop til Frederikshavn imorgen!!
Jeff Corey

Next

Return to Frederikshavn White Hawks