Tudefjæsene fra Rødovre

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Tudefjæsene fra Rødovre

Postby Springsteen » Tue Mar 03, 2009 4:38:23

Ja det er godt nok nogen syge svinestreger Rødovre får lavet i kamp 3, utroligt vi ikke får et par alvorlige skader!
Men kæmpe kæmpe kæmpe skandaløs dommer præstation, det jo ren vanvid som vi bliver bortdømt hele kampen igennem :x En skændsel for dansk ishockey!!!!!!!!!!

Dubkovs udvisning på klippet, siger næsten også alt, det lugter næsten af mach fix bare ved at se denne hændelse alene og Kasper P efterfølgende game for ordene "han falder jo selv"...

Smader de svin i aften, ingen tvivl om de går hårdt og bevist på vores nøglespillere!
Springsteen

Postby NO98 » Tue Mar 03, 2009 5:55:52

LOL sikke et amatør indlæg af en forsmået mand...igen MA - du er et cirkus.

ISHÅKI Lige til din orientering er det IS og ikke glasskår der ryger rundt i luften. Sådan bare lige at den berømte fjer ikke bliver til 5 høns....
NO98

Postby Mogens Andersen » Tue Mar 03, 2009 6:24:09

Tak NO98

Det er godt vi har en mand med en IQ som dig i forummet, som kan sætte os mindre begavede på plads.
Hvad skriver jeg, som ikke passer?
Mogens Andersen

Postby NO98 » Tue Mar 03, 2009 7:02:01

En mand med din uddannelse (som du i øvrigt bryster dig med) der anvender så lavmålet retorik kan jeg kun grine af. That's all.
NB: Larivee blev skadet i kamp nr. 2 i Frederikshavn - han VAR således skadet i lørdags - men forsøgte at spille....

NBB: Du har igennem laaaang tid, kun været yderst kritisk overfor alt der foregår i WH. Derfor er du intet andet end en medløber, der kun klapper når det går godt. Hvis det ikke er sandt, må du jo bevise at jeg tager fejl. Kan også se at selv direktøren har bemærket dine useriøse indlæg, og også kommenteret på dem...

NBBB: Tak for de pæne ord, de luner :D :D :D
NO98

Postby Ishåki » Tue Mar 03, 2009 9:52:41

NO98 wrote:LOL sikke et amatør indlæg af en forsmået mand...igen MA - du er et cirkus.

ISHÅKI Lige til din orientering er det IS og ikke glasskår der ryger rundt i luften. Sådan bare lige at den berømte fjer ikke bliver til 5 høns....

OK, var der ikke selv, syntes bare det mistænkeligt lignede glasskår. Men du har ret, var heller ikke nogen anklage men bare et forsøg på at være lidt morsom ovenpå de påståede ødelæggelser i kamp 1...
Ishåki

Postby flems » Wed Mar 04, 2009 12:19:30

[quote="NO98"]En mand med din uddannelse (som du i øvrigt bryster dig med) der anvender så lavmålet retorik kan jeg kun grine af. That's all.
NB: Larivee blev skadet i kamp nr. 2 i Frederikshavn - han VAR således skadet i lørdags - men forsøgte at spille....

NBB: Du har igennem laaaang tid, kun været yderst kritisk overfor alt der foregår i WH. Derfor er du intet andet end en medløber, der kun klapper når det går godt. Hvis det ikke er sandt, må du jo bevise at jeg tager fejl. Kan også se at selv direktøren har bemærket dine useriøse indlæg, og også kommenteret på dem...

NBBB: Tak for de pæne ord, de luner :D :D :D[/quote]

hørt
flems

Postby Mogens Andersen » Wed Mar 04, 2009 10:19:30

[quote="NO98"]En mand med din uddannelse (som du i øvrigt bryster dig med) der anvender så lavmålet retorik kan jeg kun grine af. That's all.

NBBB: Tak for de pæne ord, de luner :D :D :D[/quote]

1. Jeg har aldrig brystet mig med min uddannelse.
2. Øhhhh who cares om Larrivée var skadet i lørdags.
3. Er det ulovligt at være kritisk, og gør det en til medløber, hvor dum kan man være.
Hvad gør så dig til en rigtig fan, som er hævet over os andre NO98??
4. Ja, det er da underligt, at direktøren ligefrem kommenterer indlæg her, når han lukkede forum på Whitehawks.dk, det er da ikke særligt gennemtænkt.
Mogens Andersen

Postby NO98 » Wed Mar 04, 2009 7:15:29

1. Her er hvad du skrev til mig i debatten den 20/9-08, så er den vist afklaret: (påstanden i øvrigt stadig udokumenteret)

Vi ligger ca. 40-45% under det budgetterede.
Der er ikke noget som hedder sammenlagt egenkapital for årets resultat, så hvis du vil strø om dig med opdigtede revisorgloser, så er du kommet til den forkerte, jeg er statsautoriseret revisor min dreng.

2. Det gør rigtige hockeyfans, men hvor skulle DU vide det fra... :D :D :D

3. Hvor dum kan man være. Jamen det beviser du jo gang på gang i dine indlæg. Og nej, det er skam ikke ulovligt at være kritisk, men man kan jo klikke på dit navn og se alle dine indlæg. Sjovt nok, ikke ét eneste der har en snert af positivitet. Tværtimod virker du bitter. Jeg gentager spørgsmålet fra tidligere; er du blevet forbigået til noget? Jeg tror ikke jeg ikke hævet over nogen, jeg har i hvert tilfælde ikke behov for at måle. Men kritisk sans er altid godt - når sigtet er at lande situationen bedre. Læs dine egne indlæg, så vi du se at dit eneste sigte, er og har altid været, brok for brokkens skyld. Jeg ved ikke om jeg er en rigtig fan i dine øjne, men jeg støtter trods alt, altid op om WH, en klub som jeg er glad for, både medgang og modgang.

4. Jeg forstår godt, at klubben ikke ville lægge serverplads til de udgydelser der var på WH debatforum, et eller andet siger mig, det ville være spild af tid at forklare det yderligere. Desuden nævnte jeg ikke det forum, blot at direktøren havde svaret dig andetsteds i dette forum, og han kan tydeligvis også læse dine indlæg.

OG - så tror jeg at fans dukker op i den udstrækning det passer dem, det må være ok. Men at du kritisere hele sæsonen igennem, og så dukke op når der er medvind i slutspillet, det har jeg sq ingen respekt for. Hatten af for de trofaste. Og det er ingen kvalitet i sig selv, at have fulgt hockey i 20 år - men derimod hvordan man gør det. (fik jeg sagt at det var min holdning, og ikke den endegyldige sandhed?) Du går jo så meget op i patenter :D :D :D

Og jeg er lidt ked af, at jeg ligner dig. Som du, har jeg intet positivt at skrive, men nu er det jo dine indlæg jeg kommenterer på, ergo kan det ikke være anderledes. Jeg vil straks skrive et overdrevent positivt indlæg andetsteds, bare for at få tankerne på noget andet. :D :D :D

Op på hesten gamle jas - der må være ét positivt ord i dig. :D :D :D
NO98

Postby Mogens Andersen » Thu Mar 05, 2009 8:54:06

GAAAAAAAAAAB
Mogens Andersen

Postby #12 » Thu Mar 05, 2009 4:29:19

[quote="Mogens Andersen"]GAAAAAAAAAAB[/quote]

Hvilket vidunderligt intelligent indlæg fra din side af! Det er ellers aldrig sket før... Hvor ville det bare være en ære, hvis alle os White Hawks fans ejede samme intelligens som dig. Så kunne vi jo overtage klubben, og alt ville være perfekt!

*Ironi kan være anvendt*

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks