Tilskuertal

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Tilskuertal

Postby Ishåki » Sun Mar 08, 2009 12:26:08

Hvad er der galt...? Den spændende og intense playoff-kvartfinaleserie trækker ikke særlig mange tilskuere hverken i Rødovre eller Frederikshavn. I Scanel Hockey Arena har der været hhv. 1110 (torsdag), 1516 (tirsdag) og 1216 (lørdag - TV). Hvorfor bliver frederikshavnerne væk:

1) Kedeligt og målfattigt spil
2) Modstander ikke seværdig
3) Spilletidspunkt
4) TV-kamp
5) Entreprisen for høj
6) Dårlige tilskuerforhold (ny balkon)
7) Andet...

Personligt bliver jeg væk pga. balkonen, men hvad mener I andre...?
Ishåki

Re: Tilskuertal

Postby Mogens Andersen » Sun Mar 08, 2009 12:35:00

Ja, vi ved da hvorfor du ikke selv gider komme til hockey og støtte holdet:

ca. 1100 både i Rødovre og i Frh - ikke just tal der indikerer interesse omkring slutspillet. Der burde da for søren have været mindst 2000 i torsdags, hvis det ikke er nu hvornår er det så lige man skal gå til hockey ([b]indrømmer at jeg ikke var der selv, skyldes helt og holdent den forpulede balkon - venter til en evt. finaleserie...)[/b].

Jeg kan ikke selv svare på spørgsmålet, da jeg selvfølgeligt kommet på isstadion og støtter holdet.
Mogens Andersen

Postby Kristensen » Sun Mar 08, 2009 12:47:55

altså nu må jeg åbne munden..

Mangen til pis har jeg aldrig kendt til.. At den nye balkon er grunden til man ikke tager til hockey er fandme verdens dårligste undskyldning! de stolper er 5 cm brede . og man kan forhelvede dreje hovedet på skrå det ene øjeblik pucken er foran stolpen..

og kan det heller ikke lade sig gøre kan man rykke sig 2 skridt til højre da der jo ikke kommer mere en 1200 i gennemsnittet.. så er der ligesom over 1500 andre pladser derinde!..

Så mangen til dårlig undskyldninger har jeg fandme aldrig hørt.. i er fandme det man kalder plastic fan. som ikke har en skid positivit og sige ..
Kristensen

Postby Slagteren » Sun Mar 08, 2009 1:17:24

Kristensen jeg giver dig 90% ret. de er plastik fans hvis der ikke skal mere til, førhen kaldte jeg dem "slutspils ludere" men ikke engang det er de mere.

Dog er de stolper altså 15cm og ikke 5 :)
Slagteren

Postby Mogens Andersen » Sun Mar 08, 2009 2:02:07

Hvorfor skrive i, det er kun ishåki som ikke kommer pga af stolperne.
Han må have en smalt hovede, når han ikke kan se kampen..... :D
Mogens Andersen

Balkong

Postby ForzaWH » Sun Mar 08, 2009 2:13:19

Heldigt med den nye balkong. Så kan medgangsfansen bruge den som undskyldning for deres sløve indstilling til det at bakke op om holdet :?
ForzaWH

Postby Mogens Andersen » Sun Mar 08, 2009 3:53:56

Hvad er en rigtig fan?
Føler i jer som bedre fans og højt hævet over andre, som måske ikke kan komme til alle kampene pga. arbejde og familie????
Mogens Andersen

Postby Skytten » Sun Mar 08, 2009 4:09:34

Det var den pinligste undskyldning...stolper, jamen hvad fanden...gælder det ikke støtten til holdet, så skid da på de stolper!!!

Jeg har været een af kritikerne af holdet i sæsonen, synes de har underpræsteret og har virkelig syntes at det var træls at vi endnu engang lå i bunden, men når vi er med i slutspillet og har muligheden for endnu engang at drille "mægtige" minor Bulls og skaffe os længere igen end nogen troede muligt, så skal man da STØTTE holdet og så gælder undskyldningen med stolper f ikke :!:
Skytten

Postby Corry Perry » Sun Mar 08, 2009 4:31:15

[quote="Mogens Andersen"]Hvad er en rigtig fan?
Føler i jer som bedre fans og højt hævet over andre, som måske ikke kan komme til alle kampene pga. arbejde og familie????[/quote]

En rigtig fan er en som ikke bruger de åndsfraværende stolper som undskyldning for at blive væk, og som kommer uanset om man har tabt 36 kampe i streg... :!: for at vise at man støtter og bakker holdet op
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Kristensen » Sun Mar 08, 2009 7:40:27

Selvfølgelig er de stolper ikke verdens bedste bygnings arbejde, det kan man sgu ikke lægge skjul på.. men det er fandme ikke en undskyldning, den er så ringe!!

Og en rigtig fan, det er sgu en der er med på i medgang og modgang!
Kristensen

Next

Return to Frederikshavn White Hawks