Tilskuertal

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Tilskuertal

Postby Ishåki » Sun Mar 08, 2009 8:34:37

Hvad er en rigtig fan - det er der jo åbenbart mange meninger om. Hvis det er nok at møde op - og ind imellem klappe lidt - ja så kan de fleste vel bryste sig med at være en rigtig fan....

Personligt kommer jeg udelukkende for at SE ishockey - og i den forbindelse betyder omtalte stolper i min verden altså at jeg ikke synes det er værd at møde op. Kald mig så bare medløber eller hvad I lyster, jeg tror nu nok at jeg har set flere kampe end de fleste af jer - helt præsict siden 1978...
Ishåki

Postby Number99 » Sun Mar 08, 2009 9:02:41

Hej, jeg har været trofast tilskuer på isstadion siden midt 80´eren og har været igennem mange opture og nedture.... Men jeg har mødt op til næsten hver hjemmekamp, det kan vist tælles på mange få hænder hvor mange kampe jeg har gået glip af.

Debatten vedr. balkonen har jeg fulgt lidt fra sidelinie, jeg har desværre ikke set den balkon i virkeligheden, men på de billeder man ser ligner det da ikke en skønhed, og pga. de føromtalte stolper ja så er min faste siddeplads gået på pension, netop pga disse stolper.

Hvordan stolperne genere udsynet ved jeg ikke, jeg har desværre ikke været på isstadion i år pga. arbejde i København.

Men hold da op, hvis man virkelig bruger stolperne som grund til at blive væk er man langt ud, for pokker det er da nu man skal være på isstadion, det er jeg ikke pga. arbejde men jeg er i Rødovre til 7. kamp.

Kom nu ind i kampen til alle dem der har et problem med de stolper.... støt holdet og lad diskusionen om balkon vente til offseason.

Bevars jeg har da også været kritisk over ting og sager fra WH side igennem min over 20 år på isstadion men jeg har dog aldrig brugt det som en undskyldning for at blive væk.
Number99

Postby Springsteen » Sun Mar 08, 2009 9:12:59

Jeg ved at rigtig mange har vendt klubben ryggen med det balkon lort, samtidig med man så tilader sig at sætte prisen op for så ringe et udsyn til 125 kr der i forvejen ikke var for godt når vi var for mange

Jeg står selv på langsiden og gjort det i 24 år og det er kun de første 3-400 på langsiden der kan se godkendt uden stolperne bliver for generende!

Jeg har fuld forståelse for folk bliver væk i de her afgørende kampe, for fornemmer folk bag klubben tror og håber på folk bære over med det største skandale projekt til tider på Frederikshavn isstadion!

Men det gør vi ikke! :x
Springsteen

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks