Erhvervsklubbens opførsel

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Erhvervsklubbens opførsel

Postby WH » Tue Mar 10, 2009 11:02:29

Det er ikke første gang, men sker der noget, når det er erhvervsklubben som laver balade, NEJ, det tør klubben ikke.

Rødovre-fans chikaneret i Frederikshavn
08-03-2009 17:30 - Peter Larsen
Det blev en festlig aften i Scanel Hockey Arena i Frederikshavn, da White Hawks lørdag aften vandt det sjette opgør i serien mod Rødovre Mighty Bulls. For nogle af hjemmeholdets tilskuere på balkonpladserne gik festlighederne dog over gevind, da der blev sendt øl og spyt efter de medrejsende Rødovre-fans.
En af de medrejsende fans fra Rødovre følte sig så dårligt behandlet, at hun ville politianmelde en af vagterne for vold, hvilket hun dog ikke fik lov til, inden rejsen gik hjem igen.
Om situationen er direktør i Rødovre, Dominick Beskos, meget formel i sin udtalelse til Rødovre Lokal Nyt, selvom situationen naturligvis var uacceptabel.
"Det var en urimelig behandling som Linda fik, og tåbeligt af de personer som stod oppe i deres VIP-område. Men jeg lagde mig i mellem for at dæmpe gemytterne, da flere var temmelig ophidsede,"
WH

Re: Erhvervsklubbens opførsel

Postby KBH » Tue Mar 10, 2009 1:04:06

Skammeligt at nogen ikke kan finde ud af at behandle tilrejsende fans/gæster på en ordentlig måde! :oops:
KBH

Postby kazparh » Tue Mar 10, 2009 2:10:19

KBH, jeg syntes ikke du skal blande dig i noget du ikke har set med dine egne øjne, er næsten sikker på de selv har startet med et eller andet !!!!
kazparh

Postby KBH » Tue Mar 10, 2009 2:20:05

Det har du lov at mene, men uden at vide hvad der er sket i den konkrete sag, kan jeg godt komme med en generel betragtning om, at man skal opføre sig ordentligt overfor tilrejsende fans. Jeg har tidligere set, at der er smidt med øl og hvad der ellers kan være i et ølkrus!

Når jeg gæster et andet isstadion, forventer jeg også en ordentlig behandling!
KBH

Postby nielsen024 » Tue Mar 10, 2009 4:14:32

Det er dejligt, vi har en god og stor erhversklub, det er godt for ishockeyen i Frederikshavn.
Det er bare skammeligt, at der gang på gang sker episoder, som der gjorde mod Rødovre forleden. Personligt har jeg med egne øjne set optøjer en 8-10 gange de senere år, hvor folk fra erhversklubbens pladser, har kastet ting og sager ned på udeholdets fans, det forstår jeg så udemærket, at de ikke vil finde sig i.
Vi har en direktør, der efter en udekamp mod Aab, tordnede i "kære fans" mod dem, der havde smidt en røgbombe. Det må være på sin plads, at Mogens Andersen også gik ud og beklagede erhverspladsernes opførsel, for det er pinligt, det sker gang på gang.
Os tilskuere der bare ligger entre kronerne hver gang, skal til tider blot vifte forkert med et øre, før de fanatiske vagter kommer og smider folk ud. Kan ikke passe at man som medlem af en erhversklub, kan opføre sig ligeså tosset man vil og ødelægge klubbens ry og rygte.
Enten må man spærre for, at der kan sidde nogen over udeholdets publikum, eller også må folk på de "fine" pladser kunne smides ud på lige vilkår med andre balledemagere.
En undskyldning til Rødovres fans herfra, det er for pinligt.
Lad os så vinde den kamp iaften...................................................................
nordjyden
nielsen024

Postby Fiksuperstars » Tue Mar 10, 2009 6:22:13

nielsen024 wrote:Det er dejligt, vi har en god og stor erhversklub, det er godt for ishockeyen i Frederikshavn.
Det er bare skammeligt, at der gang på gang sker episoder, som der gjorde mod Rødovre forleden. Personligt har jeg med egne øjne set optøjer en 8-10 gange de senere år, hvor folk fra erhversklubbens pladser, har kastet ting og sager ned på udeholdets fans, det forstår jeg så udemærket, at de ikke vil finde sig i.
Vi har en direktør, der efter en udekamp mod Aab, tordnede i "kære fans" mod dem, der havde smidt en røgbombe. Det må være på sin plads, at Mogens Andersen også gik ud og beklagede erhverspladsernes opførsel, for det er pinligt, det sker gang på gang.
Os tilskuere der bare ligger entre kronerne hver gang, skal til tider blot vifte forkert med et øre, før de fanatiske vagter kommer og smider folk ud. Kan ikke passe at man som medlem af en erhversklub, kan opføre sig ligeså tosset man vil og ødelægge klubbens ry og rygte.
Enten må man spærre for, at der kan sidde nogen over udeholdets publikum, eller også må folk på de "fine" pladser kunne smides ud på lige vilkår med andre balledemagere.
En undskyldning til Rødovres fans herfra, det er for pinligt.
Lad os så vinde den kamp iaften...................................................................

Det er ikke Mogens' opgave at beklage hvad der skete overfor Rødovres fans. Mogens er ansat i Elite Nord, og Erhvervsklubben er et selvstændigt selskab, hvis bestyrelse selv må stå frem og beklage det. Jeg tror og håber på at der er en dialog omkring tingene!

Men derudover er jeg enig med dig...
Aalborg på landkortet - FIK i hjertet
Fiksuperstars

Postby nordjyden » Tue Mar 10, 2009 7:22:23

Jeg så ikke nogen fra balkonen hælde øl eller spytte på rødovre fans, men jeg ser selfølgelig heller ikke alt, men jeg så da jeg genså kampen på tv, så jeg nogle rødovre fans hoppe og forsøge at spytte over plexiglasset, så det kan være det er det ,der har ramt nogle af deres fans, jeg ved det ikke. MHT Linda og hendes anmeldelse til politiet, så ,tror jeg ikke man står i den bedste position til at anmelde noget når man lige har delt en JOINT sammmen med Ivan (tror jeg han hedder) jeg talte med dem i periodepausen mellem 2 og 3. Men jeg så den sædvanlige PØBEL stå og råbe og kaste altmugligt på rødovres fans.
nordjyden

Return to Frederikshavn White Hawks