Sleepy Season

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Sleepy Season

Postby Ishåki » Mon May 18, 2009 1:48:33

Uddrag af kære fans 18.05:
-Matt Davidson, Rob Globke og Jaska Vilen bliver ikke i Frederikshavn
-Lubos Pisar siger vi også farvel til
-Vi har pt. 4 udlændinge på kontrakt, og vi får maximalt 5 udlændinge på kontrakt fra sæsonstart

En på samme tid fornuftigt men også skræmmende "kære fans" hvor tingene og ikke mindst fremtiden bliver ridset nøgternt op. De pt. 4 udlændinge er således Martin, Birnstill, Spanhel og Jokinen. Den femte er vel Dubkov eller en evt. afløser herfor (går ikke udfra det er Radim der hentydes til). Der bliver vist langt mellem snapsene næste sæson - og rigtig god plads i stolpeskoven...
Ishåki

Postby WHawks » Mon May 18, 2009 3:31:34

Mit bud er at der forlænges med Dubkov og Radim, Radim der endeligt bliver dansk statsborger (ikke at det gør ham bedre ;) ). Så må vi se hvad der hentes op til jul. I hvert fald er jeg nu ret sikker på at vi ikke ender sidst, men vi kommer heller ikke op i den sjove ende desværre. Men hold som Cobras, Hvidovre, Herlev og Amar får absolut ikke bedre hold end os, det er jeg ganske overbevist om. Rødovre og EfB kan for mig både blive end dreng og en pige, men deres budgetter ligger nok i nærheden af vores og måske lidt over. SE og AaB kommer formentlig for fuld skrue, dvs. lige omkring loftet. Herning bliver spændende at se i og med de har mistet mange rutinerede spillere og formentlig mister flere de kommende uger, men dog tror jeg ikke på at de ikke leger med i toppen alligevel...
WHawks

Postby Ishåki » Mon May 18, 2009 9:12:52

Om der forlænges med Radim som tjekke eller dansker er flintrendes ligegyldigt. Loftet er 8 udlændinge og det tal kommer WH ikke op på i denne sæson - med eller uden Radim..

Men derfor kan han vel sagtens bruges - han har rutinen til at hjælpe de unge på vej...
Ishåki

Postby heintzel » Tue May 19, 2009 6:24:59

Ja umiddelbart havde jeg regnet med mindst 1-2 udl mere . På dansker sider syntes jeg det ser rigtigt godt ud , vores udl er ok , havde set en stærk angriber mere . Men hvis vi skal ha ishockey på højeste plan så er vi jo nød til at skrue ned på blusset . Hvis vi kan få 2 gode dk angriber lokket til klubben så syntes jeg faktisk vi har et hold til top 4 placering . For såen som det ser ud nu tror jeg ikke mange af de andre klubber henter de store stjerner hjem . Tror SE bliver urørlige i grundspillet , ellers bliver det meget lige meller flg klubber HIK,EFB ,Rødovre og hvik og self FWH. Men skønt at se alle de DK unge komme til nu .....
En 23 , der er kun en 23 ....
heintzel

Postby Mogens Andersen » Tue May 19, 2009 8:17:29

Vi får ikke lokket 2 gode danske angribere til klubben, hvad skal vi lokke med? Der er ingen penge i klubben, og vi ligger altså i et udkantsområde.
Pyha en sæson vi går i møde, det bliver virkeligt "spændende".
Mogens Andersen

Postby Jeff Corey » Tue May 19, 2009 11:22:01

Jeg har af flere kilder nu hørt, at Frederikshavn White Hawks skulle have lavet en gentagelse af sidste års nummer, med de unge Amerikanere. Både for at kunne spare penge, men også for at få noget ny energi ind på holdet, som Steven Birnstill og Jon Pelle i den grad gjorde sidste år.

Der skulle være tale om følgende spillere:

Ryan Ginand, som både kan virke som center og wing. Han har imponeret i amerikansk college hockey, hvor han spillede på samme collegehold som Steven Birnstill.

http://eliteprospects.com/player.php?player=24825

Wade MacLeod, som også er en særdeles giftig herre når det kommer til collegehockey. Endnu en ung forward, som også er højrefattet - ligesom Ryan Ginand. Wade MacLeod har i sidste sæson spillet på hold med Ryan Ginand, hvor de to blev topscorere.

http://eliteprospects.com/player.php?player=32366

Ser meget spændende ud, og det vil i sidste ende kunne blive en rigtig god forretning for White Hawks.
Jeff Corey

Postby KBH » Tue May 19, 2009 12:21:36

Spændende nok hvis det bliver til noget - Pelle og Birnstill har da klart leveret varen ift. prisen. Hvis Pelle var blevet, kunne vi have sparet pengene til Globke.

Det ændrer desværre bare ikke ved, at vi mangler 1 eller 2 "stjerner" i angrebet, der dels kan sælge billetter og dels kan være inspirationskilde for de unge. Håber de får forlænget med Dubkov!
KBH

Postby Corey » Tue May 19, 2009 1:34:02

Jeg syntes ikke vi har erfaring med at stjerner sælger billetter - derimod er der ingen tvivl om at sejre sælger billetter.

Men nu har vi jo set tilstrækkeligt med direktører der køber stjerner, for at få sejre, som skal sælge billetter :oops: :oops:

Nej lad os tage en vender i et par år, hvor vi får spillet talenterne ind, meget gerne med hjælp fra nogen Nordamerikanske universitets selvmords piloter.

Hvorfor betale kassen for Spanhel, når man kan få en Jon Pelle type (uden hejmve) til under det halve ???

Mon ikke Mogens skal ud til Spanhel og skrue nogen pærer ud - det er tid til system skifte.
Corey

Postby KBH » Tue May 19, 2009 1:39:33

Jeg hjælper gerne med pærerne :twisted:
KBH

Postby Mogens Andersen » Tue May 19, 2009 6:28:24

Spanhelvede er jo desværre på kontrakt, så ham slipper vi ikke for næste sæson.
Læs lige på Whitehawks.dk, der kommer ikke ene skid nye udlændinge til klubben, det bliver en lorte sæson igen igen igen.

Hvad var det jeg sagde til alle jer kloge hoveder, som kaldte mig negativ, kan i selv se nu, hvordan det går?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Mogens Andersen

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks