Sleepy Season

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Sleepy Season

Postby NO98 » Tue May 19, 2009 7:06:16

Man kan jo også vælge at læse alt hvad der står (og forstå det), frem for at læse det som fanden læser biblen. Set ud fra den situation alle klubber er i, er dispotionerne i WH yderst fornuftige. Det økonomiske aspekt er svært at komme udenom. Hellere en langsigtet plan fra en ansvarlig ledelse - frem for en uansvarlig ledelse der vil "please" enkelte debatører i dette forum, for hvem den økonomiske krise tydeligvis er ikke eksisterende.
Og så er det yderst positivt at vi satser på de unge danske spillere i klubben - men som altid er der nogen der aldrig bliver tilfredse.
Den bedste vej til visdom, er at erkende fakta - MA du erkender tydeligvis ikke fakta :-)

Men jeg har nu aldrig forventet et positivt indlæg fra din side, og du skuffer stadigvæk ikke!
NO98

Postby 3jw1n » Fri May 22, 2009 8:24:56

Jeg tror nu stadig på holdet kan mere end man forventer. Sepcielt fordi mange af de unge ikke er opvokset med en fast plads på holdet, derfor vil de kæmpe r..en ud af bukserne for at beholde sin plads. Desuden vil der være grundlag for at få en god dansk stamme. Som vi havde da vi vandt guld sidste gang. Der var mange danskere der bar holdet krydret med lidt udlændinge. Så jeg ser helt klart frem til at være en klub der udvikler danske talenter. og for min skyld kunne vi stille med et hold af danske talenter også et par erfarende gutter. For jeg tror på det er vejen frem nu hvor de forskellige pengekasser ikke er til at smide med store sponsorater.
3jw1n

Postby Slagteren » Fri May 29, 2009 5:17:03

Så nu har vi sgu osse mistet Kasper P til Rødovre.

Er det en god ting? måske, han har utrolig mange dumme dumme udvisninger og en del dårlige passninger. Men kan vi undvære ham? Har vi en spiller der er ved og komme på en godt solidt nevo eller bliver det en panik løsning?

Jeg har skrevet il Mogens A både herinde og en mail til ham, ang. manglende infomation fra WH side. Og det mener jeg sgu! vi skal læse alt nyt herinde (og vi er self. taknemlige hockeymagasinet) men der er INTET kommer på WH hjemmeside om troppen og hvem de mangler og om der bliver kikket på nogen.

Føj siger jeg til denne ferie pause.
Slagteren

Postby Corry Perry » Fri May 29, 2009 6:25:06

det er bsre mega skod vi mister Kasper netop nu :(
Han skal nok blive god for Rødovre
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby WHawks » Fri May 29, 2009 9:06:59

Slet ikke så skidt endda at komme af med Kasper P, selvfølgelige med det forbehold at han bliver erstattet af en kvalificeret spiller omkring Mads Møllers niveau.
De problemer Kasper P efter sigende skabte internt i truppen, hans tonsvis af 2 min. udvisninger, hans manglende speed og defensive kvaliteter kommer vi ikke til at savne. Til gengæld kan vi stå med en endnu ringere backlinie end i år offensivt og i PP, for her var Kasper P da bestemt en af de bedre backs vi havde.
Og igen, slap nu for fanden af, vi har noget der ligner 90% af truppen på plads, der sker da intet ved at vi tager os god tid med især den/de sidste udlændinge, dem er der også rigeligt af om 2 måneder. Eneste ting der kunne bekymre er om vi får en ny dansk back, for de venter nok ikke for evigt :)
WHawks

Postby Ishåki » Fri May 29, 2009 9:24:45

Han har aldrig været min kop te - men det bliver et tab at han forlader klubben. Han har udviklet sig utroligt meget på de 2 år - især en meget bedre disiplin.

Har dog følelsen af at det er en Stefan Lassen om igen: Vi bruger et par år på at udvikle en udenbys spiller hvorefter han vender hjem til sin moderklub som etableret ligaspiller. Og sådan vil det iøvrigt også blive med Frederik Andersen...
Ishåki

Postby JB » Sat May 30, 2009 2:08:22

[quote="WHawks"]Slet ikke så skidt endda at komme af med Kasper P, selvfølgelige med det forbehold at han bliver erstattet af en kvalificeret spiller omkring Mads Møllers niveau.
De problemer Kasper P efter sigende skabte internt i truppen, hans tonsvis af 2 min. udvisninger, hans manglende speed og defensive kvaliteter kommer vi ikke til at savne. Til gengæld kan vi stå med en endnu ringere backlinie end i år offensivt og i PP, for her var Kasper P da bestemt en af de bedre backs vi havde.
Og igen, slap nu for fanden af, vi har noget der ligner 90% af truppen på plads, der sker da intet ved at vi tager os god tid med især den/de sidste udlændinge, dem er der også rigeligt af om 2 måneder. Eneste ting der kunne bekymre er om vi får en ny dansk back, for de venter nok ikke for evigt :)[/quote]

Sjovt du siger Mads Møller ;)

Jeg ved han har været et emne i FIK :) Ved dog ikke hvad status er. Det er et par uger siden jeg fik det afvide.
JB

Postby WHawks » Sat May 30, 2009 2:24:26

Ikke noget spændende i det sådan set, nævnte ham af samme grund, altså fordi han var rygtet til Frederikshavn. Tror dog ikke at det er aktuelt med ham mere.
WHawks

Postby WHawks » Wed Jun 03, 2009 6:24:36

Så sker der da noget, desværre bare den forkete vej. Ser ud til at Mike Martin benytter sig af sin klausul om at skifte til en højere rangeret liga, før kontraktudløb. Villacher skriver at de forhandler med ham i hvert fald:
http://www.ecvsv.at/index.php?id=31&tx_ttnews[tt_news]=516&tx_ttnews[backPid]=7&cHash=a5ec7e9845
WHawks

Postby KBH » Thu Jun 04, 2009 6:53:43

Håber jeg godt nok ikke bliver til noget, for så ryger vores sidste klasseudlænding :cry:
KBH

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks