Sleepy Season

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Sleepy Season

Postby uldallsvej » Mon Aug 03, 2009 12:44:50

mogens du er nok den mest negative person jeg endnu er stødt på, kan du ikke finde et andet sted og komme af med dit l..t
thryne
uldallsvej

Postby Mogens Andersen » Tue Aug 04, 2009 8:48:45

Jamen så fortæl mig da noget at være positiv over vedrørende Whitehawks?????
Mogens Andersen

Postby Munk » Tue Aug 04, 2009 10:35:13

[quote="Mogens Andersen"]Jamen så fortæl mig da noget at være positiv over vedrørende Whitehawks?????[/quote]

Positivt:
- WH er ikke blandt de hold der gik fallit sidste år.
- WH har licens og hold i bedste række næste år.
- Vi har i Lie og Grey stadig nogle af de bedste danske.
- Vi har flere dygtige unge spillere, som uden tvivl vil vise ansigt i denne sæson, når nu der ikke er så mange udlændinge.
- Birnstill blev bedre og bedre sidste sæson syntes jeg.
- Vi har Reinert tilbage.
- Vi har sandsynligvis "fået" Møller ind i truppen.

Korrekt... der er ikke så meget positivt over vores udlændingekontrakter og opremsningerne ovenfor er heller ikke noget man kommer i bukserne over, men det er da stadig positivt. Måske en vinkel på sagen du har svært ved at se.

Men man må nu engang spille med de kort man har...
Munk

Postby Corey » Tue Aug 04, 2009 12:29:18

Dejligt endelig at høre fra en hvis glas er halvt fyldt, istedet for halvt tomt !!!

Finans krisen har ramt Nordjylland ufatteligt hårdt, så jeg syntes da det er enormt positivt at der trods alt stadig bliver spillet elitehockey i Frederikshavn.

Det er ikke alle klubber der kan blive assimileret i en fodboldklub - vi er uden chance for at kunne konkurrere på den økonomiske front med klubber som SE, AaB og EFB, derfor er det helt rigtigt set, at udnytte den nuværende situation (lavere niveau over hele linien) til at få spillet nogen unge spillere ind på holdet.
Corey

Postby Stålkøbmand » Wed Mar 03, 2010 9:01:00

[quote="Mogens Andersen"]Spanhelvede er jo desværre på kontrakt, så ham slipper vi ikke for næste sæson.
Læs lige på Whitehawks.dk, der kommer ikke ene skid nye udlændinge til klubben, det bliver en lorte sæson igen igen igen.

Hvad var det jeg sagde til alle jer kloge hoveder, som kaldte mig negativ, kan i selv se nu, hvordan det går?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????[/quote]

Bagklogskab er SÅ dejligt - LORTESÆSON ????

Vi får en semifinale, det sætter jeg penge på - det er MERE end godkendt
Stålkøbmand

Postby JoE_Kaffe » Sun Mar 21, 2010 5:41:48

Synes lige at jeg vil hjælpe stålkøbmand med at få den her tråd frem igen og samtidig påpege, at vores kære Hr. Pessimistisk aka. Mogens Andersen ikke kunne tage mere fejl. Han er en 'troll' og er kun herinde for at sætte vores pis i kog og skabe underlige og ubetydelige debatter, og jeg håber inderligt, at alle vælger at ignorere ham fremover, eller bare i det mindste, undlader at ryge ned på hans niveau :!:

Forza WH :D
JoE_Kaffe

Postby Mogens Andersen » Mon Mar 22, 2010 9:59:58

Vi venter og ser, når de økonomiske røde tal kommer frem, og tilskuerne for en over nakken igen for ikke at møde op, så bliver i meget klogere.
Mogens Andersen

Postby Stålkøbmand » Mon Mar 22, 2010 10:04:51

Ja, og det er en egenskab, der kunne være dejligt hvis flere i dette forum besad - altså evnen til at KUNNE blive klogere.

Budgetter med meget høje tilskuertal - [b]og et budtget med en semifinale[/b] - det er ikke realistisk, så pilen må pege på bestyrelsen, hvis de ikke holder budgetterne - min 2 hjemmekampe mod Sønderjyske á ca. 1500-2000 personer - det er penge, man ikke kunne have regnet med (plus øl m.v.) Så jeg vil sige - sportslig mere end godkendt til nu - og økonomisk må det være over middel.

Vi kan kun vente på at også "tyskerne" får set lyset m.h.t. kontrakter, man har råd til - d.v.s. får truppe som vi og Herning m.fl. - 2010/2011 bliver bare mere lige i grundspillet - og så er resten op til trælår og knætacklinger.......
Stålkøbmand

Postby JoE_Kaffe » Mon Mar 22, 2010 4:53:27

Mogens Andersen wrote:Vi venter og ser, når de økonomiske røde tal kommer frem, og tilskuerne for en over nakken igen for ikke at møde op, så bliver i meget klogere.

Der er jo allerede røde tal? Og det er der sikkert også næste gang regnskabet kommer. Spørgsmålet er bare, hvor meget de har fået rettet op på det?
JoE_Kaffe

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks