Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby KBH » Tue Apr 07, 2009 9:44:25

Nu hvor der ikke sker så meget på kontraktfronten, synes jeg det måske kunne være passende med en evaluering af den forgangne sæson - navnligt af én af spillerne.

Der har været skrevet meget om #23´s speed eller mangel på samme de foregående par sæsoner - også af undertegnede. Jeg må sige, at han i indeværende sæson har manet kritikken i jorden med at kompensere på anden vis.

#23 har i indeværende sæson været en af de mest dominerende danske spillere på pointkontoen - hvem havde troet det før sæsonstart?? Han sluttede 3´er på pointlisten i grundspillet og sluttede 1´er i mellemspil B foran spillere som Matzka og Dubkov! :shock:

Jeg er meget imponeret og håber han fortsætter stilen i næste sæson og gerne et par sæsoner mere :D

Der er kun én #23 !!
KBH

Re: #23

Postby Jeff Corey » Tue Apr 07, 2009 9:54:03

Jeg glæader mig IKKE til den dag Mike ikke er på White Hawks' holdet mere.

Der vil mangle noget, han er en spiller af din helt egen type. En type, som alle hold gerne vil have, og en type, som alle hold gerne være imod. Vi kan ikke undværre Mike Grey, han er omdrejningspunktet her på holdet, og denne sæson har han blot vist det endnu en gang, at han er en af de bedste danskere i AL-Bankligaen.

Mike Grey, Frederikshavn elsker dig, og det vil vi altid gøre...
Jeff Corey

Re: #23

Postby Mogens Andersen » Wed Apr 08, 2009 6:20:48

Mike skal bare blive ved, han kæmper som el diablo himself, og det kan de unge lære af.
Hvis hele holdet kæmpede med hjertet som ham, så ville vi nå langt hvert år.

Der er kun en 23.
Mogens Andersen

Return to Frederikshavn White Hawks