Sæsonkort

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Sæsonkort

Postby Ishåki » Wed Apr 22, 2009 4:40:56

EN melder ud at det er sidste chance fredag, hvis man vil have sæsonkort til nedsat pris. Æh, er det kun mig som er en smule forbløffet. Hvordan kan man prissætte en vare som ingen endnu ved hvad indeholder. Er der 5, 6, 7, 8, 9 eller 10 hold i ligaen? Hvor mange kampe bliver det egentlig til? Hvordan ser holdet ud? Osv.....
Mon ikke man skulle have ventet lidt....

Sæsonkort:
Priser - ståpladser sæsonkort
Ved betaling inden 24. april 2009 kr. 1.300,00
Ved betaling efter 24. april 2009 kr. 1.700,00
For børn, pensionister og studerende er priser henholdsvis 700,00 - og 900,00
Studerende skal kunne fremvise gyldigt studiekort med billede.

Priser - siddepladser
Ved betaling inden 24. april 2009 kr. 1.800,00
Ved betaling efter 24. april 2009 kr. 2.200,00
For børn, pensionister og studerende er priser henholdsvis 1.500,00 og 1.800,00.

Studerende skal kunne fremvise gyldigt studiekort med billede.

Allerede nu er det muligt at købe sæsonkort. Betaling af sæsonkortet kan ske på Elite Nord’s kontor eller på konto i Jyske Bank (Konto 5071 115053-7).
Ishåki

Re: Sæsonkort

Postby M Spanhel » Wed Apr 22, 2009 7:08:05

Er helt enig, syntes det virker underligt at betale for en vare man ikke kender. Der er ikke meldt noget som helst ud angående spillere til næste sæson. Vi ved ikke hvor mange kampe der skal spilles. Syntes klubben burde give en udmelding. Jeg ville da godt snart høre om de havde tænkt sig og forlænge med Kasper Pedersen, eller om Mads Møller kunne finde på og tage nordpå og spille hockey.
Johnny Pedersen
M Spanhel

Postby Skytten » Thu Apr 23, 2009 7:34:27

I har selvfølgelig lidt ret i det i skriver, men omvendt er man fan.... og støtter holdet i med og modgang og også når man går en ny sæson i møde, der nok bliver nok så svær økonomisk, så er det vel ikke afgørende om man lige kender hele truppen og hvor mange hold der bliver. Må gå ud fra at man som fan kommer uanset vilkår...bare der spilles ishockey i bedste række i Fr.havn, eller ?

400 kr på et år fra eller til...1 kr om dagen, kan vel ikke vælte læsset :lol:
Skytten

Postby KBH » Fri Apr 24, 2009 7:50:56

Selvfølgelig bakker de rigtige fans op uanset hvilke udlændinge vi får næste år! 8)

Hvis man investerer i "lykkeposen" nu, får man jo også en klækkelig rabat (23.5%) - i forhold til at vente. Det svarer jo næsten til at spare momsen :lol:
KBH

Postby nordjyden » Fri Apr 24, 2009 4:41:32

skønt der stadig er nogle der kan brokke sig, så skal det nok blive som det plejer :D :D :D
nordjyden

Postby Mogens Andersen » Sat Apr 25, 2009 7:59:36

Det har ikke en skid med "rigtige fans" som i så gerne vil kalde jer at gøre, i er ikke mere fans end alle andre bare fordi i køber et sæsonkort.
Nu er vi ikke alle skoleelever som kan pjække fordi vi drikker for mange øl til ishockey, der er nogle som skal arbejde og passe familie, og derfor ikke kan komme til alle kampe, så drop jeres pis med rigtige fans.
Dem der har gået til ishockey fra før i blev født er vel heller ikke mere fans end jer?

Emnet er sæsonkort så tilbage til det.
Hvorfor skal man købe sæsonkort, klubben melder intet ud andet end de ikke forhandler med hverken danske eller udlandske spillere, altså man ved ikke en skid.
Man køber da heller ikke en gammel brugt bil uden at prøve den først, det er kun fordi klubben mangler penge, så de vil have noget ind på kassekreditten, men vil i betale for en vare i ikke kender så gør bare det i "rigtige fans".
Mogens Andersen

Postby heintzel » Sat Apr 25, 2009 8:34:28

Ja alt er som det plejer i FWH debat forum :) Det er blot et tilbud som klubben tilbyder de faste fans , hvis i ik kan lide det , så la vær med at benytte jer af tilbudet.

Og en sidste ting , dig mogen andersen , du er da dybt latterlig og useriøs i samtlige indlæg du kommer med.
Self må du komme med dine intetsigende indlæg , kan kun opfordre alle andre til at undlade at svare på dine post .
sidste svar herfra....

Alle andre hockeyfans god weekend...
En 23 , der er kun en 23 ....
heintzel

Postby Mogens Andersen » Sat Apr 25, 2009 8:47:32

Heintzel hvis du vil investere penge på en vare, som du ikke ved hvad er, så skal du være velkommen, i min verden er det dumhed.
Klubben tilbyder en vare, som de ikke engang selv ved hvad indeholder, det er direkte latterligt, og på grænsen af falsk markedsføring.
Mogens Andersen

Postby Corry Perry » Sat Apr 25, 2009 10:21:28

Det er nu over 2 uger siden jeg bestilte mit kort, og dermed har jeg fået min ønskede rabat. Så vil jeg ærligt talt skide på om jeg har købt en vare som jeg ikke ved er! For jeg vælger at kalde mig en rigtig fan FORDI jeg støtter det hold jeg holder af/med uanset om det går godt eller skidt eller endnu dårligere!
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby uldallsvej » Sat Apr 25, 2009 6:56:44

corry du lyder sgu som en rigtig fan dig vil jeg gerne drik øl sammen med nede i hallen
thryne
uldallsvej

Next

Return to Frederikshavn White Hawks