Sæsonkort

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Sæsonkort

Postby Corry Perry » Sat Apr 25, 2009 8:48:02

Jo hvis du gir :lol:
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby uldallsvej » Sun Apr 26, 2009 6:24:13

jamen det m' vi så finde ud af :D :D
thryne
uldallsvej

Postby AK47 » Sun Apr 26, 2009 9:59:03

Nu er "Mogens Andersen" jo altid optimistisk og positiv i sine indlæg her på siden, så derfor skal han naturligvis også komme med et sådan indlæg vedrørende sæsonkort. :roll:

kom nu ind i kampen, hvis ikke du gider at købe sæsonkort før du kender holdet på du betale fuld pris - ærgerligt men sådan er det bare.

Til Jer der ligesom jeg har bestilt og betalt Jeres sæsonkort med håb om en god hockeysæson i 09/10 både på godt og ondt, godt gået.

Vi ses til august/september til en øl i baren :D
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby uldallsvej » Mon Apr 27, 2009 5:52:44

synes også det er noget mærkeligt noget, det med at man skal vide hvem der spiller
og hvem der ikke gør for at man gider købe sæsonkort.
Jeg spørg bare er man fan eller ikke fan. :roll: :roll:
thryne
uldallsvej

Postby Skytten » Mon Apr 27, 2009 7:16:59

Mogens Andersen, hvordan kan du sammeligne WH med en gl rusten bil...har intet med hinanden at gøre, WH det er hjerte uanset hvad, selv om man kan være kritisk som en rigtig fan også skal være. Jeg er stolt over at vi i vores lille by, i et udkantsområde af Danmark har et ligahold i ishockey, akurat som jeg selvfølgelig håber på Fox i ligaen...trods det er kvinder...nej spøg til side.

Lad være at være så fornæret, at du vil have den store guldne hat og garanti af Mogens og WH, det kan de ikke give for nuværende. Det ville være skønt med lidt mere info fra WH, men adm er lille, så derfor arb de nok hårdt for holdet og klubben...
WH er ikke helt det samme som en vare, men de tilbyder dig en rabat nu og her, take it or leave it, de har brug for at få lidt penge i kassen i løbet af foråret hvor der nok ikke er mange indtægter.

Du virker nogen gange som en sur gl mand, der vil have guld og grønne skove, meeeen der skal mange penge til at øge spillerbudgettet og adm i klubben, så du kan få det som du vil :lol:

Op med humøret og glæd dig over at WH ikke var/er i medierne negativt som mange andre klubber!!!
Skytten

Postby AllanM » Mon Apr 27, 2009 8:57:13

selvom vi kender holdet og ved hvem vi skal spille imod, så er der jo ingen der på forhånd ved hvordan holdet spiller. Det vil så sige at vi skal vente med at købe sæsonkort til februar eller ??????
AllanM

Postby KBH » Mon Apr 27, 2009 9:44:08

AllanM wrote:selvom vi kender holdet og ved hvem vi skal spille imod, så er der jo ingen der på forhånd ved hvordan holdet spiller. Det vil så sige at vi skal vente med at købe sæsonkort til februar eller ??????

Ha ha ha... good one!! :lol:
KBH

Postby Ishåki » Mon Apr 27, 2009 12:59:08

For mit vedkommende har det ikke den store betydning hvordan holdet kommer til at se ud. Der hvor jeg synes kæden hopper af, er at ingen kender turneringsform eller antal hold i ligaen. Jeg har hørt at man synes der er for mange kampe og at der nok skal skæres 10 kampe væk.

Det man skal overveje er om man køber et sæsonkort for at spare penge eller fordi at man som ægte fan ønsker at støtte klubben ved at give dem nogle penge at arbejde med (læs: fylde huller ud med).

Som en ægte nærig vendelbo kunne jeg personligt aldrig drømme om at købe et sæsonkort, hvis ikke jeg kunne se en gevinst derved. Afhængig af antal hold og entrepris er besparelsen svær at få øje på - især fordi jeg helt sikkert ikke kommer til alle kampene...
Ishåki

Postby Jeff Corey » Sun Sep 20, 2009 7:39:20

Hej allesammen..

Ved i om det stadigvæk er muligt at købe sæsonkort?

MVH
Jeff Corey

Postby nordjyden » Sun Sep 20, 2009 8:35:35

jeps, bare hendvend dig til elite nord
nordjyden

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks