Kan det passe?

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Kan det passe?

Postby WHfan » Mon Apr 27, 2009 3:06:28

Kan det virkelig passe at der ikke er nogen hockey sider der viser resultater og stillinger fra alle VM grupper??

Så lige rygtet om Frederik Andersen til WH og at Dubbe skulle være på plads. :D Er glad for at Dubbe bliver, men kan ikke rigtig huske at have set Frederik Andersen mellem stængerne, men han må jo være ok siden han er udtaget til VM..

Hvis det passer at Kasper P har forlangt mere end mike grey og thomas reinert, så er han vist ikke helt rask. :? Jeg så nu gerne kasper blive hvis han kan styre sit temperament, ellers ser det lidt tyndt ud på back pladserne. Men så u-undværlig er han vist heller ikke.. :)
WHfan

Re: Kan det passe?

Postby WHawks » Mon Apr 27, 2009 3:33:50

Den officielle side har da naturligvis det du søger:
http://stats.iihf.com/Hydra/200/IHM200300_76_7_0.pdf

Og ja det er dejligt skulle Dubkov forlænge, og så måske endda til nedsat løn. Mht. FA er jeg sikker på at han nok skal kunne gøre det godt, og samtidig tror jeg også nok der skal blive mere spilletid til Aaby.
WHawks

Postby WHfan » Mon Apr 27, 2009 3:38:24

[quote="WHawks"]Den officielle side har da naturligvis det du søger:
http://stats.iihf.com/Hydra/200/IHM200300_76_7_0.pdf

Og ja det er dejligt skulle Dubkov forlænge, og så måske endda til nedsat løn. Mht. FA er jeg sikker på at han nok skal kunne gøre det godt, og samtidig tror jeg også nok der skal blive mere spilletid til Aaby.[/quote]

Det var lige hvad jeg søgte.. :D Tusind tak
WHfan

Postby uldallsvej » Mon Apr 27, 2009 4:42:59

man må sige det var flot af direktøren at få sådant et talent til WH,
som Frederik Andersen han i sandhed er, samt det er flot af dubbi
at gå halvdelen ned i løn for at kunne blive i WH, det er klubånd :D :D :D
thryne
uldallsvej

Postby Springsteen » Mon Apr 27, 2009 11:06:07

Kasper P skal da virkelig bare have sparket noget så hårdt ud af klubben!!! At manden kan få sig til at forlange mere end nogen andre danskere på holdet er jo dybt dybt latterligt og arrogant!

I stedet bør man i disse triste hockey tider økonomisk være tilfreds med enten at få det man fik sæsonen inden eller ja enda finde sig i en lønnedgang. Se bare Herning hvor alle har skulle gå 25 % ned i løn, hvis de ønsker at spille den kommende sæson :o

Tak for alt Kasper P, du er ganske enkelt total til grin i mine og manges øjne!
Springsteen

Postby Fiksuperstars » Tue Apr 28, 2009 7:03:11

Før Kasper P. bliver lynstet fuldstændig herinde, så vil jeg gerne stille spørgsmålstegn ved de oplysninger der er kommet frem! Tvivler stærkt på at det er tilfældet.. Jeg har hørt Kasper P. skulle have forlangt en lønstigning, men slet ikke i størrelsesorden som der nævnes og ud fra min kildes vurdering så er årsagen til lønstigningen af Kasper P. ikke fik en super høj løn og derfor kunne opnå lidt mere! Dog vil jeg tilføje at jeg ikke har nogle beløb. Mener dog heller ikke, som en sidebemærkning, at der skal nævnes beløb i denne sammenhæng..
Aalborg på landkortet - FIK i hjertet
Fiksuperstars

Postby Fiksuperstars » Tue Apr 28, 2009 7:03:11

Før Kasper P. bliver lynstet fuldstændig herinde, så vil jeg gerne stille spørgsmålstegn ved de oplysninger der er kommet frem! Tvivler stærkt på at det er tilfældet.. Jeg har hørt Kasper P. skulle have forlangt en lønstigning, men slet ikke i størrelsesorden som der nævnes og ud fra min kildes vurdering så er årsagen til lønstigningen af Kasper P. ikke fik en super høj løn og derfor kunne opnå lidt mere! Dog vil jeg tilføje at jeg ikke har nogle beløb. Mener dog heller ikke, som en sidebemærkning, at der skal nævnes beløb i denne sammenhæng..
Aalborg på landkortet - FIK i hjertet
Fiksuperstars

Postby Ishåki » Thu Apr 30, 2009 2:21:32

Nu da han er blevet landsholdsspiller, kan man da godt forstå at han kræver flere kroner i kassen.

At han i det hele taget er på landsholdet, forklarer vel blot hvorfor DK havde så mange defensive problemer mod Norge. Ved godt han ikke var med i kampen, men at der i det hele taget kan være plads til Kasper P på landsholdet, fortæller vel bare hvor niveauet ligger...
Ishåki

Return to Frederikshavn White Hawks