Frederik Andersen

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Frederik Andersen

Postby NO98 » Mon Apr 27, 2009 4:40:30

Godt gået WH. Dejligt med to danske talenter til at vogte buret. Lad os se flere unge spillere få chancen - det må være vejen frem :-)
NO98

Re: Frederik Andersen

Postby Ishåki » Mon Apr 27, 2009 5:05:13

Håber så bare ikke det bliver en Stefan Lassen om igen: Der var i første omgang ikke spilletid til Lassen i Herning, så han tog til FIK for at udvikle sig - og vupti, tilbage til Herning som en etableret ligaspiller...
Ishåki

Postby Corry Perry » Mon Apr 27, 2009 6:02:20

Super godt at få ham til klubben, virkelig godt at få noget ungt, dansk, sulten islæt til klubben :D.
Så mangler vi bare Kasper til en ikke for høj løn.
Desuden super-duper at forlænge med Dubben, ser meget godt ud ind til videre :D
En skam Davidson blev for dyr :?
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Slagteren » Mon Apr 27, 2009 7:50:52

Et spørgsmål til jer:Hvordan går det med forhandlingerne med Vilen?

Det er nemlig en spiller som jeg personligt syndtes er en rigtig "fighter"
Slagteren

Postby nielsen024 » Wed Apr 29, 2009 9:53:05

Det er en glædelig nyhed, at Frederik Andersen har skrevet under med White Hawks. Kanont at to unge danske målmænd får ansvaret for at holde buret rent, det er vejen frem for dansk ishockey. Pisar vil vi selvfølgelig savne, men tror det var rigtigt både økonomisk og sportsligt, at vejene skilles nu. Tak for kampene Pisar og en stor velkomst til Frederik Andersen, glæder mig til at se ham i action.
nordjyden
nielsen024

Farmerklub

Postby ForzaWH » Wed Apr 29, 2009 8:14:03

Gider kraftedeme ikke at Whitehawks skal fungere som farmerklub for hashrygerne fra Heden.
Til alle dem de jubler: Tænk lige lidt på Stefan Lassen, den utaknemmelige angelsaxer.
ForzaWH

Re: Farmerklub

Postby Corey » Thu Apr 30, 2009 7:56:44

ForzaWH wrote:Til alle dem de jubler: Tænk lige lidt på Stefan Lassen, den utaknemmelige angelsaxer.

Ja og tænk på Lie og Reinert de utakn.. nååh nej det er jo den anden vej :roll:

Der er ingen spillere der er stavnsbundne, vi skal bare være glade for at have FA i 2 år, hvad der derefter sker kan vi ikke bruge til noget.

Jeg er sikker på at Aaby får betydeligt flere kampe i konkurrence med FA, end han ville have fået med Pisar.
Om 2 år er ligaens økonomi forhåbentligt genoprettet (kald mig bare naiv), og vi kan købe en udenlandsk klassemålmand, der kan får kamp til stregen af en toptunet Aaby :P
Corey

Postby Mogens Andersen » Fri May 01, 2009 11:02:04

Skønt med en ny dansker til klubben, godt gået og velkommen til Frederik Andersen.

Så vidt jeg ved skifter man også arbejdsplads i den virkelige verden, så hvad galt er der i at Lassen skiftede tilbage til heden, hvor han nu engang kom fra?
Man udvikler sig tit ved et klubskifte, og der er vel ingen der brokker sig over, at Lie og Reinert er kommet tilbage til Whitehawks.
Der er noget som hedder dobbeltmoral......
Mogens Andersen

Return to Frederikshavn White Hawks