Tja jeg sagde det

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Tja jeg sagde det

Postby Mogens Andersen » Wed Jun 17, 2009 6:00:09

Tja, jeg sagde det allerede sidste sæson, men i kaldte mig negativ, nu kan i se hvordan det går.
Mogens Andersen

Re: Tja jeg sagde det

Postby Slagteren » Wed Jun 17, 2009 6:28:44

sagde hvad? At vi mistede en spiller som ikke kan holde et nevo?
Slagteren

Postby Corry Perry » Wed Jun 17, 2009 7:46:56

Hihihi, Mogens altså :lol: . Jeg begyndte virkelig at grine af dit indlæg da læste det :lol: :lol: super god humor :mrgreen: .

Der er jo INGEN der på nuværende tidspunkt kan spå om hvordan det vil gå os når sæsonen begynder :wink: . Selv synes jeg da Herlev ligner en skræmmende modstander her til d. 25., men da har vi nok også forstærket os en lille smule inden da :roll: .

Du må gerne være negativ, men vent helst til sæsonen begynder :D . Gør det for min skyld :mrgreen:
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby KBH » Wed Jun 17, 2009 9:26:58

Er det Martin Ravn der skræmmer dig?? :lol:
KBH

Postby Corry Perry » Wed Jun 17, 2009 9:38:07

I høj grad :lol:
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Mogens Andersen » Wed Jun 17, 2009 9:44:22

Ha ha ha, så mange naive personer, men jeg sagde jo hvordan det ville gå, selv Mogens Andersen må give mig ret, men han vidte det jo godt.
Held og lykke til dem der har ladet sig nare til at købe sæsonkort........
Mogens Andersen

Postby Corey » Thu Jun 18, 2009 6:55:24

Udlændinge kommer og går, det er der ikke noget nyt i - og ja finanskrisen er også kommet til frederikshavn :shock: , kan det undre nogen, altså ud over "Mogens Andersen" :?:
Corey

Tak Mogens Andersen...

Postby Munk » Thu Jun 18, 2009 7:24:47

Tak Mogens Andersen, fordi du gider bruge din tid i dette debatforum, så alle vi andre fjolser kan blive belært om hvordan tingene hænger sammen. Du er jo rent faktisk så klog at du ikke har nogen egen vinding i at skrive og læse her på sitet, så det er en stor gestus du her viser. :wink:
Munk

Postby NO98 » Thu Jun 18, 2009 9:01:07

Super godt vi har stjernedebattøren Mogens Andersen.

Jeg vil da også foreslå at vi udskifter direktøren i Whitehawks med ham, der er et par fordele:

- der skal ikke indkøbes nye visitkort
- der kan sammensættes et hold på NHL niveau, uagtet global krise og skiftende konjunkturer i Danmark
- det bliver her i debatforummet firmapolitikken fastlægges

Der er sikkert mange mange flere fordele, men vi får en direktør med fremdrift, og som ikke lader sig kue af dårlig økonomi og krise. På med arbejdshandskerne Mogens, det bliver så godt.

Så bliver der sikkert også økonomi til et længe tiltrængt stavekursus.

Godt gået :-)
NO98

Postby Skytten » Thu Jun 18, 2009 1:05:05

Hvad du sagde er sådan set ikke interessant, vi har en klub der ser ud til at overleve med samme navn, og nu må den som alle andre klubber sætte tæring efter næring og gu er det da træls, at der ikke lige er plads til 4-5 super duper udlændinge, men realiteterne er at alle sportklubber er trængte og der er strammet op ikke mindst i ishockey, hvilket der også trængte til.

Håber da at vi med vores ungdomsafdeling i FIK kan vise, at de betaler sig at satse på ungdommen og talentet, som man f.eks har forsømt i andre klubber ikke mindst Aab og så kunne der måske kommer lidt forstærkning sidst på året, hvem ved...men med 3,5 mio i budget er der selvfølgelig ikke meget at rutte med.

Man kan ikke klandre nogen i eller omkring klubben for den afmatning der er i DK og den smitter af på en klub der er dybt afhænig af sponsorer.

Jeg synes da Mogens & co viser ansvar og vilje til at ville WH også om 1,2, eller 5 år, mere end så mange andre klubber, og vi har jo ikke en rig fodboldklub i ryggen som f.eks Aab der kan brænde 8 mio af sidste år.
Så Mogens A stik lige piben ind og prøv at være tilfreds med, at der findes ishockey i Frh og vi måske kommer styrket ud af situationen om nogle år, og sluttelig beholder jeg gerne den "rigtge" Mogens A på posten som direktør :wink: at han så ikke har kunnet bygge en pænere,smartere, mereanvendelig, mindre generende tribune(balkon) end han har, det er s for ringe og det kan vi klandre ham for, langsiden er ødelagt!! :evil:
Skytten

Return to Frederikshavn White Hawks