Farvel Dubkov

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Farvel Dubkov

Postby Mogens Andersen » Sun Jul 26, 2009 3:03:39

Så kan vi også snart sige farvel til Dubkov, sikken en sæson vi går i møde.
Må man ønske tillykke til dem, som er blevet totalt røvrendt af klubben ved at købe sæsonkort.
Mogens Andersen

Re: Farvel Dubkov

Postby Ishåki » Sun Jul 26, 2009 3:11:25

Ingen er blevet snydt - man har fra WHs side klart meldt ud at man i denne sæson satser på egne unge spillere, suppleret med enkelte udlændinge udfra hvad budgettet kan bære. Sæsonen er og bliver et spørgsmål om overlevelse set i lyset af de yderligere stramninger hvad angår lønloft, som vil træde i kraft til sæson 2010/2011 (reduceres fra 4k til 2 k hvis man ingen egenkapital har).

At folk har købt sæsonkort må derfor stå for egen regning - enten er man naiv eller også ønsker man blot at støtte klubben ved at give noget startkapital...
Ishåki

Postby Mogens Andersen » Sun Jul 26, 2009 4:00:09

Jo jo, jeg er bare glad for, at jeg ikke har købt et sæsonkort, det er ikke engang værd at bruge som lokumspapir, vi kan jo ikke engang slå et sudanesisk 3 divisionshold, men det hold vi for i år.
Skidt med det, jeg havde fortalt det for et år siden, hvordan tingene blev, men blev blot kaldt negativ, nu kan i se virkeligheden jeg rigtige fans.
Mogens Andersen

Postby Ishåki » Sun Jul 26, 2009 4:11:11

Ahr, mon ikke VH kommer til at klare sig nogenlunde som de plejer, dvs. at rode rundt nede omkring slutspilsstregen. De fleste andre klubber vil være i samme båd - kun SE og AAB vil skille sig markant ud, da de som fodboldklubber har en stærk økonomi i baghånden.
Ishåki

Postby Springsteen » Sun Jul 26, 2009 8:54:51

Jeg syntes sku også det er på tide klubben får spillet nogen danske unge ind på holdet, det har jo udviklet sig helt latterligt de seneste år her, med 10-12 udlændinge og kun 4-5 af vores "egne" på holdet :x

Hvilket også over en år række har skræmt folk væk fra lægterne til måske 950 i snit hvor vi før hen var 14-1500 i snit hver kamp! Folk gider forstårligt nok ikke se på sådan en gang pis, det er kun os trofaste fans der gider, bare de har hvid trøje på...
Så stor ros til klubben for ENDELIG at tage skridtet, selv om det bliver nogen tynde år...

Første bookmaker er ude med odds på den kommende sæson og WH er faktis sjette favorit til DM guldet :D
Så det står åbenbart ikke så dårligt til i følge "eksperterne" :D :D :D :D

http://www.danbook.com/?pg=odds_view_league&league_id=633
Springsteen

Postby Slagteren » Mon Jul 27, 2009 2:40:11

Det med dubbie kan ikke overraske nogen, da han har fået en stor god løn (fortjent) i mange år. Nu skal han så have en meget lille løn det er jo self. meget meget svært at acceptere.

Så lige inde på den side Springsteen, og jeg må sige at jeg kan ikke forstå dem. Hvis jeg skulle satse penge blev det på hvidovre, og de er slet ikke med. Kampen bliver mellem Hvidovre,Aab,Sønderjyske og Frederikshavn (Det er et lille håb ;p).
Slagteren

Postby WHawks » Mon Jul 27, 2009 3:28:36

Vil sgu se hvilke(n) forward(s) hvidovre henter, bliver det kun til een import, så kommer de ikke i nærhenden af toppen heller. De har da hentet nogle fine danske spillere lige i udkanten af landsholdet, og har en noget stærkere dansk trup-sammensætning end sidste år, men det er og bliver afgørende hvad der hentes af imports. Når og hvis de skal måle sig med SE og AaB.
On topic så er det måske også lige tidligt nok at tage det for givet at Dubkov er væk, det er trods alt et unavngivet rygte hér på siden. Dog er jeg da helt enig i at han vist har haft rigeligt betænkningstid i forhold til det vi måtte have tilbudt ham i kontrakt.
WHawks

Postby nielsen024 » Mon Jul 27, 2009 8:52:10

Lad os nu se positivt på den kommende sæson. Der er krise i hele ligaen, det vil vi også mærke i egen klub. Tror ikke nogen i klubben på forhånd vil satse på en roden rundt i bunden, der skal nok komme et par gode nyheder inden længe. Personligt tror jeg på 3-4 nye navne. Mit håb er 2 backer og 2 angribere, det er måske ønsketænkning. Vores forsvar har ofte været et svagt punkt, der håber jeg ikke, klubben bare lader stå til. Med de backer vi har til rådighed ligenu, er vi ikke ret godt stillet. Så håber på 2 backer inden sæsonstart.
Hvis man ser på de gode ting i den nye sæson, så er det, at vi får flere danskere i spil.
Det skal nok gå, jeg glæder mig til at se, der forhåbentlig bliver kamp om pladserne på holdet. Lad os se drengene kæmpe røven ud af bukserne, det gjorde de dyre udenlandske herre ikke altid.
nordjyden
nielsen024

Postby AK47 » Thu Jul 30, 2009 9:38:27

Mogens Andersen wrote:Så kan vi også snart sige farvel til Dubkov, sikken en sæson vi går i møde.
Må man ønske tillykke til dem, som er blevet totalt røvrendt af klubben ved at købe sæsonkort.

Jo jo, jeg er bare glad for, at jeg ikke har købt et sæsonkort, det er ikke engang værd at bruge som lokumspapir, vi kan jo ikke engang slå et sudanesisk 3 divisionshold, men det hold vi for i år.
Skidt med det, jeg havde fortalt det for et år siden, hvordan tingene blev, men blev blot kaldt negativ, nu kan i se virkeligheden jeg rigtige fans.

nej, hvor er det dejligt at se du er tilbage til dit gamle negative jeg. Lad nu for h........ folkene bag klubben få chancen til at få penge i kassen før de bruger dem, så vi ikke ryger på røven. Røg vi på røven skulle du nok være den første til at beklage dig over, at klubben ikke havde forudset det.

Sæsonen er ikke startet endnu, så lad os dog bevare optimismen lidt endnu. Med hensyn til Dubkov, så er der ingen tvivl om, at jeg er frygtelig dobbeltmoralsk med hensyn til ham. Han var en af holdets allerbedste i sidste sæson, men han kostede også kassen, og tiderne har ændret sig, vi har ikke kassen og spillerne ude fra den "store verden" er blevet billigere, så hvis ikke Dubbi vil ned løn, så er vi nødt til at lade ham spille i Norge eller hvor det nu han gerne vil hen.
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Return to Frederikshavn White Hawks