Plukket for fjær :(

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Plukket for fjær :(

Postby Wh_soulinc » Tue Jul 28, 2009 8:05:58

Wh_soulinc

Re: Plukket for fjær :(

Postby KBH » Tue Jul 28, 2009 9:08:32

Ja - det er sgu godt nok sørgeligt! Vi skriver snart 1/8, og der er endnu ikke sponsorer til, at vi kan få bare én anstændig udlænding :cry:

Det eneste vi kan håbe på er, at der dukker en "rig onkel" op!
KBH

Postby Wh_soulinc » Tue Jul 28, 2009 9:59:36

Det er sku lidt fladt. Det kan jo også være " endnu " en dårlig og ligegyldig nyhed fra nordjyske, ikke sikkert det er så slemt som nordjyske udlægger det.
Wh_soulinc

Postby KBH » Tue Jul 28, 2009 10:02:47

Må da håbe det er overdrevet pessimisme for at lægge pres på potentielle sponsorer...
KBH

Postby Slagteren » Tue Jul 28, 2009 1:53:29

Vi har en trup lige nu der kan spilles med og give nogle resutater som vi skal være glade for, jeg syndtes at vi skal gøre som HC sagde da han blev cheftræner:Vi bruger en 2-3 år på at spille en trup ind som kommer til og vinde på det tidspunkt.

Det med Økomonier ja det er noget lort, men ved i hvad drenge? Det er det her der sker når man kun satser på sponser og ikke tilskuer som MA har gjordt de sidste par år.

Jeg har skrevet til ham og spurt hvad han mener omkring "os" og "dem" og han ligger ikke skjuld på at det er sponser han går efter og det er dem han bruger tiden på. Nu spørger jeg så lige ENDNU ENGANG:Hvor flot/smart er det og bygge en tribyne over alle supporterne som chikenere så meget når han ikke engang kan finde sponser til og fylde den op!!!

Føj siger jeg omkring det, men jeg kommer self. stadig derud fordi nu kommer der rigtig ishockey. Vores egen og ikke købe hockey.
Slagteren

Postby Mogens Andersen » Tue Jul 28, 2009 2:02:42

Hørt hørt slagteren, godt indlæg.
Mogens Andersen

Postby Wh_soulinc » Tue Jul 28, 2009 2:26:05

Ærligt, så er det jo lidt det MA er ansat til, og slikke røv på sponsorer, og det er fint med mig, hvis de så også kaster penge fra sig.

Jeg ser det ikke som et problem at de bygger den balkon. Vi skal da bare være glad for at der er udvikling. Men det beløb som de smider for de sidepladser det er jo ikke stort beløb, men det de håber på er jo nok at de får en plads også måske vil smide flere penge.

Jeg kender flere der sidder deroppe, og jeg ved de hygger sig. Som private personer, kan man også smide de 10-12.000kr for at få en plads deroppe og spise god mad og se dejlig hockey + masser af kold øl :o)

Så hvis man har de penge så er det bare og få en plads! Det eneste jeg ved er at det er attraktivt og sidde deroppe.

Og når det er sagt, så synes jeg også det er fedt at se Jesper Jensen i udvikling sammen med Kennie Christensen. For 2 sæsoner siden så vi jo en Radim og Kennie som laver masser af point i fælleskab!?!

Uanset Økonomi er dårlig eller ej, så skal vi være stolte af og have en klub som har overlevet isligaen alle de år det har været elitenord som har stået for det. Lidt må de jo gøre rigtig. Fordi de andre klubber er uansvarlig med deres indkøb de sidste sæsoner, så kan vi jo nemt komme til at se dårligere ud. Men de har bare købt deres succes på lånt tid.

Vi ser jo en Herning som ikke engang kunne udbetale den bonus som deres spillere skulle have ! Rødovre gik ned, Nordsjælland, Odense og hvidovre, Herlev lå på kant. Vi spillede med den trup vi havde og gjorde det rigtig godt.

Jeg har set hockey siden 99 og jeg er glad for at komme derud hver sæson. Hvorfor er det de hårde supporter ikke kan stå nede bag målet ? hvorfor skal de stå nede under den nye balkon ?? spørger bare :D :D :D :?:
Wh_soulinc

Postby Slagteren » Tue Jul 28, 2009 4:14:41

Jeg har set hockey siden 99 og jeg er glad for at komme derud hver sæson. Hvorfor er det de hårde supporter ikke kan stå nede bag målet ? hvorfor skal de stå nede under den nye balkon ?? spørger bare.

Dette vil jeg godt svare på.

Hvis du bruger 5 timer om ugen på at lue ukrudt i alle rundkørslerne i Frederikshavn gratis, også de smider hegn rundt om og forsat regner med at du vil gøre det, vil du så?

Grundet til at folk flyttede sig fra bag målet var at, plexiglaset blev sat op og balkonen kom op. Dette gjorde at når man står og bruger energi på at skabe en god stemning for at støtte holdet. Ja så kunne det næsten ikke høres. En anden grund var at når feks. Aab kom på besøg så blev vi flyttet for at der var plads til dem. Er det fair? er det fedt og have et sted hvor man bliver flyttet fra ligeså snart der kommer andre?

Syndtes det er fedt at der er nogen der vil give 10-12k for at se ishokey, dog komme jeg også for stemningen.

Håber dette hjælper dig.
Slagteren

Postby Wh_soulinc » Tue Jul 28, 2009 5:12:35

Kendte ikke lige den historie bag målet.. Kan huske hegnet :) men ikke den balkon bag målet:)

Men lad os se hvad der sker. Uanset hvad så håber jeg bare vi klare sæson og får sparet lidt kroner op, så heller undvære de udlændige denne sæson!
Wh_soulinc

Postby Mogens Andersen » Tue Jul 28, 2009 6:17:34

Hvordan skulle der blive sparet penge op uden sponsorer, og nok et endnu mindre tilskuertal?
Mogens Andersen

Next

Return to Frederikshavn White Hawks