Økonomi frem for det sportslige .

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Økonomi frem for det sportslige .

Postby heintzel » Wed Jul 29, 2009 8:10:37

Nu vil jeg prøve at skabe en god debat omkring dette emne , håber det vækker interesse .

For mit vedkommende så kan jeg sagtens leve med at vi får nogle øretæver, hvis det er det der kræves for at klubben kan få vendt tingene , vi skal huske på at vi snart stå overfor et gennerations skifte i vores trup. Mike Grey kan ik blive ved i en uendelighed ( desværre ) og det samme kan siges om Schoildan og Reinert . Vi skal ha ført nye unge spiller frem så de kan overtage deres pladser. Denne sæson bliver svær både sportslig og økonomisk for alle klubber men sæson 10/11 bliver endnu større udfordring for mange klubbe hvis de går ud og bruger for mange penge i denne sæson. Så det er helt fint med med hvis vi tager 2 sæsoner på lavt blus sportsligt ( forstå mig ret vi skal spille for at vinde ) men vi unlader at bruge store summer på udl . Så når vi engang kommer til sæson 11/12 så skulle vi gerne ha rustet de unge til at tage over samt fået skabt et godt økonomisk grundlag for fremtiden.....

Og hvem ved der lurer nok et nyt mesterskab omkring hjørnet :)

herfra stort held og lykke til klubben med denne nuværende plan og vi ses ude på isstadion når de unge høge skal vise hvad de er lavet af....
En 23 , der er kun en 23 ....
heintzel

Re: Økonomi frem for det sportslige .

Postby Corry Perry » Wed Jul 29, 2009 11:47:03

Well, ikke så meget debat fra min side af, jeg er stort set enig :mrgreen:
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Wh_soulinc » Wed Jul 29, 2009 12:40:54

Jeg er også enig..

Så vi kan ikke diskutere der :) :D
Wh_soulinc

Postby Mogens Andersen » Wed Jul 29, 2009 12:54:02

Jamen jeg håber da virkeligt også at det går i den kommende sæson, men jeg er bange for, at tilskuerne bliver væk (men der er Mogens også ligeglad med, det er sponsorene som tæller)
Vi kan alle håbe på et nyt mesterskab om nogle år, når de unge er spillet ind på holdet, men hvem siger vi kan holde på dem, når de mere pengestærke klubber kommer med bedre tilbud end vores ludfattige klub kan give???
Der skal tilføres kapital til Whitehawks = gode udlændinge og det er ledelsen åbenbart ikke god nok til, men vil ikke tage ansvar for dette finanskrise eller ej.
Der er masser af sponsorer, men ledelsen kigger kun mod øst, der er sponsorer i Hjørring, Sindal osv., hvis man har viljen til at gå efter dem.
Mogens Andersen

Postby Corry Perry » Wed Jul 29, 2009 3:36:58

Mogens, hvis du begynder at samle flasker fra nu, hvor mange penge kan du så skaffe til om 5 år? :P

Ideen nu er vel at skabe en sund og fornuftig økonomi ved at spare de alt alt for dyre udlændinge væk samtidig med at man køre de unge ind på holdet :wink: Nærmest som at slå to fluer med et smæk :D
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby NO98 » Wed Jul 29, 2009 9:54:18

Mogens Mogens Mogens, ak ak ak, hvis du var en ludobrik, var du slået hjem for meget længe siden. Tag dine evindelige brokindlæg forbi en troværdighedsforhandler, få dem vurderet før du poster dem.

At få dig til at fatte noget som helst er en håbløs opgave, det er nok nemmere at vride vand ud af ørkensand. Nu blev der startet en yderst fornuftigt debat og igen formår du at fordreje den. Dine evindelige udfald mod ledelsen i WH er kvalmende, men du er nok kun verdensmester bag en skærm, godt gemt væk. Hvis du havde et par n*****, kunne du jo møde op når det er muligt at debattere med ledelsen, men det format har du vel ikke.

Hvis det er så ringe som du altid giver udtryk for, fatter jeg ganske enkelt ikke at du vil spilde din tid på det. Få dig en hobby, hvor du passer ind, eksempelvis som skribent på bagsiden af Ekstrabladet - vrisne gamle mænd.

Her er en udtalelse - der er baseret på uvidenhed, og dermed også scorer et tolvtal i dumhed.

"Der skal tilføres kapital til Whitehawks = gode udlændinge og det er ledelsen åbenbart ikke god nok til, men vil ikke tage ansvar for dette finanskrise eller ej.
Der masser af sponsorer, men ledelsen kigger kun mod øst, der er sponsorer i Hjørring, Sindal osv., hvis man har viljen til at gå efter dem."

Det er lige til ryste på hovedet af.
Jeg har absolut intet til overs for dine indlæg, det er dyb disrespekt for personerne i WH, ansatte som frivillige.
NO98

Postby Slagteren » Thu Jul 30, 2009 7:59:03

Som jeg osse har skrevet i et andet forum, så syndtes jeg det er godt og vigtigt at vi for taget denne generations skifte på dette tidspunkt.

Jeg vil heller se 19mand kæmpe røven ud af bukserne og tabe, end se en flok fra canada spille kedelig hockey og vinde alle kampene. Jeg tror på det er et godt tidspunkt at gøre dette og jeg kan godt forstå MA med hensyn til denne opgave.

En ting jeg så dog er YDERST utilfreds med det er sgu den forpulede balkon de har bygget. Nu mangler de sponser i klubben hvad fanden er grunden så til og bygge den balkon når den normale sponser balkon ikke engang er fyldt til nogen af grundkampene? Så skal vi døje med den i alle de kampe fordi der "kan" bliver brug for den i 8-9kampe? det er skandalløs.
Slagteren

Postby AK47 » Thu Jul 30, 2009 9:44:09

NO98 wrote:Mogens Mogens Mogens, ak ak ak, hvis du var en ludobrik, var du slået hjem for meget længe siden. Tag dine evindelige brokindlæg forbi en troværdighedsforhandler, få dem vurderet før du poster dem.

At få dig til at fatte noget som helst er en håbløs opgave, det er nok nemmere at vride vand ud af ørkensand. Nu blev der startet en yderst fornuftigt debat og igen formår du at fordreje den. Dine evindelige udfald mod ledelsen i WH er kvalmende, men du er nok kun verdensmester bag en skærm, godt gemt væk. Hvis du havde et par n*****, kunne du jo møde op når det er muligt at debattere med ledelsen, men det format har du vel ikke.

Hvis det er så ringe som du altid giver udtryk for, fatter jeg ganske enkelt ikke at du vil spilde din tid på det. Få dig en hobby, hvor du passer ind, eksempelvis som skribent på bagsiden af Ekstrabladet - vrisne gamle mænd.

Her er en udtalelse - der er baseret på uvidenhed, og dermed også scorer et tolvtal i dumhed.

"Der skal tilføres kapital til Whitehawks = gode udlændinge og det er ledelsen åbenbart ikke god nok til, men vil ikke tage ansvar for dette finanskrise eller ej.
Der masser af sponsorer, men ledelsen kigger kun mod øst, der er sponsorer i Hjørring, Sindal osv., hvis man har viljen til at gå efter dem."

Det er lige til ryste på hovedet af.
Jeg har absolut intet til overs for dine indlæg, det er dyb disrespekt for personerne i WH, ansatte som frivillige.

Hørt
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby Mogens Andersen » Thu Jul 30, 2009 9:57:16

Jeg vil heller se 19mand kæmpe røven ud af bukserne og tabe, end se en flok fra canada spille kedelig hockey og vinde alle kampene.

Vi har spillet kedeligt hockey i mange mange år nu, endda uden canadiere på holdet.........
Defensiv pindsvine hockey, som ikke engang Drillo kan gøre værre, hvordan mon det bliver i år?
Mogens Andersen

Postby Wh_soulinc » Thu Jul 30, 2009 10:15:27

Mogens Andersen wrote:Jeg vil heller se 19mand kæmpe røven ud af bukserne og tabe, end se en flok fra canada spille kedelig hockey og vinde alle kampene.

Vi har spillet kedeligt hockey i mange mange år nu, endda uden canadiere på holdet.........
Defensiv pindsvine hockey, som ikke engang Drillo kan gøre værre, hvordan mon det bliver i år?

Ærligt, du er bare så negativ omkring alt. Du virker ikke særlig smart, hvad er det som du ikke forstår ved finanskrisen ? Er du ikke selv påvirket af finanskrisen :?:

Fatter faktisk ikke at folk gider og kommentere på dine usmarte indlæg !
Wh_soulinc

Next

Return to Frederikshavn White Hawks