For mit vedkommende så kan jeg sagtens leve med at vi får nogle øretæver, hvis det er det der kræves for at klubben kan få vendt tingene , vi skal huske på at vi snart stå overfor et gennerations skifte i vores trup. Mike Grey kan ik blive ved i en uendelighed ( desværre ) og det samme kan siges om Schoildan og Reinert . Vi skal ha ført nye unge spiller frem så de kan overtage deres pladser. Denne sæson bliver svær både sportslig og økonomisk for alle klubber men sæson 10/11 bliver endnu større udfordring for mange klubbe hvis de går ud og bruger for mange penge i denne sæson. Så det er helt fint med med hvis vi tager 2 sæsoner på lavt blus sportsligt ( forstå mig ret vi skal spille for at vinde ) men vi unlader at bruge store summer på udl . Så når vi engang kommer til sæson 11/12 så skulle vi gerne ha rustet de unge til at tage over samt fået skabt et godt økonomisk grundlag for fremtiden.....
Og hvem ved der lurer nok et nyt mesterskab omkring hjørnet

herfra stort held og lykke til klubben med denne nuværende plan og vi ses ude på isstadion når de unge høge skal vise hvad de er lavet af....