Testkamp

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Testkamp

Postby Corey » Mon Aug 17, 2009 7:51:38

Hallo det var årets 2 første trænings kampe - der er sgu ingen der bliver mestre ved at vinde trænings kampe.

Selvfølgelig mangler vi 1 eller 2 angribere, og mon ikke de kommer, når der er penge på kistebunden til at købe dem.

Jesper Schultz, som ikke er nogen blåøjet WH fan, mener at vi kan blive nr. 6 i grundspillet, hvis vi får supleret truppen med en god angriber: http://tv2sport.dk/node/37792

Personligt tror jeg vi kommer til at slås om 8. pladsen - er der noget nyt i det ? det har vi også gjort med det dyreste hold i klubbens historie.

Det nuværende projekt er desværre en nødvendighed - men i mine øjne er det også spændende.
Corey

Postby AllanM » Mon Aug 17, 2009 10:41:00

Var til kampen i fredags mod sparta. Synes absolut der blev kæmpet godt for sagen, også af de unge spillere i truppen. Men må da også nok indrømme at jeg tror vi kommer til at mangle lidt tyngde/power. Derudover er det jo spillere som bl.a. Mike Grey, Thomas Reinert og Morten Lie vi skal hænge hatten på når det gælder målscoring. Alt respekt for dem, men jeg tror vi kommer til at mangle en pointsluger, ved ik om Yale Lewis er svaret.
Men jeg forstår fuldt ud klubben og dens politik og har kun respekt tilovers for deres handlemåde. Og det kan godt være jeg er lidt blåøjet, men jeg tror da gerne at Frederikshavnerne vil på isstadion for at se nogle af "vores egne" på isen, også selvom de måske ikke kommer til at ligge i toppen af ligaen.
Jeg synes ihvertald selv det er et spændende projekt og vil støtte op, også selvom det måske ikke går helt godt.

Derudover skal vi jo nok også lige have et par kampe mere i benene før vi helt kan bedømme dem, der er mange der spiller sammen for første gang.
AllanM

Postby Skytten » Mon Aug 17, 2009 11:43:39

Når der ikke er flere kr at gøre godt med end der er, så er det selvfølgeligt rigtig godt at have en stor og god ungdomsafdeling, og stor respekt for at man nu satser benhårdt på egen avl og skruer ned for budgetterne. Når det så er sagt, så ser vi lidt tynde ud og synes måske nok det virker lidt uoverskueligt som fan måske igen i år at skulle følge holdet i bunden af ligaen og der er nok lange udsigter til det ændrer sig, da vi ikke har en fodboldklub i ryggen.
Altså bundhockey er ikke det sjoveste, især ikke år efter år og sådan har det jo lidt været, bortset fra heldet med finalenpladsen og fortsætter det i 3-5 år så tror jeg godt nok folk kvier sig ved at give 100 kr pr kamp og så bliver hallen som i Nordsjælland...tom.

Mener det er et MUST at vi skal have bare een udlænding der kan score og det er fint med egen AVL, men man må da indrømme at nogle spændende udlændinge der kan gøre det umulige, det er da seværdigt og de har en anden mentalitet tit, som også gør dem spændende. Altså en rent dansk hold evt af egen avl, med middelmådige spillere (sorry sorry for alle de gode vi har og får) synes jeg er lidt kedeligt og også utopi tror jeg. Fedt når Mike og Thomas og nogen scorer og gør det godt, men der er altså også billetter i en Dubkov; Sorokins, Milan Eberle,og hvad de ellers har heddet eller en Jeff Corey der kunne gøre det hele lidt må en anden ikke leverpostejmåde.

Altså 1 eller 2 gode udlændinge kan jo i mange tilfælde være forskellen, fra plads 7-9 eller 3-5, uanset hvordan man vender det, og alt respekt for Radim`s erfaring, men er det hvad der kan blive til...10 gange færre point end Dub :wink:
Skytten

Postby Corry Perry » Tue Aug 18, 2009 1:53:36

[quote="Mogens Andersen"]Uldallsvej hvis du læser mit indlæg, så er det skrevet positivt, hvor ser du noget negativt?
Jeps Corry Perry manglen af specielt Jokinen var virkeligt et stort savn, han er svær at undvære, det er helt sikkert....[/quote]

Mogens, hvis vi sammenligner Joki og Rævdal og vi vælger at sige at de er omtrent lige gode, hvem f***** har så den største erfaring af de to, til f.eks at få ro på spillet?
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks