Farvel Dubkov

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Farvel Dubkov

Postby KBH » Tue Aug 18, 2009 5:08:54

Tak for alt!
En æra er slut - efter 2 år i Norge vender han med garanti ikke tilbage til WH igen.

Må indrømme at jeg til det sidste håbede, at man fandt pengene til ham. I mine øjne ville han være en vigtig person på holdet som de unge spillere kunne se op til. Derudover en mand der stadigvæk scoringsmæssigt vil kunne gå forrest. Hvem skal vi nu sætte vores lid til? Mike og Lie er vel de eneste...

Håber stadigvæk man på et tidspunkt finder lidt mønt til en forstærkning i angrebet. En mand der kan gøre en forskel og vise vejen, når hverdagen bliver grå og trist for de unge.
KBH

Re: Farvel Dubkov

Postby WHawks » Tue Aug 18, 2009 5:14:19

Det er endda en 2+2 han har fået så nej han vender næppe tilbage. Tak for alt til ham, vores klart bedste forward siden slutningen af 90'erne.
WHawks

Postby heintzel » Tue Aug 18, 2009 7:42:02

Jamen hvis han skulle have en 2 + 2 årige kontrakt , så var det vist godt nok vores veje skilles. Men uden tvivl en stor spiller i FWH ..
Alt mulig held og lykke i Rosenborg.
En 23 , der er kun en 23 ....
heintzel

Postby Munk » Tue Aug 18, 2009 8:08:33

Ærgeligt at vi nu har set den store russer for sidste gang i WH-trøjen.

Deprimerende læsning at han skriver kontrakt for godt 100.000 NOK om året. Kunne vi virkelig ikke matche det?
(kilde: http://www.adressa.no/sport/ishockey/article1369736.ece).

Finanskrisen taler sit tydelige sprog... Sørgeligt.

Farvel til en profil - I min verden burde trøjen "#21 Dubkov" hænge i loftet ved siden af #22...
Munk

21 op under loftet

Postby ForzaWH » Tue Aug 18, 2009 8:39:00

Enig med Munk.

Dubkov har været så stor en spiller for Whitehawks, at hans trøje burde komme op under loftet. Specielt sidste sæson stod Dubkov vel for stort set alt det fremadrettede.

Kommer sgu til at savne vores store russiske bjørn :cry:
ForzaWH

Postby WhiteHawks » Tue Aug 18, 2009 8:58:21

[quote="Munk"] Farvel til en profil - I min verden burde trøjen "#21 Dubkov" hænge i loftet ved siden af #22...[/quote]

Fuldstændig enig!

Sad også og tænkte over, at det virkelig må se sort ud derude, hvis man ikke har kunnet matche tilbuddet fra Norge. Jeg ved at Dubkov havde tilbudt at gå drastisk ned i løn, og jeg mener drastisk!
Jeg tror virkelig, der er nogle store huller der skal lukkes derude, og at vi naive fans ikke kender hele sandheden!
Man er gået fra et spillerbudget på 7 millioner til 3 millioner kroner, samtidig med høre vi, at Mike udtaler sig om, at virksomhederne er overraskende positiv stillet for det nye tiltag i klubben, så det virker da som om, at erhvervslivet forsat gerne vil bakke op: http://www.kanalfrederikshavn.dk/vis/nyhed/mike-grey/
Så sammenlagt alle indtægter fra sæsonkort-, billetsalg, sponsorater, erhvervs klub pladser og cafeteriesalg synes jeg da nok, at man kunne lægge et budget med plads til en spiller som Dubkov eller ligende, uden det hele vil ende i ruiner. Vi er jo også nød til at have noget, der kan forhøje niveauet og dermed tiltrække tilskuer, for uden dem ingen opbakning og indtægter, og så springer virksomhederne også fra, når ingen ser deres sponsorater.
Der kan selvføgelig ske noget endnu, og man kan vel håbe på, at klubben bare er ved at undergrave markedet. Der er jo sikkert mange ledige spillere på markedet nu, og jo tættere vi kommer på sæsonstart jo billigere bliver de vel også?
Men det er sku med blødende hjerte, at vi må sige farvel til Dubkov og et kæmpe tab for os!!! :roll:
WhiteHawks

Postby jogl » Tue Aug 18, 2009 9:04:50

Det har du sgu ret i Munk. Hvis ikke klubben kunne matche 100000 nok, ca 85000 dkr, ser det virkelig sort ud. Men jeg tror ikke han havde gået for det beløb i WH. Mener at Dubkov har et hus i Trondheim, og familien vil slå sig ned der, når karrieren er slut. Så måske det er en kontrakt på halv tid :?:
jogl

Postby Mogens Andersen » Wed Aug 19, 2009 4:27:28

Sørgeligt at vi skal sige farvel til Dubkov, men som jeg sagde for over et år siden, så hænger klubben med røven i vandskorpen, vi trænger til en ny ledelse.
Det kan ikke passe, at vi ikke kan overbyde 100.000 NKR, hvis klubben havde startet en indsamling blandt sponsorer og tilskuere, så kunne vi da sagtens havde overgået det tilbud, men som sædvanligt ser vi en handlingslammet ledelse i Whitehawks, som hellere vil lave stegt flæsk med persillesovs og dårlige sponsorer tribuner.
Mogens Andersen

Postby Slagteren » Wed Aug 19, 2009 5:09:57

Jeg syndtes sgu osse det virker pisse dårligt og høre om dubbi, specielt til sådan en lav løn O.O Der må sgu ligge mere i det fordi ellers kan det sgu ikke passe. Jeg undre mig lidt over og se lokalavisen igår og se at vores gammel hovedesponser Thorø er blevet sponser for Hvidovre, det havde jeg sgu aldrig troet. Ham og Eller må være super venner.
Slagteren

Postby Fiksuperstars » Wed Aug 19, 2009 7:06:41

Jeg mener bestemt der blev skrevet en 2+1 kontrakt med Dubkov. Jeg er enig med I andre i at trøjen skal op og hænge i loftet... Det vil også se rigtig godt ud når trøje nr. 23 kommer op og hænge ved siden af...

Men om jeres kritik omkring lønningen, der kan være mange årsager til at man ikke vælger at gå med lønningen på omkring 100.000 kr. 1. Dette kan være grundlønnen, hvorefter lejlighed (hus), bil samt målbonus mv. kommer oveni. 2. At man vælger at få ryddet op, i forhold til at Dubkov er fortid og gammel, man vi prøve noget nyt. 3. At man vælger Dubkov fra (dermed også lønnen) sådan der kan blive råd til en endnu bedre spiller..

Jeg ser kritikken mod klubben i denne tråd som ensporet og uden fairness...
Aalborg på landkortet - FIK i hjertet
Fiksuperstars

Next

Return to Frederikshavn White Hawks