Farvel Dubkov

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Farvel Dubkov

Postby Ishåki » Wed Aug 19, 2009 7:14:58

Prøv nu at forstå det: Denne sæson er og bliver overlevelse - der skal oparbejdes en egenkapital på gerne 500.000 til næste sæson, hvor lønloftet for klubber uden egenkapital sænkes fra 4 mil. til 2 mil.
Derfor bliver der allerede nu skåret ind til benet, for med kun 2 mil. til rådighed for lønninger til direktør, spillere, trænere mv. kommer man vist ikke særlig langt....
Ishåki

Postby Skytten » Wed Aug 19, 2009 7:33:08

Man kan kun sige tak til en stor russisk bjørn, der virkelig kunne køre med den runde sorte... også kun med een hånd på stokken :D
Han har betydet meget for klubben, ikke mindst i sæsonen 99/00....behøver ikke skrive mere vel

Tror virkelig WH har det hårdt, og har vel haft det lige siden Elite Nord blev dannet, ish er p dyr sport og det er svært at få helt store sponsorbeløb indskrabet i vendsyssel, sådan er det bare.

Tror de er lidt på skideren, for ellers ville vi ikke stå med en rent bambihold, uden een udenlandsk profil, synd for Henrik C at han slet intet får at gøre med, men sådan er det.

Ren overlevelse i flere år er sgu kedelig og tror alle drømme med rent dansk hold og 3-5 sååå, ja måske, men tror vi i lyset af de store fodboldkoncerner vi er oppe imod, må sande, at ish i Frh aldrig bliver en forestilling i top 4. heller ikke om 3-5 år. Vi kan være 10 år være heldige at lave noget ala forrige år :cry:
Skytten

Postby Munk » Wed Aug 19, 2009 8:07:58

[quote="Fiksuperstars"]... Jeg ser kritikken mod klubben i denne tråd som ensporet og uden fairness...[/quote]

Rolig nu... der er vel ikke nogen der kritiserer klubben voldsomt. Vi er blot alle ærgelige over over tingenes tilstand. Den eneste der kommer med kritik af klubben er vel MA, og ærlig talt: - ham er jeg holdt op med at tage alvorlig/seriøst for længe siden...
Munk

Postby uldallsvej » Wed Aug 19, 2009 9:45:20

munk det kan jeg s....me godt forstå han er det jeg vil kalde godt og gammeldags "træls"
thryne
uldallsvej

Postby Mogens Andersen » Wed Aug 19, 2009 10:10:31

Sandheden er jo ilde hørt Munk og Uldallsvej, men jeg sagde sandheden for længe siden, og kan i ikke lide den, så er det bare virkligheden....... Den der ler sidst ler bedst....... Selv om der ikke er meget at le af i Whitehawks, det skulle da lige være den elendige bestyrelse, som dummer sig gang på gang.
Mogens Andersen

Postby Munk » Wed Aug 19, 2009 11:31:59

@MA
Dit evige gentagen-dig-selv fortjener en smiley. Jeg kan ikke længere tage dig alvorligt, men syntes faktisk ikke du er træls længere. Jeg morer mig efterhånden lidt over dit stupide ævl. Din vedholdenhed er beundringsværdig. Bliv endelig ved.
:lol: :lol:
Munk

Postby Corry Perry » Wed Aug 19, 2009 11:50:14

[quote="Munk"]@MA
Dit evige gentagen-dig-selv fortjener en smiley. Jeg kan ikke længere tage dig alvorligt, men syntes faktisk ikke du er træls længere. Jeg morer mig efterhånden lidt over dit stupide ævl. Din vedholdenhed er beundringsværdig. Bliv endelig ved.
:lol: :lol:[/quote]

HØRT! :D
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby uldallsvej » Wed Aug 19, 2009 12:10:14

HØRT :lol: :lol:
thryne
uldallsvej

Postby Inthenet » Wed Aug 19, 2009 1:14:25

AGREE !

Sidder også og er ved at dø af grin, hver gang over at manden gider at bruge sin tid på det :lol:

Men god vind fremover til Dubbi; han vil sku blive savnet :)
Inthenet

Postby AK47 » Wed Aug 19, 2009 1:25:13

Munk wrote:@MA
:lol: :lol:

hørt - munk og det er jo næste alle som er enige i denne sag.

skulle vi ikke prøve at totalt ignorer Mogens Andersens indlæg, bare lige i en periode, tænk sig hvis kan så forsvandt fra vores forum, det ville s.. da være dejligt. :D :D

og med hensyn til Dubbi, så ville det da være dejligt, hvis vi havde pengene, men skal vi ikke give DRENGENE, for det er jo det de er i år, en chance for at vise deres kvaliteter.

Håber på en god lang sæson, at at AAB endnu engang falder igennem med et brag :mrgreen:
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks