penge eller mangel på samme

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: penge eller mangel på samme

Postby Corey » Wed Nov 25, 2009 10:39:03

Ja vi må håbe de har styr på det - det skulle i så fald være første gang i mands minde.
Så vidt jeg kan tælle mig frem til har vi 18 hjemmekampe, som skal give en indtægt på 700.000.
Det giver ca 39.000 pr. kamp, hvis vi regner med en gennemsnit entre pris på 75,- giver det kun 520 betalende tilskuere pr. kamp. Det tal bør vi sgu kunne runde, ellers kan vi lige så godt lukke biksen.

De der ø-hold har aldrig rigtigt kunnet trække nogen tilskuere - forhåbentligt kommer Aarhus og Silkeborg, på et eller andet tidspunkt op i ligaen.
Corey

Postby NO98 » Wed Nov 25, 2009 5:14:34

Det kan såmænd blive svært nok - når man ser på den latterlig ringe opbakning et ungt frederikshavner hold har fået indtil videre. Det er fair nok at der er andre og vigtigere ting i livet, men så skal i sq ikke pibe når der lukkes ned for elitehockey i Frederikshavn.
(ikke for at revse nogen i denne debat - i møder såmænd nok op, det er alle de som ikke møder op!!)
NO98

Postby nordjyden » Wed Nov 25, 2009 7:37:03

Bare rolig vi skal nok klare os, vi har en stor egenkapital som der ikke er nogen der tager fra os -----------------------------------------------------------STOLPESKOVEN (tribunen) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nordjyden
nordjyden

Postby ForzaWH » Wed Dec 02, 2009 5:00:23

Helt enig med NO98. Folk har kraftedeme bare at troppe op og støtte vores unge spillere :evil: Derudover kan jeg kun tilslutte mig de idéer som Nordjyden og Corey har fremlagt :P
ForzaWH

Postby Skytten » Wed Dec 02, 2009 9:04:26

Ja, det er godt nok skuffende, at nu har folk råbt på egen avl i mange år og at det er træls at ligge i bunden hele sæsonen og i år, ser vi super spil, hurtig spil, ingen giver op, heller ikke mod SE bagud 0-5, masser af talent, og ingen 2 perioder med udfald, snarer tværtimod, og hvad sker så, 771 tilskurer mod Rungsted og skalle 725 i topkamp mod SE og så på en søn hvor folk trods alt har fri, det er sgu piunligt og under lavmålet af opbakning til de unge drenge, der f gør det langt bedre end mange af de fallerede stjerner vi havde, f.eks Spand L der var uskarp som sløv klinge.

Vi er kommet på Hvidovre,Rungsted og Herlev niveau med tilskurer...ok stolperne koster nok et par stk og lyden er elendig under tribunen, men støtte kan man vel... :twisted:
Skytten

Postby Munk » Wed Dec 02, 2009 9:55:46

[quote="Skytten"] ...Vi er kommet på Hvidovre,Rungsted og Herlev niveau med tilskurer...ok stolperne koster nok et par stk og lyden er elendig under tribunen, men støtte kan man vel... :twisted:[/quote]

Tror faktisk de stolper har kostet mange tilskuere.. Jeg har selv fundet mig en anden plads i hallen, men det kan alle jo ikke gøre. Men at blive ved med at kritisere dem er som at slå i en dyne, så det vil jeg undlade...
Munk

Postby Ishåki » Wed Dec 02, 2009 11:45:10

Ja, det må være de ydre forhold der gør at tilskuerne bliver væk.

I forhold til de sidste mange sæsoner, hvor man vel at bemærke har ligget med røven i vandskorpen som #8-9, har man mistet en 3-400 tilskuere pr. kamp trods en langt bedre placering. Ganget med 90 kr. bliver det trodsalt også til en slags penge, men selvfølgelig intet i forhold til de 100 som sidder der oppe under taget og som hver især har lagt 11500 kr. for sæsonen excl. moms....

Jeg HAR forsøgt at finde en anden plads, men det er og bliver noget lort hvis man ikke vil stå bag pleksiglas. Synd at de for bestandigt har ødelagt den hal af...
Ishåki

Postby Skytten » Thu Dec 03, 2009 10:06:41

Hmm tror ikke dit regnestykke holder vand, endnu i hvert tilfælde, for mener erhversklubben er gået ned i antal fra vel omkring 300 til 250 medlemmer, så den nye tribrune er vel ikke overbebyrdet og det er vel også derfor vi alm gudelige kan købe plads forholdsvis billigt u/mad/drikke, eller er det noget jeg har drømt :?

Finanskrisen er nok den store årsag, mange folk har ikke de penge de havde til sjov længere slet ikke i vores fyringsområde.

Stolperne er pisse ærgerlige, men de kan simpelthen ikke være grunden, for når der er 7-800 tilskurer er der masser af plads, tænk hvis vi en dag ramte det magiske tal 2800, så vil stolperne for alvor være noget l...

Håber Aab og WH forbliver i top så må der f komme over 2000 ellers hører alting op, men lad os den 11 dec for nogen bliver vel så væk fordi de frygter Aab er lige så gode som SE, men det er de lang fra !! Så op med muldvarpen og ud støtte :D
Skytten

Postby Corey » Thu Dec 03, 2009 1:16:25

Tjjjaaaa tal er en svær størrelse.

Ifølge denne statistik har vi haft tilskuer fremgang !! :shock:

http://www.hockeymagasinet.dk/news/item.asp?id=18796
Corey

Postby AK47 » Thu Dec 03, 2009 5:50:52

Corey wrote:Tjjjaaaa tal er en svær størrelse.

Ifølge denne statistik har vi haft tilskuer fremgang !! :shock:

http://www.hockeymagasinet.dk/news/item.asp?id=18796

ja, men det må altså være en tal-idiot, der har regnet det ud. Han har taget alle kampe med WH som deltager ude som hjemme, og så taget et gennemsnit :shock:

på hjemmebane må der være nedgang i forhold til sidste sæson :oops:

det fortjener drengene ikke, se bare mod SE bagud 0-5, og de unge skøjtede bare videre, godt gået drenge
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks