Video, WH-Stavanger

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Video, WH-Stavanger

Postby Ishåki » Mon Aug 31, 2009 1:40:55

Tjek lige Stavanger Oilers hjemmeside: http://www.oilers.no/index.cfm?id=256274

Mon ikke WHs videomand Ole Østervang skulle tage kontakt til nordmændendes ditto for at få lidt fif. Udover den fremragende billedkvalitet bør man hæfte sig ved kameraføringen, kameraplaceringen, nærbilleder og ikke mindst slowmotion. Perfekt!
Ishåki

Re: Video, WH-Stavanger

Postby KBH » Mon Aug 31, 2009 5:45:26

Ja - han kunne sagtens afholde et kursus - den video er helt iorden! :wink:
KBH

Postby nordjyden » Mon Aug 31, 2009 5:54:29

ja, eneste minus er den sviner mike g. laver
nordjyden

Postby WHawks » Mon Aug 31, 2009 6:39:33

Flotte mål af både Højbjerg og Meyer (x2).
WHawks

Postby Slagteren » Mon Aug 31, 2009 7:21:58

[quote="nordjyden"]ja, eneste minus er den sviner mike g. laver[/quote]

Sådan noget høre med til hockey vil jeg mene. For 10år siden var der slåskamp af den karakter i hver periode.
Slagteren

Postby Corey » Tue Sep 01, 2009 8:40:26

Det var da en perfekt højre - det er den slags der kan få de unge op igen, når de hænger med næbbet.

Men igen en god kamp af de unge, jeg håber de kan forsætte linien når det går igang for alvor, det her er trods alt bare træning.

Og så skal Henrik have den defensiv til at hænge bedre sammen, Nordbakkerne fik alt for mange break aways, hvor de kom alene mod keeperen - der er heldigvis en del trænings kampe endnu til at få det på plads.
Corey

Postby Sputnik » Tue Sep 01, 2009 9:41:47

Hmm.... nu er jeg normalt ikke typen der kaster mig ud i lange diskussioner, eller straks drøner ud ad en tangent, hvis der ryger en finke af panden, i den ene eller anden anledning.
Men lige denne gang vil jeg tillade mig at gøre en undtagelse!

Videooptagelserne af WH er udelukkende produceret for Cheftræneren, og hans udvikling af spillet, kæder, opstillinger m.v. Cheftræneren dikterer alene HVORDAN han ønsker filmet, og ikke mindst HVAD han ønsker filmet, og HVORFRA han ønsker filmet. Hvis Cheftræneren kun ønsker en bestemt kæde videodækket, så får han det. Ønsker Cheftræneren kun PP dækket; så får han det. Ønsker Cheftræneren helhedsbilleder og IKKE zoom eller close-up, så får han det. Med andre ord: det man i diverse fora kan se, er Cheftrænerens videodæknings ønsker.
Cheftræneren modtager en rå-kopi i DVD kvalitet, som kun han har.

At webmaster for WH http så modtager en kopi af optagelser i en langt dårligere kvalitet (mpeg2 format-og rippet i forholdet 1:4), er en anden sag. Hvorledes webmasteren eller andre ønsker at anvende optagelserne, eller for den sags skyld redigere i dem, er helt op til vedkommende selv. Det er ikke et mellemværende kameramanden har andel i.

Så er den ged vist barberet!
Sputnik

Postby Ishåki » Wed Sep 02, 2009 6:21:11

OK, hvis det er sådan det hænger sammen, kan man vel ikke kritisere dig - hvilket oprindeligt heller ikke var min mening. Men kunne man så evt. tænke sig at omtalte webmaster vil kunne få videomaterialet i den oprindelige kvalitet. Det ville være en væsentlig forbedring - som det er nu er det nærmest pinligt ringe, vi skriver trodsalt år 2009...
Ishåki

Postby AK47 » Wed Sep 02, 2009 9:28:45

Sputnik wrote:Hmm.... nu er jeg normalt ikke typen der kaster mig ud i lange diskussioner, eller straks drøner ud ad en tangent, hvis der ryger en finke af panden, i den ene eller anden anledning.
Men lige denne gang vil jeg tillade mig at gøre en undtagelse!

Videooptagelserne af WH er udelukkende produceret for Cheftræneren, og hans udvikling af spillet, kæder, opstillinger m.v. Cheftræneren dikterer alene HVORDAN han ønsker filmet, og ikke mindst HVAD han ønsker filmet, og HVORFRA han ønsker filmet. Hvis Cheftræneren kun ønsker en bestemt kæde videodækket, så får han det. Ønsker Cheftræneren kun PP dækket; så får han det. Ønsker Cheftræneren helhedsbilleder og IKKE zoom eller close-up, så får han det. Med andre ord: det man i diverse fora kan se, er Cheftrænerens videodæknings ønsker.
Cheftræneren modtager en rå-kopi i DVD kvalitet, som kun han har.

At webmaster for WH http så modtager en kopi af optagelser i en langt dårligere kvalitet (mpeg2 format-og rippet i forholdet 1:4), er en anden sag. Hvorledes webmasteren eller andre ønsker at anvende optagelserne, eller for den sags skyld redigere i dem, er helt op til vedkommende selv. Det er ikke et mellemværende kameramanden har andel i.

Så er den ged vist barberet!

som jeg så det var det ikke kritik af vores videomand, men mest beundring over nordmændenes videomateriale. De har måske også flere ressourcer (staves det sådan) end de har i WH, men jeg mener nu, at video på hjemmesiden er en god ting uanset kvalitet. Det er altid dejligt at se målene igen. :)

og i øvrigt så var det bare superflot at drengene formåede at komme tilbage, godt kæmpet.

og til Mike og Reinert er der kun en ting at sige, vis nu at I er dem med rutinen og dem der kan holde hovedet koldt når Casper C har tabt sit hovedet, hold nu kaje han var bare håbløs i 3. periode :shock:
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby Ishåki » Wed Sep 02, 2009 11:14:31

AK47 wrote:som jeg så det var det ikke kritik af vores videomand, men mest beundring over nordmændenes videomateriale.....

Præcist opfattet.... :wink:
Ishåki

Next

Return to Frederikshavn White Hawks