Video, WH-Stavanger

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Video, WH-Stavanger

Postby Claus wh » Wed Sep 02, 2009 12:15:58

Hej

Som beskrevet ovenfor, så modtager jeg kopi af kampen i komprimeret format. Har prøvet at modtage i DVD format, men det kunne jeg ikke redigere i. Muligvis at Stavanger Oilers har investeret i dyrt redigeringsprogram.

Vi lægger videoen ud på Youtube hvilket i sig selv er med til at forringe billedkvalitetet. Grunden til at vi har valgt Youtube er at videoen så ikke er oplageret på vores webhotel. Voret webhotel har en ydre grænse for hvor meget trafik der må generes fra siden i løbet af en måned. Et indslag på ca 90 sekunder fylder ca. 80-100 MB. Dvs hver gang én ser videoen generes der 100MB pr. visning. Så det løber hurtigt op i flere TB. - så pt. er løsningen Youtube, eller ingen video.

Der arbejdes med ny hjemmeside og her har jeg været til møde hvor video også var på dagsordnen. Vi håber at kunne præsentere video a´la den måde de gør det på kanalfrederikshavn.dk

Men jeg bliver da også misundelig, når jeg ser Stavangers video. Men igen, så er vi af DIU blevet pålagt kun at vise op til 90 sekunder pr. kamp. Dette på grund af TV rettigheder.
Claus wh

Postby Ishåki » Wed Sep 02, 2009 3:08:26

God og meningsgivende orientering om tingenes tilstand... :wink:
Ishåki

Postby KBH » Wed Sep 02, 2009 3:34:58

Claus wh wrote:Hej

Som beskrevet ovenfor, så modtager jeg kopi af kampen i komprimeret format. Har prøvet at modtage i DVD format, men det kunne jeg ikke redigere i. Muligvis at Stavanger Oilers har investeret i dyrt redigeringsprogram.

Vi lægger videoen ud på Youtube hvilket i sig selv er med til at forringe billedkvalitetet. Grunden til at vi har valgt Youtube er at videoen så ikke er oplageret på vores webhotel. Voret webhotel har en ydre grænse for hvor meget trafik der må generes fra siden i løbet af en måned. Et indslag på ca 90 sekunder fylder ca. 80-100 MB. Dvs hver gang én ser videoen generes der 100MB pr. visning. Så det løber hurtigt op i flere TB. - så pt. er løsningen Youtube, eller ingen video.

Der arbejdes med ny hjemmeside og her har jeg været til møde hvor video også var på dagsordnen. Vi håber at kunne præsentere video a´la den måde de gør det på kanalfrederikshavn.dk

Men jeg bliver da også misundelig, når jeg ser Stavangers video. Men igen, så er vi af DIU blevet pålagt kun at vise op til 90 sekunder pr. kamp. Dette på grund af TV rettigheder.

Claus - ved du noget nyt om den nye hjemmeside - eller skal vi udfritte MA i hans tråd? :P
KBH

Postby Claus wh » Wed Sep 02, 2009 4:47:22

KBH wrote:
Claus - ved du noget nyt om den nye hjemmeside - eller skal vi udfritte MA i hans tråd? :P

Hvad vil du vide ?
Claus wh

Postby KBH » Wed Sep 02, 2009 6:43:57

Hvornår den kommer op at køre?
KBH

Postby Claus wh » Wed Sep 02, 2009 6:55:36

[quote="KBH"]Hvornår den kommer op at køre?[/quote]

Når den er færdig :-)

Nej, nu skal jeg nok være ordenlig. Jeg ved det ikke, det er Idefa Gruppen der skal lave siden. Når designet er endeligt, så der der kodes til hver enkelt side og databasen skal fyldes op. Så det er faktisk et ret stort arbejde der skal gøres. Men når alt det tekniske er færdig, tror jeg at det går hurtigt... Der kan gå alt for få uger til mange uger.....
Claus wh

Postby KBH » Wed Sep 02, 2009 9:05:32

Hmmm - så taler vi nok måneder... :lol:
KBH

Postby Skytten » Mon Sep 07, 2009 8:05:49

Claus har aldrig været så hurtig.....kun konen klager :lol:
Skytten

Postby Ishåki » Fri Oct 23, 2009 11:57:03

Claus wh wrote:Hej

Flot-flot-flot.....
Ser til min glæde en mærkbar forbedring af videoklippene - nu i en langt bedre kvalitet men også med slowmotion og nogle finurlige overgange. Fortsæt endelig med det, for det er dejligt at man lige kan gense (eller se, hvis der stod en enkelt stolpe i vejen :D ) målene når man vender hjem fra hockey... (FWH-HBF 2-0)
Ishåki

Postby Skytten » Sat Oct 24, 2009 11:04:22

Ja, det ser godt ud nu, men synes stadig hj siden er noget "træt"

Synes bl.a at det er mærkeligt at stillingen "hentes" fra Danhockey, og som man kan se, så er den som regel ikke opdateret, længe stod der stilling fra sidste sæson, og nu idag sår vi stadig med 15 point, men det betyder måske ikke så meget at man på vores hj side kan se at vi ligger delt 1

Info og stilling og spiller indslag/mgl spillere til kamp ønskes tydeligere og hvad er det for en elendig oplysning midt i et ref at Pasi er fundet for let, synes sgu han gjorde det meget godt, og var han ikke nærmest "gratis" - så længere ud på landet med den forklaring og ikke midt i ref af en kamp!!!
Skytten

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks