Aab - White Hawks

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Aab - White Hawks

Postby Wh_soulinc » Sat Sep 12, 2009 6:43:33

Hey - Nogle der skal til Aalborg og se kampen idag ? :D jeg skal da helt sikkert. Man må da sige at det varmede godt igår da vi vandt på egen is over et intet sigende aab hold, jeg troede virkelig aab var til mere end det de kom med. Men igen i år viser det sig bare at aab er dårlig klub til at handle ind og få en harmonisk trup :D Vi var 5 gutter ude i går og se kampen, den var godt nok lidt målfattig, men hold kæft hvor vi spillede vildt godt, og de fighter jo røven ud af bukserne de unge drenge. Jeg er sku stolt over det hold vi har i år. 8) :lol: :) :P :oops:

Ses i aften i Aab til endnu en sejr
Wh_soulinc

Re: Aab - White Hawks

Postby Skytten » Sat Sep 12, 2009 12:14:30

Må sige, at jeg var meget positiv overrasket over den første kamp i år jeg overværede, for sikke en speed, gejst og vilje WH udviser, og resultatet burde have været 5-1
Hvis de kan fortsætte den vilje og fart i skøjterne i sæsonen, så skal der nok komme point på kontoen!
Virker utrolig harmonisk og fighter hele vejen, modsat Aab der da var en enorm skuffelse, synes jo alle muligheder for guld i år for dem lå lige til højrebenet, men hold k de mgl meget, ingen fart, ingen teknisk finesser og virker tamme igen i år.
Makkeren jeg var med ude og se er Aabmand og han sagde ikke meget, andet at de ikkee gad arbejde for sagen og at de var total langsomme og ingen teknik havde.

Så det var sgu en positiv oplevelse uden dyre stjerner der ikke bidrager, alle kæmpede r ud af bukserne, keep up drenge, så ofrer jeg gerne en hund om ugen eller to :)
Skytten

Postby flems » Sat Sep 12, 2009 12:18:19

ja det bliver spændene at følge dem i sæsonen...
flems

Postby Inthenet » Sat Sep 12, 2009 2:38:11

Vi er også 3 styks der tager derud :D
Inthenet

Postby Slagteren » Sat Sep 12, 2009 3:23:04

[quote="Skytten"]Må sige, at jeg var meget positiv overrasket over den første kamp i år jeg overværede, for sikke en speed, gejst og vilje WH udviser, og resultatet burde have været 5-1
Hvis de kan fortsætte den vilje og fart i skøjterne i sæsonen, så skal der nok komme point på kontoen!
Virker utrolig harmonisk og fighter hele vejen, modsat Aab der da var en enorm skuffelse, synes jo alle muligheder for guld i år for dem lå lige til højrebenet, men hold k de mgl meget, ingen fart, ingen teknisk finesser og virker tamme igen i år.
Makkeren jeg var med ude og se er Aabmand og han sagde ikke meget, andet at de ikkee gad arbejde for sagen og at de var total langsomme og ingen teknik havde.

Så det var sgu en positiv oplevelse uden dyre stjerner der ikke bidrager, alle kæmpede r ud af bukserne, keep up drenge, så ofrer jeg gerne en hund om ugen eller to :)[/quote]

Vil godt lige fortælle dig at jeg har set alle deres hjemme kampe, og sådan ser det ud til hver kamp. De unge kæmper røven ud af bukserne og de lidt ældre prøver og holdde styr på dem.

Kommer desvære ikke til Aalborg iaften
Slagteren

Nye drenge på fronten

Postby ForzaWH » Sun Sep 13, 2009 12:34:44

Ligesom Slagteren har jeg også set alle hjemmekampe i år. Og jeg kan kun give ham ret i, at de unge virkelig KAN noget, og spiller helt respektløst uanset navnene på modstanderne :D Den med at de lidt ældre prøver at holde styr på dem forstår jeg til gengæld ikke. For ligesom at droppe det diplomatiske sludder, så har de ældre indtil videre præsteret SHIT! - På den anden side betyder dette jo, at vi foruden det nuværende gode spil også har muligheden at skifte et gear op yderligere, når de gamle får rusten ud af benene :wink:
ForzaWH

Postby Corey » Mon Sep 14, 2009 8:03:16

Jeg syntes faktisk at spillere som Reinert, Radim, Jokinen og Mads B. havde fint fart i skøjterne i hjemmekampen mod AaB - især Radim, men han skylder sandt for dyden også noget for den miserable sæson han præsterede sidste år.

Jesper Jensen var banens klart bedste, sammen med Birnstill - og så virkede FA utroligt rolig og sikker, hans alder taget i betragtning.

Alt i alt var det en fornøjelse at se den kamp.
Corey

Return to Frederikshavn White Hawks