Rungsted - WH

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Rungsted - WH

Postby AK47 » Wed Oct 14, 2009 10:19:07

:cry: :? :( :o :D :lol: :mrgreen:

ja ovenfor ser sindstemningen ved at komme her ind i forummet.

Heldigvis er der ikke mange tilbage, der brokker sig, men det går jo også forrygende for tiden, så der er heller ikke meget at brokke sig over.

Drengene gør det fantatisk, og med en flot udesejr i konkursboets højborg rungsted/nordsjælland/smølfeland, ja jeg ved ikke om de har spillet under andre navne, men under alle omstændigheder en flot sejr.

Det der gør mig en smule overrasket eller skuffet, er at hvis vi lå, hvor Hvidovre ligger, så var der sikket fuld gang i nedskydning af Mogens A, bestyrelse, træneren og den lortehal vi har, men når det går godt i en periode, så dør debatten, og vi glemmer at rose.
Lad os se det i øjnene, vi har fået "vores" hold, og de gør det godt med de midler de har, og som der var en der sagde i hallen i fredags, det her har vi s.. ventet på i mange år.

når det så er skrevet, så er der ikke mange der kan tørre smilet af ansigtet på mig i disse dag, og det skal heller ikke være Eller på fredag, bliv ved drenge det er kanonflot. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Re: Rungsted - WH

Postby nordjyden » Wed Oct 14, 2009 10:37:40

ER helt enig i at spillerne levere varen pt. Så nu skal fansene også komme ud af busken og vise at de vil støtte holdet, så alle mand på lægterne på fredag.

Håber snart at der er kugler til at signe med Mads Møller.''

Nordjyden.

Oluf Eller god tur hjem på fredag.
nordjyden

Postby Skytten » Wed Oct 14, 2009 11:40:40

Han hedder Olaf... :D
Hvis der er en tråd til hver kamp skriver jeg næsten altid ros eller ris...

Men vi mgl Mogens A, han har været stille længe, altså den "falske" Mogens A :wink:

Synes sgu det er super opløftende at vi har en super ungdomsafd der kan levere, men er noget nervøs for at de førhen "rige" eller "store" klubber igen for tilført midler fordi man ikke kan holde ud at de ligger i bunden, og så kan balancen hurtigt tippe, men fedt vi med næsten ren dansk råstyrke kan ligge 3

Købeholdet Aab kommer vel igang....så vi kan få opgør med spænding...igen, ha ha
Nå håber Olaf ikke ødelægger det for os som Ungarn gjorde mod de danske drenge...men tror nu ikke de kommer forbi høge rede vogteren :D bliv her Frede, ikke noget med at skal retur til heden....fordi Todd lige ringer
Skytten

Postby NO98 » Fri Oct 16, 2009 8:34:23

Men vi mgl Mogens A, han har været stille længe, altså den "falske" Mogens A

:D :D :D :D :D

Ja og der er stor forskel på mangler og savner.

Men det er muligt at miraklet er sket - at han har indset at hans indlæg var latterlige. :roll:
NO98

Return to Frederikshavn White Hawks