Speaker

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Speaker

Postby Ilya Dubkov » Sat Oct 24, 2009 11:59:39

Der har i de første kampe været nogle forskellige speakere til vores hjemmekampe. Jeg vil på ingen måde nedgøre eller sige de har været uduelige, men hvor ville det da være skønt hvis man kunne høre hvad der blev sagt i højtaleren.

Det ville også være ønskværdigt, hvis der kom lidt mere glæde ind i deres måde at speake på. Glæde over en White Hawks scoring. Det samme med introen af de to holds startformation. I aftes "døde" den totalt, og de to hold spillere droppede helt at køre hen og hilse, da speakeren blev overdøvet af, et ellers ikke larmende publikum.

Så skru op for volumen, og vær lidt mere entusiastiske.
Ilya Dubkov

Re: Speaker

Postby ForzaWH » Sat Oct 24, 2009 1:32:11

Hej Ilya.
Du er godt nok diplomatisk. Kan vi ikke bare droppe det diplomatiske crap og sige som det er, at tøsen de er begyndt at bruge som speaker er en klar OMMER :wink:
ForzaWH

Postby Norton » Sat Oct 24, 2009 1:49:35

HMMMMMMM syntes ikke man skal nedgøre mennesker som laver noget frivilligt arbejde. Men normalt er der 2 der speaker og "tøsen" har bare været så venlig at hjælpe FRIVILLIGT fordi de andre to har været optaget af andre ting.
Norton

Postby Corry Perry » Sat Oct 24, 2009 5:37:02

Rigtigt. Den såkaldte "tøs" er en reserve de plejer at bruge når den sædvanlige er "skadet" :lol:
Men der vil selvfølgelig altid være forskel på hvem der sikkert er vant til det og hvem der er knap så vant til det.
Men der skal helt klart være lidt struktur i det så vi tilskuere kan fatte hvad der bliver sagt :wink:
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Ishåki » Sat Oct 24, 2009 8:02:22

Synes da hun (Pia Dissing) har en klar og tydelig stemme - Okay, måske ikke den helt store entusiasme, men der skal helst heller ikke gå "håndbold" i kampafviklingen...
Ishåki

Postby Skytten » Sun Oct 25, 2009 7:29:40

Tror det store problem er, at man i hvert tilfælde intet kan høre under den nye tribune, at man ser dårligt er en ting og noget vi intet kan gøre ved, men man kunne sætte små højtalere op under den "flotte" trækasse af en tribune - har også skrevet til Mogens Andersen i panelet om problemet.

Måske det er første gang kvinden speaker, og derfor måske lidt nervøs, men en noget spæd stemme og starten blev jo skæmmet af at musikken ikke blev skruet ned, men der mgl lidt beat og stemning når vi scorer!

Men igen, en klub uden de store midler og meget er på frivillighedens vej, så bliver det ikke altid så professionelt.

Hjemmesiden kunne også trænge til en kærlig hånd, bl.a kunne man der info lidt om spillere der har forladt klubben, så man ikke skal skrive om det til direktøren :roll: for det er sgu spild af hans tid.
Skytten

Postby AK47 » Mon Oct 26, 2009 9:17:34

frivillig tøs eller ej :mrgreen: hun mangler s.. oplæring.

Præsentationen af starting line up i fredags var da latterlig, ingen af spiller blev præsenteret eller fik tid til at " komme frem" på isen.

Hun har en klar og fin stemme, men det hjælper ikke noget, hvis musikken stadig spiller, og så er der jo lige
trækassen den tager lys, lyd og udsyn, men skidt den står tom, så mon ikke de piller den ned igen :wink:

og jeg er enig med Ishåki i at der skal dælme ikke gå Michael Frederiksen i det, det er da helt i den anden grøft.

Når alt det brok så er kommet ud, så kan jeg måske se det positive i, at vi brokker os over speakeren, vi er vel vendelboer, og når vi nu ikke kan brokke os over det, der foregår på isen, så må vi finde noget andet.

Pyha der er lang til den 15. november :(
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby Skytten » Mon Oct 26, 2009 9:42:34

Ha ha, hvor mon alle kritikkene er henne ? Altså dem der dømte os det ene og andet sted henne. Fedt vi kun kan klage over lyd,udsyn,musik,tribune - den er forøvrigt ikke pæn på tv, få lige sat nogle reklamer på den hundeboks.

Men spillet kan vi i hvert tilfælde ikke klage på, når det ikke er pænt, så skider spillererne på det og scorer i stedet :lol:
Savner stadig at høre hvor den falske Mogens A er henne i debatten (ishockyens svar på Keld Gydum) :D
Skytten

Postby Zabi » Wed Oct 28, 2009 3:31:59

Jeg vil gerne med det samme sige, det er mig, som normalt er speaker til ishockey. Grundet et job, som ofte kræver aftenarbejde i hockeytiderne er jeg nødt til at melde fra til en del flere kampe end normalt.
Som der rigtig nok bliver sagt i et tidligere indlæg, er kvinden som speaker nr. 3 i rækken. Uheldige ting har gjort at hverken min normale afløser eller jeg kunne.
Jeg synes dog ikke det er fair at man "sviner" frivillige hjælpere til på sådan en måde. Pia gør det skide godt, og på sin måde. Jovist, har hun ikke stemme som bryder så meget igennem som en mands, men det skal man vist ikke have en studenterhue for at forstå hvorfor.. :lol:
HVIS DER ER NOGEN HERINDE SOM MENER DE KAN HJÆLPE TIL SOM SPEAKER ER DE MEGET VELKOMNE TIL AT KIGGE FORBI BOKSEN TIL NÆSTE HJEMMEKAMP.

Jeg glæder mig til næste kamp jeg kan speake. Hvornår det bliver, må arbejdet desværre bestemme.. Der skal jo penge på bordet i første omgang..
Zabi

Postby Skytten » Wed Oct 28, 2009 8:32:11

Ro på nu, sviner til og svinder til, bob bob, men ok vi skal være søde ved damen :lol:

Den rigtie Mogenn A har ikke "haft tid" til svare mit indlæg til ham ang mgl højtalere under den nye tribune, kan du ikke nævne det for ham-

Kvinden for jo også bedre betingelser hvis man kunne finde ud af at skrue ned for musikken under hendes startingline præsentation.

Giv hende cocio til at få entusaismen op :D
Skytten

Next

Return to Frederikshavn White Hawks