Speaker

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Speaker

Postby Zabi » Wed Oct 28, 2009 10:37:56

Skytten wrote:Ro på nu, sviner til og svinder til, bob bob, men ok vi skal være søde ved damen :lol:

Den rigtie Mogenn A har ikke "haft tid" til svare mit indlæg til ham ang mgl højtalere under den nye tribune, kan du ikke nævne det for ham-

Kvinden for jo også bedre betingelser hvis man kunne finde ud af at skrue ned for musikken under hendes startingline præsentation.

Giv hende cocio til at få entusaismen op :D

Det var sådan set også derfor jeg skrev "sviner" til.. Men enkelte indlæg har dog virket som noget personligt.. det er mere det jeg ikke bryder mig om.. Rent teknisk er det faktisk sådan at musikken bliver "fadet" ned når man snakker.. men det kræver lidt råben og lidt mere dyb stemme.. hehe.. det kan man jo ikke sige hun har. men som du skriver, måske kan en Cocio hjælpe.. eller en stiv whiskey.. og et karton Cecil. hahha
GOD KAMP!
Zabi

Postby AK47 » Thu Oct 29, 2009 9:51:22

Zabi wrote:Jeg vil gerne med det samme sige, det er mig, som normalt er speaker til ishockey. Grundet et job, som ofte kræver aftenarbejde i hockeytiderne er jeg nødt til at melde fra til en del flere kampe end normalt.
Som der rigtig nok bliver sagt i et tidligere indlæg, er kvinden som speaker nr. 3 i rækken. Uheldige ting har gjort at hverken min normale afløser eller jeg kunne.
Jeg synes dog ikke det er fair at man "sviner" frivillige hjælpere til på sådan en måde. Pia gør det skide godt, og på sin måde. Jovist, har hun ikke stemme som bryder så meget igennem som en mands, men det skal man vist ikke have en studenterhue for at forstå hvorfor.. :lol:
HVIS DER ER NOGEN HERINDE SOM MENER DE KAN HJÆLPE TIL SOM SPEAKER ER DE MEGET VELKOMNE TIL AT KIGGE FORBI BOKSEN TIL NÆSTE HJEMMEKAMP.

Jeg glæder mig til næste kamp jeg kan speake. Hvornår det bliver, må arbejdet desværre bestemme.. Der skal jo penge på bordet i første omgang..

Undskyld men ovenstående kræver da vist lidt modspil.

Lønnet arbejde går før frivilligt arbejde. Det er der vist ikke mange som kan sige noget til.

Det med at vi "sviner" Pia til, synes jeg nu ikke er helt rigtigt, vi påpeger nogle mangler, ikke så meget hos hende, men måske mere hos dem, som skal lære hende, hvordan man lige gør med musik og de andre ting. Og så må håbe at I tager hende under jeres vinger, så hun kan gøre det lige så godt som dig og din førsteafløser.

Og som jeg skrev i mit sidste indlæg, det må da være dejligt, når spillerne gør det så godt, at vi brokker os over speakeren.

tak for det gode frivillige arbejde, hatten af for det. :)
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby Zabi » Thu Oct 29, 2009 10:44:13

Der er ikke så meget at lære. Det er ganske simpelt mikrofonen der skruer ned for musikken. Musikken som i øvrigt spilles et andet sted fra i hallen. Måske skal de sørge for at skrue ned manuelt når Pia speaker igen.

Som jeg igen skrev, føler jeg heller ikke man SVINER hende til.. men det er altså udenfor hendes rammer mht lyden.. Hun kan ikke gøre mere.. det er oppe i lydboksen der skal laves noget..

Og AK47.. mange tak for roserne. Vi er glade for tilkendegivelse af frivilligt arbejde.. Mine indlæg skal bestemt heller ikke tages som kritik. At hjemmesiden, nu prøver at lave en historie ud af det er nok egentlig sjovt nok. Der er altid brug for frivillige. Og specielt på speakerposten, kræver det lidt ekstra. Så folk er meget velkomne til at melde sig under fanerne.. ALLE ER VELKOMNE. Måske er der andre ting man kan bruges til.. :lol:
Zabi

Postby Skytten » Thu Oct 29, 2009 1:25:50

Det er helt klart, at din og førsteafløser stemme (styrke) træder bedre igennem, og også får folk lidt mere med, men det kan hun måske også efter et par kampe. Hendes stemme og kraft kan vi nok ikke ændre så meget på.

Uanset hvem hvem der speaker, så mgl de skide højtalere stadig under "hylden" - lyden forsvinder simpelthen. Jeg har siddet på første parket i mange år, og der er ingen problemer, men står man op, et par trin længere tilbage, så rammer højtalerelyden "kassen" :cry:

pisse irreterende for det er vigtig info i råber ud... :lol:
Skytten

Postby KBH » Thu Oct 29, 2009 6:25:15

Du kan da melde dig som speakerafløser gamle - så kan du høre engang imellem :lol:
KBH

Postby Skytten » Thu Oct 29, 2009 11:47:09

Kjøwenhavnere har ingen adgang her :wink:

Se du nu bare at bakke drengene op i RMB i morgen, jeg holder dig personlig ansvarlig hvis de taber, så har du ikke heppet/skræmt dem nok :lol:
Skytten

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks