Supporter gruppen

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Supporter gruppen

Postby Slagteren » Thu Nov 12, 2009 4:45:17

Det er med stor beklagelse at undertegnede ikke ser sig i stand til at starte fanklubben op på et niveau som evt medlemmer og spillere fortjener...

Derfor søges der en ny ledelse som vil overtage opstarten af fanklubben.

Til at starte klubben op for har vi 5.000 ,- og denne hjemmeside som kan overtages som den er eller flyttes over på andet webhotel.

Er du interesseret i at stå for fanklubben så kontakt mig på 31 59 29 19

mvh
Nuværede formand
Anders Pedersen.

Så kom han endelig frem og sagde til alle at han ikke magter opgaven.

Jeg håber der er en der vil overtage posten, da jeg som hele tiden meget gerne vil hjælpe.
Slagteren

Re: Supporter gruppen

Postby superfreshdk » Thu Nov 12, 2009 6:49:04

Slagteren...

Vi har 3 til at starte med til at danne fanklubben... De 2 andre er faldet fra....

Dem jeg har snakket med har jeg fortalt at de ikke skal forvente at jeg sidder som formand og bestemmer hvilke roller som skal besættes... Der er efterspurgt folk til alt... Men ikke en eneste har meldt sig... Et par stykker hat skrevet at de gerne vil hjælpe hvis de får en opgave givet som de gider... Og et par stykker har tilkendegivet at de gerne ville hjælpe i en debat... Men ikke en eneste har været konkrete....

Hvis du har så meget til til at hjælpe hvorfor så ikke gøre noget ved det istedet for bare sige at du vil gøre det.... Der er en formandspost der venter på dig.. Måske endda en kasserrolle...Ellers hvad med anvaret for busture... Eller hvad med ansvaret for Tifoér... Var det noget ?... Eller vil du bare gerne hjælpe med at heppe lidt om fredagen når fadølén flyder ?`

/Anders Pedersen - Nuværende formand
superfreshdk

Postby Slagteren » Thu Nov 12, 2009 7:07:49

Nu skal du godt nok bruge dit hovede engang imellem, jeg har 15 mails til dig om at komme igang, og få lavet hjemmesiden fra SIDSTE år!

Jeg har mails til Jesper og enda prøvet og få kontakt til kasseren, og hele denne tid har du ikke påtaget dig den opgave som du har meldt dig til.

Der blev sagt fra start af til mødet med MA og opstart af gruppen at fundamentet skulle på plads og derefter ville der være brug for os til de forskellige opgaver. Og grunden til at hverfaldet Jesper sprang fra var at du ikke kunne blive færdig med hjemmesiden og ikke var til og komme i kontakt med.

Og jeg kan fortælle dig at jeg drikker ikke øl derude, og jeg bruger alt den tid jeg kan her på at snakke om ishockey som jeg kan, som osse min profil kan fortælle dig hvis du ville undersøge tingene inden du udtaler dig.

Mvh
Mads Bergen
Slagteren

Postby superfreshdk » Thu Nov 12, 2009 7:48:06

Du kan skrive igen hvis der er noget du er i tvivl om Mads.... Er ikke helt enig i din fremlægning der... Så lad os tage den over mailen....

Vi skal have fundet ud af hvordan vi får givet formandrollen videre til dig...
superfreshdk

Postby Slagteren » Thu Nov 12, 2009 8:51:56

Anders jeg skriver gerne til dig, men som jeg har sagt så har jeg ikke mulighed for at overtage da jeg har en 10månders søn, så jeg kan ikke have en masse faste aftaler. Men alle ved osse at jeg gerne gør hvad jeg kan.
Slagteren

Postby superfreshdk » Thu Nov 12, 2009 9:01:51

Hej Mads...

Her der der 2 små børn under 3.... Jeg påtog mig formandsrollen da der ikke var andre der meldte sig og der sgu en til bosiddende i frederikshavn kommune...

Nu sidder jeg tilbage som den eneste....

Synes ikke det er fair at du melder ud at jeg ikke magter det... har aldrig yndret at jeg ville magte det... Vi lavede en speciel konstelation som gjorde formandens opgave mindre.... Men nu er det pludselig alt...

/Anders
superfreshdk

Postby Slagteren » Thu Nov 12, 2009 9:44:22

Jeg har skrevet til dig gang på gang om hvad jeg eller andre kan gøre for at hjælpe dig med denne opgave, og det var inden du var alene.

Der skal ikke være noget tvivl om at kasseren ikke har været til at kontakte, og det gør arbejdet SLET ikke mindre. Men du ved godt at Jesper har lagt meget arbekde i gruppen og smuttede for han blev svigtet, derfor er du jo alene.

Dog syndtes jeg som jeg osse som jeg har skrevet til dig før, at det var en anden der burde have påtaget din stilling.

Men jeg kan kun som Anders osse selv skriver, håbe på at der er 2 derude som vil hjælpe denne klub op at stå.

Og hvis nogen mangler hjælp, stiller jeg mig gerne til rådighed.
Slagteren

Postby Slagteren » Sun Nov 15, 2009 6:36:13

Der er godt nok ikke meget aktivitet herinde omkring det her....hvorfor ikke? er folk slet ikke med på at gøre noget?

Efter en kanon kamp og en sejre på straffeslag burde det kriple i folk om at være med i dette. Søg på facebook: Whitehawks supportere der må vi prøve og samles.
Slagteren

Postby Slagteren » Tue Jan 19, 2010 5:00:01

Fra sidste "Kære fans"

Jeg har tidligere spillet lidt på tromme for en ny supporter gruppe. Vi har så mange herlige fans i Frederikshavn, men, forhåbentlig uden at genere nogle, så mangler vi fankultur. Derfor håber jeg på interesse fra de flestes side til at få noget i gang. Måske endda allerede i denne sæson inden de afsluttede og afgørende kampe går i gang. Kan vi gøre noget inden slutspillet går i gang? Vi har kamp mod Rødovre den 26. januar kl. 19.30. Jeg vil i den forbindelse gerne invitere alle interesseret til fan-infomøde kl. 18.00. Mødet vil foregå i det store mødelokale i hal 2. Jeg vil ligge op til en diskussion, hvordan vi evt. kan komme videre. Jeg håber på at mange vil tage imod denne indbydelse, så lad os få en positiv dialog om hvad vi evt. kan gøre i fællesskab.

Mvh
Mogens Andersen.

Lad os mødes der og finde ud af noget sammen!
Slagteren

Postby Fiksuperstars » Tue Jan 26, 2010 8:09:29

Jeg kommer, glæder mig til at se hvor mange der møder op!
Aalborg på landkortet - FIK i hjertet
Fiksuperstars

Next

Return to Frederikshavn White Hawks