Birnstill

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Birnstill

Postby Corey » Mon Nov 16, 2009 8:37:29

Hold da kæft hvor er han god, klart ligaens bedste offensive back.

Det bliver rigtigt svært at beholde ham i næste sæson, hvor han skal til at have en ordentligt løn - Er der nogen der starter en indsamling, så vi kan beholde ham :?:
Corey

Re: Birnstill

Postby ForzaWH » Mon Nov 16, 2009 9:19:40

Under alle omstændigheder ville jeg anbefale ledelsen at forny kontrakten hurtigst muligt, så vi i hvertfald kan score den helt store gevinst, når Stevie B's mega kapacitet efterhånden bliver kendt ude omkring i den ganske verden (læs NHL).
ForzaWH

Postby WHawks » Mon Nov 16, 2009 10:48:36

Ahh skal vi nu ikke lige, han er dygtig ja, men NHL nej. Dog er jeg da sikker på at der vil være interesse fra de større europæiske ligaer, eller bare de større danske klubber, AaB og SE fx.
WHawks

Postby 147 » Tue Nov 17, 2009 9:21:23

Dygtig - ja helt bestemt... Sidste år en fornuftig back - i år en klasse for sig selv..! Kunne det mon være fordi den danske liga er høvlet tilbage til stenalderen?? Ikke jeg har noget imod det - synes faktisk det er mere underholdende i år...
147

Postby Springsteen » Wed Nov 18, 2009 10:04:12

Birnstill var jo en klassespiller sidste år også, men der havde du sikkert kun focus på de gamle slidte spillere som Dubkov, Spanhel osv. !

Dejligt han nu får fuld anderkendelse, en klassespiller i hele ligaen ABSOLUT!!! Skøjteløb, spilforståelse og teknik på meget meget højt plan og dejlig offensiv spiller :P

Og bedst er, at han har holdt fantastisk niveau i alle kamp i sæsonen ind til nu og ikke er en en humørspiller :D
Springsteen

Postby Corey » Fri Nov 20, 2009 4:18:25

147 wrote:Dygtig - ja helt bestemt... Sidste år en fornuftig back - i år en klasse for sig selv..! Kunne det mon være fordi den danske liga er høvlet tilbage til stenalderen?? Ikke jeg har noget imod det - synes faktisk det er mere underholdende i år...

Det er da klart at ligaens niveau fald, kommer en del af spillerne til gode, se bare på Radim, der allerede har scoret dobbelt så mange mål som i hele sidste sæson :D

Jeg mener dog at der stadig findes spillere af høj klasse i den Danske liga, jeg kan bare ikke få øje på en offensiv back, der er bedre end Birnstill - at han så samtidig er billig, gør jo det hele endnu bedre.

Det er vel også generelt en tendens, at 2. kontrakt år for nordamerikanske spillere ofte er deres bedste.
Corey

Return to Frederikshavn White Hawks