Tilskuertal

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Tilskuertal

Postby nielsen024 » Fri Dec 11, 2009 10:12:22

Jeg læser i dag Mike Greys skuffelse over tilskuertallene til sæsonens kampe. Jeg forstå udemærket skuffelsen, men ansvaret ligger hos Elite Nord.
I andre dele af landet bygger man tilskuervenlige skøjtehaller, eller modanisere så udsyn og forholdene bliver bedre for publikum. I Frederikshavn forringer man udsyn og forholdene i høj grad. Vi havde en skøjtehal, hvor udsynet i forvejen kunne være problematisk, når der var mange på lægterne. Nu har man ødelagt udsynet fra hele hovedtribunen. Det er grunden til rigtig mange bliver hjemme. Tilskuertallet havde været langt højere, hvis man ikke havde lavet det "hul i hovedet" projekt, der har resulteret i en skov af stolper der genere udsynet fra hovedtribunen.
Jeg menere seriøst " få det lort pillet ned, indse at det var en dårlig ide". Den ide har kostet tilskuere, tror ikke folk vender tilbage før, at forholdene er blevet normaliseret.
Ved godt sponserne er MEGET vigtige, men det er vel ikke i sponsorenes interesse, at de putter penge i en klub, hvor man jager tilskuerne væk. Klubben, sponsorene, tilskuerne, spillerne...Alle har vi vel brug for hinanden.
Så kære spillere ! Det er bestemt ikke jeres skyld, at tilskuerne bliver væk. I har gjort det så flot i år, i fortjener at klubben behandler tilskuerne med respekt, så flere vil møde op og støtte jer.
Så se af at få den overbygning fjernet, før genopstår den gamle stemning i hallen ikke.
nordjyden
nielsen024

Re: Tilskuertal

Postby KBH » Fri Dec 11, 2009 11:09:43

Hørt!!
KBH

Postby Skytten » Fri Dec 11, 2009 11:22:38

ENIG!!!
Skytten

Postby Skytten » Fri Dec 11, 2009 11:23:32

HØRT !!!!
Skytten

Postby Skytten » Fri Dec 11, 2009 11:24:21

Elite Nord...vis respekt overfor os alm dødelige :!:
Skytten

Postby Skytten » Fri Dec 11, 2009 11:25:43

Synd for spillerne...fandme det er :?
Skytten

Postby Skytten » Fri Dec 11, 2009 11:27:55

Tænk n u lidt fremadrettet med den hal, ok med gode forhold for erhvervslivet, men ikke kun dem vel og find nu ud af hvad hvordan udviklingen skal gå i den gl hal, skal det være en påbygsarena, men topskud hist og her der ligner lort, ellers skal det være en arena der bare ligner lidt en arena
Skytten

Postby Ishåki » Fri Dec 11, 2009 11:49:34

100% enig. Med fare for at blive beskyldt for både det ene og andet, må jeg dog blot konstatere at disse stolper er grunden til at jeg kun har set 1 kamp denne sæson - tiltrods for den gode indsats på isen.

Som det så rigtigt bliver sagt, var hallen i forvejen ikke noget at råbe hurra for mht. tilskuervenlighed. Men nu - ja det skriger nærmest til himlen...

Er dog bange for at der ikke bliver slugt kameler fra elitenords side - stolpeskoven er kommet for at blive. Et "aktiv" til en pris af 1,5 mill. piller man ikke sådan bare lige ned igen...
Ishåki

Postby Slagteren » Fri Dec 11, 2009 4:01:56

Jeg er 100% enig i ALT hvad i andre skriver, også at de skal have pladser til erhverslivet for at trække flere til. De skulle bare have brugt pladsen under og over kantinen istedet for.

Elite Nord det er en OMMER, se nu at gøre noget for os som vil blive ved jer selv om at firmaerne lukker.
Slagteren

Postby nordjyden » Sat Dec 12, 2009 1:39:26

[quote="Slagteren"]Jeg er 100% enig i ALT hvad i andre skriver, også at de skal have pladser til erhverslivet for at trække flere til. De skulle bare have brugt pladsen under og over kantinen istedet for.

Elite Nord det er en OMMER, se nu at gøre noget for os som vil blive ved jer selv om at firmaerne lukker.[/quote]

Det kan godt være at der er nogle firmaer der er lukket, men der er gudskelov stadig stor opbakning i erhvervs-klubben, til trods for at der er mange firmaer der har mærket krisen. Jeg tror personligt at det er prisen der afholder en del fra at komme til hockey. Det er for dyrt for mange, især børnefamilier.
Entre indtægterne er en mindre del af klubbens budget ( lad nu være med at sable mig ned, al indtægt er godt for klubben), så tag kassen for siddepladserne og sælg sæsonkort til ståpladserne mega billigt (400- 500 kr) og forsæt med at sælge ved dørene til en 100, så udebanehold kommer til at spytte i kassen. Børn under 15 halv pris af ovenstående

Nordjyden
nordjyden

Next

Return to Frederikshavn White Hawks