Tilskuertal

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Tilskuertal

Postby flems » Sat Dec 12, 2009 5:16:49

[quote="nordjyden"][quote="Slagteren"]Jeg er 100% enig i ALT hvad i andre skriver, også at de skal have pladser til erhverslivet for at trække flere til. De skulle bare have brugt pladsen under og over kantinen istedet for.

Elite Nord det er en OMMER, se nu at gøre noget for os som vil blive ved jer selv om at firmaerne lukker.[/quote]

Det kan godt være at der er nogle firmaer der er lukket, men der er gudskelov stadig stor opbakning i erhvervs-klubben, til trods for at der er mange firmaer der har mærket krisen. Jeg tror personligt at det er prisen der afholder en del fra at komme til hockey. Det er for dyrt for mange, især børnefamilier.
Entre indtægterne er en mindre del af klubbens budget ( lad nu være med at sable mig ned, al indtægt er godt for klubben), så tag kassen for siddepladserne og sælg sæsonkort til ståpladserne mega billigt (400- 500 kr) og forsæt med at sælge ved dørene til en 100, så udebanehold kommer til at spytte i kassen. Børn under 15 halv pris af ovenstående

Nordjyden[/quote]

nemlig.

en familie på 4 til ishockey et par gange om ugen..uha uha det bliver dyrt.....
flems

Postby AK47 » Sun Dec 13, 2009 9:07:56

Ishåki wrote:100% enig. Med fare for at blive beskyldt for både det ene og andet, må jeg dog blot konstatere at disse stolper er grunden til at jeg kun har set 1 kamp denne sæson - tiltrods for den gode indsats på isen.

Som det så rigtigt bliver sagt, var hallen i forvejen ikke noget at råbe hurra for mht. tilskuervenlighed. Men nu - ja det skriger nærmest til himlen...

Er dog bange for at der ikke bliver slugt kameler fra elitenords side - stolpeskoven er kommet for at blive. Et "aktiv" til en pris af 1,5 mill. piller man ikke sådan bare lige ned igen...

:shock:

stolperne er s.. trælse, men du kunne jo komme lidt før, så du kunne få en plads ned bag ved stolene, så skulle du kunne se noget, da kan vi andre. :wink:

og sæsonkort til en 500-mand, ja alt er jo muligt, men undskyld sæsonkortet er da ikke dyrt på nuværende tidspunkt, og hvis du så vil sætte prisen op ved indgangen, tror du så ikke bare at der vil være nogle andre der bliver væk.

er vi ikke bare nødt til at konstatere at der max er 1000 mennesker i Frederikshavn og omegn, som gider gå til ishockey jævnlig i igennem sæsonen :?:
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby Ishåki » Sun Dec 13, 2009 9:57:27

[quote="AK47
stolperne er s.. trælse, men du kunne jo komme lidt før, så du kunne få en plads ned bag ved stolene, så skulle du kunne se noget, da kan vi andre. :wink:
[/quote]

Ahr, der kan vi vel ikke stå alle 713 tilskuere.... :lol:
Ishåki

Postby Stålkøbmand » Thu Dec 17, 2009 10:11:07

Og hvorfor er Puckspillet væk - mine piger (teenagere) fandt det en ekstra grund til at gå
til Hockey

Og tro det eller lad være - der er vel kun 3-600 af de faste tilskuere, der er Hockey-entusiaster,
der er en underskov af unge, der kommer for stemningen, "lir'en" og det generelle indtryk,
at det er sgu da sjovt at gå til hockey :D

Alt det udenom, det har også betydning - og det "koster" bare nogle frivillige, fra ungdomsafdelingerne,
der så kunne tjene lidt til ture o.s.v.
Stålkøbmand

Postby Stålkøbmand » Thu Dec 17, 2009 10:12:49

[quote="Ishåki"][quote="AK47
[/quote]

Ahr, der kan vi vel ikke stå alle 713 tilskuere.... :lol:[/quote]

LIGE MINE ORD - når man selv er i stålbranchen, og kender nogle af de her erhvervsfolk, der lefles for
- så er det en klamphuggerløsning, som TV-programmet bare ikke har fået øje for - det er garanteret
sikkert lavet - men der er virkelig tale om en "øje-bæ" :shock:
Stålkøbmand

Postby Mogens Andersen » Thu Dec 17, 2009 11:54:25

Hørt væk med de #¤¤#%#¤#¤ stolper, det må klubben da kunne indse jager tilskuere væk.
Og så kunne klubben godt tænke lidt på os dødelige tilskuere, istedet for, at det er erhvervsklubben som for alle goderne.

Kære Whitehawks i ligger som i selv har redt.
Mogens Andersen

Postby uldallsvej » Thu Dec 17, 2009 12:05:11

den kære dumme falske mogens andersen er tilbage, forhåbentlig klogere end tidligere
thryne
uldallsvej

Postby Peter Jensen » Thu Dec 17, 2009 4:51:32

Stålkøbmand:

Puckspillet kom tilbage for et par kampe siden :wink: Du kan roligt komme tilbage på lægterne.

Peter
Peter Jensen

Postby AK47 » Tue Dec 22, 2009 2:03:27

Peter Jensen wrote:Stålkøbmand:

Puckspillet kom tilbage for et par kampe siden :wink: Du kan roligt komme tilbage på lægterne.

Peter

ja jeg havde ellers hørt at puckspil var skrottet, da risikoen for at ramme en stolpe var for stor :lol: :P

og find så sneskovlen frem grav jer fri og kom til hockey iaften, glem nu alt det negative og kom og støt drengene.

og falske mogens a. jeg ved godt du ikke kan undgå at være negativ, men kom bare alligevel, det kunne jo være du fik en god oplevelse. :roll:
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby occidio » Sun Dec 27, 2009 1:03:05

Tja det er nok forskelligt hvad åsagen er.

Personligt var jeg i forvejen træt af forholdene, man kan intet se hvis ikke man kommer først eller er 1.90 høj, men dette kan vi alle jo ikke gøre. At stolperne kom var ligesom prikken over i for mig. Jeg har i ca de sidste 10år set alle hjemme kampe, men i år har jeg set 1. På trods af at jeg faktik har sæson kort. Jeg er træt af de 70 forhold med lort som er KASTET op over alt. istedet for at få det til bare at se lidt kønt ud. Ikke engang reklamerne kan de sætte så det ser kønt ud. Eks. vi har en storskæm, hvorfor er reklamerne ved siden af ikke sat VED SIDEN AF, men man har kastet dem længre ud og i forskellige størrelser så noget af skærmen er dækket hvis man står i den ene ende. Trøjen i loftet kastet op et tilfældigt sted. "flagene" med mesterskaberne kastet op tilfældigt. Med mindre der er en plan med at de sidder forskudt i den ene side?? Og man kunne blive ved. Cafeteria som ligner noget fra den lokale bondeby´s fodboldklub.. Hvor det tager en evighed at komme til... OSV OSV

Jeg kan kun sige at det var meget uambisøst og amatør agtigt at bygge en træningshal i sin tid og ikke se et par år frem Folk vil have moderne forhold eller ihvertfald forhold der giver mulighed for at se kampen. Familier har næmest ikke en chance for at står sammen med børn hvis de skal kunne se kampen og ikke gider dukke op som nogen af de første hvergang...
occidio

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks