Tilskuertal

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Tilskuertal

Postby Ishåki » Sun Dec 27, 2009 1:52:11

Uha, pas nu lige lidt på hvad du siger - selvom du har ret i det meste, kan du ikke undgå at få på nakken herinde... :?
Ishåki

Postby Stålkøbmand » Mon Dec 28, 2009 3:07:57

Jamen, jeg lytter - jeg er kun lidt undskyldt, da vi har 45 km til Hockey i den rigtige
hal - og ikke synes at den der "Silver-dome" er mere tiltrækkende - de er sgu så
røde, dem der spiller med hjemmebane der..... :lol:

Men så ses vi jo d. 30/12 - vi skal lige markere, at det bedste hold ---- nord for Vojens, det
er F I K !
Stålkøbmand

Postby AK47 » Mon Dec 28, 2009 10:59:06

occidio wrote:Tja det er nok forskelligt hvad åsagen er.

Personligt var jeg i forvejen træt af forholdene, man kan intet se hvis ikke man kommer først eller er 1.90 høj, men dette kan vi alle jo ikke gøre. At stolperne kom var ligesom prikken over i for mig. Jeg har i ca de sidste 10år set alle hjemme kampe, men i år har jeg set 1. På trods af at jeg faktik har sæson kort. Jeg er træt af de 70 forhold med lort som er KASTET op over alt. istedet for at få det til bare at se lidt kønt ud. Ikke engang reklamerne kan de sætte så det ser kønt ud. Eks. vi har en storskæm, hvorfor er reklamerne ved siden af ikke sat VED SIDEN AF, men man har kastet dem længre ud og i forskellige størrelser så noget af skærmen er dækket hvis man står i den ene ende. Trøjen i loftet kastet op et tilfældigt sted. "flagene" med mesterskaberne kastet op tilfældigt. Med mindre der er en plan med at de sidder forskudt i den ene side?? Og man kunne blive ved. Cafeteria som ligner noget fra den lokale bondeby´s fodboldklub.. Hvor det tager en evighed at komme til... OSV OSV

Jeg kan kun sige at det var meget uambisøst og amatør agtigt at bygge en træningshal i sin tid og ikke se et par år frem Folk vil have moderne forhold eller ihvertfald forhold der giver mulighed for at se kampen. Familier har næmest ikke en chance for at står sammen med børn hvis de skal kunne se kampen og ikke gider dukke op som nogen af de første hvergang...

find et par kiks og en serviet frem, tør dine øjne og kom til hockey, det er faktisk ret sjovt :roll:
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby nielsen024 » Tue Dec 29, 2009 3:45:12

Det har intet med tudekiks at gøre, det er så skandaløst, at man har lavet de stolper. Hvor i hede hule helvede andet sted i landet, har man set magen til hån af publikum ?. Det er så arrogant af Elite Nord, at man pisser ud over eget publikum på den måde.
Ville man plante bøgetræer langs sidelinjen på Aalborg fodboldstadion ? Nej det tror jeg ikke.
Halvdelen af publikum holder sig væk, vil man fortsat kunne leve med det ?. Hvad skal der til, før de piller det lort ned igen ? Skal den sidste halvdel blive væk også ?. Ødelagt er vores isstadion, stemningen vender aldrig tilbage, hvis ikke folk kan se.
700 tilskuere nu i mange hjemmekampe, kan man leve med det ? Er ledelsen tilfredse nu ?. 1500 til Aab kampen, hvor der normalt med stillingen i tabellen ville være totalt udsolgt. Hvad skyldes det mon ??At hovedtribunen er ødelagt. Det har ingen anden forklaring, for har aldrig oplevet så lave tal, med mindre vi har været sidst i tabellen.
Hvis det har kostet halvanden million, så må nogen sgu stå til ansvar for så åndsvag en beslutning. Hvad koster det på langt sigt, at halvdelen af publikum holder sig væk ??.
Var der ikke plads nok til den erhvervsklub ? .
Nej publikum skal ikke bare acceptere sådan en hån, bliv væk til lortet er pillet ned...ikke mindre!.
Erhvervsklubben har luksuspladser i store mængder, den almindelig betalende tilskuer kan stå bag tremmerne og få ondt i nakken af at strække hals og virre med hovedet, når stolperne er i vejen.
Arrogant og hånligt af Elite Nord.......Skynd jer at handle, så publikum vender tilbage !
nordjyden
nielsen024

Postby Ishåki » Tue Dec 29, 2009 9:47:04

Lige mine ord. Med holdets placering in mente vil jeg vove at påstå at tilskuertallet er blevet halveret efter at stolperne er kommet. 700 tilskuere burde mindst være 14-1500 når man ligger nr. 3 - også uden Dubkov, Pisar, Martin mfl.
Ishåki

Postby occidio » Wed Dec 30, 2009 4:57:16

AK47 wrote:
occidio wrote:Tja det er nok forskelligt hvad åsagen er.

Personligt var jeg i forvejen træt af forholdene, man kan intet se hvis ikke man kommer først eller er 1.90 høj, men dette kan vi alle jo ikke gøre. At stolperne kom var ligesom prikken over i for mig. Jeg har i ca de sidste 10år set alle hjemme kampe, men i år har jeg set 1. På trods af at jeg faktik har sæson kort. Jeg er træt af de 70 forhold med lort som er KASTET op over alt. istedet for at få det til bare at se lidt kønt ud. Ikke engang reklamerne kan de sætte så det ser kønt ud. Eks. vi har en storskæm, hvorfor er reklamerne ved siden af ikke sat VED SIDEN AF, men man har kastet dem længre ud og i forskellige størrelser så noget af skærmen er dækket hvis man står i den ene ende. Trøjen i loftet kastet op et tilfældigt sted. "flagene" med mesterskaberne kastet op tilfældigt. Med mindre der er en plan med at de sidder forskudt i den ene side?? Og man kunne blive ved. Cafeteria som ligner noget fra den lokale bondeby´s fodboldklub.. Hvor det tager en evighed at komme til... OSV OSV

Jeg kan kun sige at det var meget uambisøst og amatør agtigt at bygge en træningshal i sin tid og ikke se et par år frem Folk vil have moderne forhold eller ihvertfald forhold der giver mulighed for at se kampen. Familier har næmest ikke en chance for at står sammen med børn hvis de skal kunne se kampen og ikke gider dukke op som nogen af de første hvergang...

find et par kiks og en serviet frem, tør dine øjne og kom til hockey, det er faktisk ret sjovt :roll:

Jeg tager hverken kiks eller serviet frem. Jeg bliver bare væk. Det er og bliver underholdning for tilskuren og er den ikke iorden eller forholdene, så gider man ikke komme. Jeg gider heller ej tage i biffen hvis de satte stolper op så jeg ikke kunne se halvdelenn af filmen, så fandt jeg en anden bio, ømm hvilket jeg også har gjort da fr-havn bio er det værste gang lort at side i :lol:
occidio

Postby NO98 » Wed Dec 30, 2009 6:04:59

Jeg vil lige sige - jeg synes det kunne have været gjort bedre med de stolper, jeg håber Mogens Andersen (ikke den falske hø hø) erkender, og det er der ikke noget flovt i, at man har lavet en fejl.

Men men men, det kan også være at der er mange andre årsager til det lave tilskuertal, det er der jo generelt til sport i disse tider. Jeg forstår god en far eller en mor der skal have 2 børn med. Med pølser is øl og plageri, er der røget tæt på 500 kroner, og det er mange penge for mange familier. Specielt hvis man er en af de familier hvor den ene eller begge desværre har mistet sit arbejde. Alle sparer og det der er "unødvendigt" i en husholdning - er ishockey. Derfor er man nød til at gøre noget.

Jeg vil foreslå at vi følger finanskrisen - sætter indgangs billetten ned, ikke 30 kroner for en fadøl osv. Det ville være en måde at skaffe flere på isstadion. Man kunne jo satse på at der kom flere. Hvis der nu kommer 700 til 100 kroner, og hver drikker en fadøl er indtægten 91.000. Hvis der kom 1.200 til 75 kroner og de drikker en fadøl hver, er det 126.000. Hvis der kommer 890 tilskuere, til 75 kroner og 25 for en fadøl - har man samme penge som i dag.
Vi må erkende at der er ikke meget gang i Frederikshavn for tiden - det må man tage højde for.

Alternativt kan man hæve priserne for erhvervsklubben - hvis indretningen i arenaen kun er lavet for den opg dens medlemmer! 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Men 3 point mod ålene i aften, og herefter et rigtigt godt nytår til alle WH fans :P :P .

NO98
NO98

Postby NO98 » Wed Dec 30, 2009 6:08:36

Man kan også sælge hash og nøgler - det gør man nemlig ikke på Snupti :-)
NO98

Postby Slagteren » Wed Dec 30, 2009 10:20:23

Jeg er nok naiv, men jeg tror stadig som jeg gang på gang siger at hvis stemning/sammenholdet er der så kan det godt trække 100 mennesker pr. gang.

Folk der ikke føler for hockey som vi andre gør, kommer derud og hvad? ja de står i en arena der ikke sker noget og ikke er nogen stemning.

Fangruppe/supporter gruppe, det er det jeg mener vi skal bruge, for spillerne/folket og klubben.

Flot spillet af holdet idag imod Aab, mange spillere gjorde det godt. Men Morten lie !!! det var en god dag.
Slagteren

Postby Ishåki » Wed Dec 30, 2009 10:56:55

Normalt burde et nordjysk lokalopgør mellem nr. 2 og 3, som begge iøvrigt har gjort det flot hidtil i sæsnen, kunne samle laaangt flere end 1600 på lægterne.

Krise eller ej, der ER et eller andet galt i Fr.havn...
Ishåki

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks