Ny forward

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Ny forward

Postby Corey » Mon Jan 04, 2010 1:59:40

Nogen der har et bud på hvem det er Henrik har i kikkerten ?

Personligt så jeg gerne Vilén tilbage, han ville passe perfekt ind på holdet.
Corey

Re: Ny forward

Postby Ishåki » Mon Jan 04, 2010 4:14:21

Uanset om det er erhversklubben som betaler, synes jeg man skal spare pengene. Gem krudtet til næste sæson, og fortsæt med ungdomslinjen. Tvivler på at holdet når længere end til kvartfinalen, når først PO går i gang.
Ishåki

Postby Slagteren » Mon Jan 04, 2010 4:15:16

Ingen andelse og det er ikke noget jeg bryder mig meget om.

Hvis det har taget så lang tid om at finde penge til M.Møller så bliver det ikke noget som virkelig sparker røv, og de kunne bruge pengene til noget mere fornuftigt.
Slagteren

Postby Skytten » Mon Jan 04, 2010 4:20:50

Synes efterhånden det er svært at spå om WH eller Elite Nord, det ene øjeblik nul penge og ikke brug for nye folk grundet flere års målsætning med de unge, og nu snakker man ny spiller ud over Mads M. Men hvad ved vi fans egentlig om nogen ting i Elite Nord - ikke en skid!

Vi kan håbe at der er styr på skidtet og det forbliver sjovt at gå til hockey i Fr.havn, som selvfølgelig skal blive ved at hedde WH :wink: eller så kommer der skidt på styret og så er det noget lort.
Skytten

Postby Fiksuperstars » Wed Jan 06, 2010 8:53:34

En spiller som Dubkov vil kunne give en noget tyngde og fysisk til vores spil. Men hans (ser det ud til) stille sind og stoneface gør meget lidt aktuel.. En spiller som Vilén kunne bestemt være interessant også, bare en der virkelig kunne vise vejen og målfarlighed!

Dog vil jeg stille endnu en undren op overfor metoden i indsamlingens markedsføring. Hvorfor er det kun en lukket kreds der skal have mulighed for at spytte i kassen?! Hvorfor gør man ikke sådan et projekt til en fælles ting for klubben og indvolvere så mange så muligt, sådan der kunne skabes bare lidt og være sammen om.

Stille nogle forslag op til hvordan folk kunne bidrage. eks. 2 eller 4 mand kunne gå sammen om de 2.000 kr. som er minimumsbeløbet. (Så var der helt sikkert flere der var interesseret i hvert fald at kigge på det)..! byde på foredrag før kampene indtil deadline med træneren og spilleren hvor der er mulighed for køb af øl og vand mv. samt entre på f.eks. 250 kr. (uanset alder og uddannelse mv.) + (kampbillet er med i den pris).

Derudover kunne det være at nogle sponsorer der kunne tænke sig at blive promoveret "ekstra". f.eks. Håndbæk SuperBest - De kunne sælge en købmandskurv til eks. 250 kr. for hver 3-4-5 solgte kurv kunne de udlove et sponsorat på 2.000 kr. til formålet. ovs. ovs. ovs.! Sponsorerne får opmærksomhed uden de store udgifter, folk får noget for deres pengene samtidig med de hjælper den klub de gerne vil støtte!

Jeg glæder mig til at se hvem der skal sikre os nogle flere mål!
Aalborg på landkortet - FIK i hjertet
Fiksuperstars

Postby KBH » Wed Jan 06, 2010 10:06:54

Ingen tvivl om at Vilén ville pynte på holdet, men jeg synes ikke lige det er hans type, som vi har mest brug for. I mine øjne har vi brug for en tung og fysisk stærk spiller, der kan lave trafik og ravage foran mål og måske selv lave nogle "garbage goals" i ny og næ.

De unge spillere bliver ofte viftet væk som fluer af modstandernes backs - så tyngde og fysisk styrke må være et must for en evt. kommende spiller.

Fiksuperstars: er iøvrigt enig med dig mht indsamling!
KBH

Postby Rapper » Wed Jan 06, 2010 10:12:30

[quote="Fiksuperstars"]En spiller som Dubkov vil kunne give en noget tyngde og fysisk til vores spil. Men hans (ser det ud til) stille sind og stoneface gør meget lidt aktuel.. En spiller som Vilén kunne bestemt være interessant også, bare en der virkelig kunne vise vejen og målfarlighed!

Dog vil jeg stille endnu en undren op overfor metoden i indsamlingens markedsføring. Hvorfor er det kun en lukket kreds der skal have mulighed for at spytte i kassen?! Hvorfor gør man ikke sådan et projekt til en fælles ting for klubben og indvolvere så mange så muligt, sådan der kunne skabes bare lidt og være sammen om.

Stille nogle forslag op til hvordan folk kunne bidrage. eks. 2 eller 4 mand kunne gå sammen om de 2.000 kr. som er minimumsbeløbet. (Så var der helt sikkert flere der var interesseret i hvert fald at kigge på det)..! byde på foredrag før kampene indtil deadline med træneren og spilleren hvor der er mulighed for køb af øl og vand mv. samt entre på f.eks. 250 kr. (uanset alder og uddannelse mv.) + (kampbillet er med i den pris).

Derudover kunne det være at nogle sponsorer der kunne tænke sig at blive promoveret "ekstra". f.eks. Håndbæk SuperBest - De kunne sælge en købmandskurv til eks. 250 kr. for hver 3-4-5 solgte kurv kunne de udlove et sponsorat på 2.000 kr. til formålet. ovs. ovs. ovs.! Sponsorerne får opmærksomhed uden de store udgifter, folk får noget for deres pengene samtidig med de hjælper den klub de gerne vil støtte!

Jeg glæder mig til at se hvem der skal sikre os nogle flere mål![/quote]

Det er sgu et rigtigt godt forslag. Havde MA haft din kreativitet ville vores klub være heldigt stillet....
Rapper

Postby Slagteren » Wed Jan 06, 2010 2:40:04

100% korekt, derfor er det osse et kæmpe nederlag at Fiksuperstar ikke fik den hjælp han troede han havde da han startede supportergruppen.
Slagteren

Postby Skytten » Wed Jan 06, 2010 3:09:22

Må kunne få lidt spiller for 100 kilo for 2 mdr, men spørgsmålet er nok hvor mange af den rigtige slags der er ledig eller der er til at få til at skifte for 2 mdr.

Det er nødt til at være en lidt tung fyr der er stærk foran mål, ala Dubkov eller gl Truchno, men om det er sådan een Henrik C har i kikkerten vides jo ikke.

Enig i Fiksuperstars udmelding om indsamling, det kunne have været mere omfattende, men der er få folk til at bringe budskabet videre, så tiden eller mangel på samme har nok gjort, at MA har valgt erhvervsvejen

Nå vi ligger f rart på den 3 plads, så lad os blive der frem til slutspil :lol:
Skytten

Postby Jeff Corey » Thu Jan 07, 2010 2:26:40

Jeg har måske et bud på den nye forward der skal forstærke White Hawks i den sidste del af sæsonen.

Lance Monych - http://eliteprospects.com/player.php?player=12048

En stor forward på 188 cm og 92 kg. Lance Monych forlader sin klub i CHL, og ifølge eliteprospects.com skal han til en klub i Europa. Han skulle være en af CHL-holdets bedste målskytter, og vil med garanti kunne forstærke det historisk unge White Hawks-mandskab. Han har i sin karriere spillet i CHL, ECHL, AHL og en enkelt sæson i Holland.

Synes det virker spændende, hvis det bliver en realitet, hvad synes i?
Jeff Corey

Next

Return to Frederikshavn White Hawks